Wysłany: Wto Lut 09, 2010 17:46 [R414] podrasowanie silnika
witam panowie chciałbym się dowiedzieć jak bym mógł zwiększyć moc mojego rovera najprostszym i najtańszym sposobem? szukałem na forum ale nigdzie nie znalazlem takiego posta do mojego modelu
Ostatnio zmieniony przez Brt Pon Mar 01, 2010 10:17, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 17:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Pon Lut 22, 2010 18:26
i generalnie wynik żaden, kilka Nm i KM a koszt tego wydechu i dolotu pewnie sporo kosztował i za te pieniądze można było kupić silnik 1.6 111Km i wyszłoby na to samo
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 18:28
no to sobie wyobrażam ten wydech za 250zł
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Czw Lut 25, 2010 13:06
Spawałem sobie sam, płaciłem tylko za materiał. Nie wiem czego się czepiasz ? Chciał ktoś porady napisałem co ja miałem zrobione poparłem wykresem, więc nie rozumiem. Pewnie dla ciebie istnieje takie coś jak HKS, SS, Magnaflow( jeśli wiesz co to ) której kosztuje znacznie więcej a przyrost ten sam. Jak dla mnie ta dyskusja nie ma sensu bo ze swojej strony nic nie wnosisz do tematu co może pomóc.
Ale idąc dalej co można uzyskać z tego motoru...
Stage 2
-Wałki
-Przesunięta odcinka
-Kolektor SS 4-2-1 2,25" z przespawaną flanszą
Cena 3000zł na gotowo.
Auto przed strojeniem, więc szału nie ma jeszcze.
EDIT:
Wykres po Strojeniu, odcinka jeszcze przesunięta w górę minimalnie...
Do porównania Civic B16A2 VI Gen seryjny nie dawał rady na ćwiartkę.
Koszt całych operacji samochodu zamyka się w ok 5-6 tys pln.
Ocenić możecie sami.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 50 razy Dołączył: 25 Maj 2007 Posty: 800 Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: Sob Lut 27, 2010 15:44
Wg G-Techa 7,4 do 100km/h Prędkości max nie sprawdzałem ale do 200km/h jechało praktycznie równo, szybciej nie jechałem bo nie było gdzie i potrzeby. Dźwięk silnika był elegancki zwłaszcza przejście 5-8 Rpm
Ogólnie miałem iść dalej z tym motorem żeby było ok 150 N/A miałem jeszcze parę pomysłów ale się nie doczekało z powodu zatarcia panewki na wale. Wrzuciłem zwykłe 1,4 i pojechała do Gostynia do nowego klienta. Tajle się rozprzedały i taka był koniec ery tej K-serii
Mogłem zmienić panewki na ACL Race bardziej wytrzymałe i wyważyć cały dół ale nie chciało mi się dołu rozbierać i się zemściło.
W zasadzie do modów miało dojść Przepustnica, talerzy, sprężynki ogólnie głowica, regulowane kółka, odcina ok 8600 strojenie kolejne.
Pytanie po co to wszystko ? A tak dla zasady że się da, i dla wielkiego funu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Juz tak najgorzej to nie jest. Jesli ma sie troche pieniedzy i checi to mozna zrobic konkretny tuning http://www.dailymotion.co...800hp-sant_auto co prawda silnik uturbiony ale juz jakas motywacja jest
Kaaaziu ja wiem że można.Taki tuning to bagatela około £ 10000-15000. Większość może sobie pomarzyć bo to nie małe pieniądze.
http://www.youtube.com/watch?v=tTfW98gtmxs
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum