Wysłany: Nie Sty 24, 2010 12:53 [R45 2.0iDT 01r] SILNIK BARDZO WOLNO ŁAPIE TEMPERATURE
mam pytanie czy ten model tak po prostu ma czy soś jest nie tak przy minusowych temperaturach silnik bardzo wolno sie rozgrzewa po okolo 10-15 minutach wskazówka troche sie unosi trzeba jeszcze troche pojezdzic zeby doszla do polowy termostat jest sprawny.Prosze o jakies wskazówki
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 12:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 13:38
hm jak mam podobnie, wszystko sprawne i też się długo nagrzewa.
Ja zrobiłem sobie dodatkowo z przodu osłonę i zasłoniłem wszystkie wloty zimnego powietrza. Jest lepiej ale przy obecnych temperaturach to nie dziwota.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Dieselki to świetne auta do ciepłych krajów , niestety na mrozy są dużo gorsze od benzynki.
Karton dobra rzecz, niestety dosyć kłopotliwa bo zderzak trzeba ściągać .
Pamiętam w polonezie to nie był rpoblem -wystarczylo gril odkręcić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum