Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Dymienie naniebiesko z rury i dziwny zapach spalin
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Dymienie naniebiesko z rury i dziwny zapach spalin
Autor Wiadomość
witgut 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 496
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Wto Lut 16, 2010 20:08   

mapis79, widać że nie bywasz na spotach na bemowie :mrgreen:
http://www.roverki.pl/gar...0Stanis%B3awski
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 16, 2010 20:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mapis79 



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 51
Skąd: kąty



Wysłany: Sro Mar 03, 2010 22:00   

Mam samochód od miesiąca dlatego jeszcze nie byłem.

[ Dodano: Sro Mar 03, 2010 22:00 ]
Po wymianie filtra odmy dalej przy odpaleniu po dłuższym postoju dymi na biało-niebiesko jak mu dam na 3tys to po minucie przestaje. zapach jest tak jakby niespalonej do końca ropy musze go podłączyć do t4 bo program bo interfejs z bmw ,który pożyczyłem od kumpla nie chce się połączyć (program carsoft). moje pytanie jet następujące czy ktoś wie czy w Legionowie lub okolicach jest jakiś diagnosta który posiada t4 jak tak to gdzie?
 
 
witgut 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 496
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Sro Mar 03, 2010 22:53   

Patrz mój poprzedni post :cool:
 
 
mapis79 



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 51
Skąd: kąty



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 00:14   

Dzisiaj pojechałem na t4 kto obstawiał wtryski ten miał racje 2 padły teraz szukam wtryskiwaczy jeśli ktoś ma jakieś dobre sprawdzone żródło to będę wdzięczny.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 08:18   

Rowan obstawiał.

Co dokładnie pokazał komputer?
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 09:01   

apples napisał/a:
Rowan obstawiał.

Byłem prawie pewien :wink:
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
mapis79 



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 51
Skąd: kąty



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:15   

t4 pokazał na pierwszym wtrysku 4,8mg na 3 wtrysku 8mg inaczej mówiąc padły jutro jade po drugie mam nadzieje że nie umoczę . A jak sie uporam z wtryskami to będę kombinował nad
sprzęgłem i pompką . jak dobrze pójdzie to na lato będzie z mojego roverka porządny samochód.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:19   

Dzięki. :ok:
Nie wiedziałem że T4 pokazuje takie informacje. Musze podjechać ze swoim bo coś delikatnie stuka mi na 1 cylindrze.
 
 
mapis79 



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 51
Skąd: kąty



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:28   

jak stuka to znaczy ze wtrysk do d d.... u mnie jest tak samo tyle ze padł całkowicie i bez wymiany nawet z podwórka nie mogę sie ruszyć a samochód idzie jak burza
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:32   

Byłem ostatni na komputerze i nic mi nie mówił gość. Był może mało kumaty. Podjadę teraz i powiem że ma to sprawdzić.
W razie czego oddam do regeneracji aby wymienili końcówki, ale najpierw wyciągnę i wyczyszczę bo podobno lubią się zapychać. Może spróbuj u siebie. :wink:
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Mar 06, 2010 21:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mapis79 



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 51
Skąd: kąty



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:32   

A tak wracając do biegów to problem jest największy z jedynką trzeba bardziej przycisnąć do siebie ciekawe czy to wina sprzęgła czy jakiejś regulacji?
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:36   

Nie ma regulacji. Mogą być wyciągnięte linki, wywalone jabłka na końcu linek lub sprzęgło.
 
 
mapis79 



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 51
Skąd: kąty



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:39   

Ja byłem u prawdziwego speca ten koleś o roverach wie wszystko aż miło z takim człowiekiem pogadać.

[ Dodano: Sob Mar 06, 2010 21:39 ]
boje się o linki ponieważ sprzęgło jest mięciutkie i działa jak mi sie wydaje bez zarzutu bierze normalnie.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:40   

Było już o linkach. Najtaniej wychodzi dorabianie.
 
 
mapis79 



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 51
Skąd: kąty



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:44   

mam podobny problem w nissanie cabstarze tm też są linki i puki sie nie rozgrzeje biegi prawie nie chcą wchodzić.ile takie linki do rovera mogą kosztować?

[ Dodano: Sob Mar 06, 2010 21:44 ]
w takim razie pogrzebie w szukajce .
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:45   

Ok 800zł.
 
 
trawis25 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 61
Skąd: Płock



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 21:55   

hej mi tez puszcza dyma niebieskiego ale tylko jak jest na wpół rozgrzany.
Jak zimny zero dymu, jak ciepły tez nie kopci, jak sredni to chmura non stop niebieski.
co to moze byc?



Zagłosuj na mnie http://konkurs.diamor.pl/couple.php?id=10030 z góry dzieki.
 
 
mapis79 



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 51
Skąd: kąty



Wysłany: Sob Mar 06, 2010 22:21   

a jaki zapach spalin bo u mnie jak wtryski padnięte to śmierdzi jak bym na opale jeżdził
 
 
Rowan 




Pomógł: 166 razy
Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 2965
Skąd: Sędziszów



Wysłany: Nie Mar 07, 2010 13:16   

apples, można też poustwiać napięcia na wtryski. Tu jest jeszcze możliwość manewru, bo jak puszcza lekko, to da się większym napięciem to zniwelować. Ale jak już bardzo puszcza, dupa. Sprawdzanie samych błędów na kompie mija się z celem, trzeba posprawdzać zawsze ciśnienia i parametry jakie dają poszczególne czujniki. Najczęściej powinno przy podawanym parametrze pisać jaki jest margines, od ilu do ilu powinno podawać.
mapis79 napisał/a:
t4 pokazał na pierwszym wtrysku 4,8mg na 3 wtrysku 8mg

O ile jeszcze tego pierwszego próbowałbym dać większe napięcie, to ten trzeci już padło bardzo. Nie gaśnie Ci w czasie jazdy? Równo chodzi na wolnych obrotach?
_________________
"Walduś, pamiętaj cycu..."
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Nie Mar 07, 2010 13:39   

Rowan Dzięki. Muszę się tym zająć bo trochę mnie drażni ten dźwięk. Identyczny prawie do grających zaworów w polonezach i fiatach. Teraz pytanie: Czy to wtrysk, czy to popychacz hydrauliczny? Wymienię chyba najpierw olej i zobaczę co będzie. Może to wina tego p... Castrola. Czy zwiększenie napięcia tylko na T4? U mnie słychać stukanie na 1 od łańcucha.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Zapach spalin w kabinie po uruchomieniu silnika
KarolinaAida Rover serii 75, MG ZT 6 Nie Cze 08, 2014 21:35
adas.ko
Brak nowych postów [R75] Dymienie z wydechu
Artur Rover serii 75, MG ZT 12 Pią Mar 27, 2009 08:03
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Dymienie przy ruszaniu
mdw12 Rover serii 75, MG ZT 12 Pon Mar 19, 2012 08:10
Rowan
Brak nowych postów [MG ZT] Emisja spalin
MaReK Rover serii 75, MG ZT 9 Pon Lis 30, 2009 17:36
dukat11
Brak nowych postów [R75] Chłodniczka spalin - CDT/CDTi
koza-06 Rover serii 75, MG ZT 11 Pon Lut 13, 2012 22:42
VMatas



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink