Forum Klubu ROVERki.pl :: [R414] podrasowanie silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R414] podrasowanie silnika
Autor Wiadomość
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 17:46   [R414] podrasowanie silnika

witam panowie chciałbym się dowiedzieć jak bym mógł zwiększyć moc mojego rovera najprostszym i najtańszym sposobem? szukałem na forum ale nigdzie nie znalazlem takiego posta do mojego modelu
Ostatnio zmieniony przez Brt Pon Mar 01, 2010 10:17, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 09, 2010 17:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 18:15   

kupic inny egzemplarz z silnikiem 1,8
 
 
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 18:17   

flapjck1 napisał/a:
kupic inny egzemplarz z silnikiem 1,8


no wiem zeby bylo najlepiej kupic mocniejszy silnik. ale nie ma innego sposobu podrasowania silnika?
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 18:19   

Nic wielkiego nie uzyskasz... A jeśli parę KM więcej z niego wykrzeszesz to tanie to nie będzie...
 
 
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 18:25   

Krzysi3k napisał/a:
Nic wielkiego nie uzyskasz... A jeśli parę KM więcej z niego wykrzeszesz to tanie to nie będzie...



aha ale co bym musial zmienić zeby podniesć moc silnika?? wstawic jakis chip czy co??
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 18:27   

w tym konkretnym wypadku poprawienie dynamiki dało by wyprucie samochodu... ale pewnie nie wchodzi w grę :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
skorpio118 




Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 43
Skąd: Przeworsk



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 18:28   

dobryziom napisał/a:
w tym konkretnym wypadku poprawienie dynamiki dało by wyprucie samochodu... ale pewnie nie wchodzi w grę :)


no raczej nie bardzo:P to pewnie nie da sie nic zrobic szybko i tanio szkoda :sad: ale dzieki za odpowiedzi
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Lut 19, 2010 14:03   

Zrób porządny dolot lub Cai, wydech 2 cale lub 2,25 cala i już powinno być lepiej.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lut 19, 2010 14:27   

kolin napisał/a:
Zrób porządny dolot lub Cai, wydech 2 cale lub 2,25 cala i już powinno być lepiej.


chyba lepiej nie mówić...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pią Lut 19, 2010 14:48   

Co masz na myśli bo nie rozumiem :]

Mój były 200tka 1,4 16v

Wydech 2,25 po całości z cat converter
Dolot z zabudową + dolot zimnego ze zderzaka z kwasówki

Wynik na hamowni


Miałem pchać wałki i na strojenie jechać ale auto się sprzedało a graty poszły osobno.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 18:26   

i generalnie wynik żaden, kilka Nm i KM a koszt tego wydechu i dolotu pewnie sporo kosztował i za te pieniądze można było kupić silnik 1.6 111Km i wyszłoby na to samo
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Pon Lut 22, 2010 21:40   

Wydech był spawany z zwykłych rura jaki jest produkowany wydech za 250 zł plus 300 zł zrobienie eleganckiego dolotu.

A mocy w sumie wyszło tyle co w 1.6

Ale widać dla kolegi wynik żaden jak, prostymi modami został osiągnięty w wolnossącym silniku.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Wto Lut 23, 2010 18:28   

no to sobie wyobrażam ten wydech za 250zł
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Czw Lut 25, 2010 13:06   

Spawałem sobie sam, płaciłem tylko za materiał. Nie wiem czego się czepiasz ? Chciał ktoś porady napisałem co ja miałem zrobione poparłem wykresem, więc nie rozumiem. Pewnie dla ciebie istnieje takie coś jak HKS, SS, Magnaflow( jeśli wiesz co to ) której kosztuje znacznie więcej a przyrost ten sam. Jak dla mnie ta dyskusja nie ma sensu bo ze swojej strony nic nie wnosisz do tematu co może pomóc.

Ale idąc dalej co można uzyskać z tego motoru...

Stage 2

-Wałki
-Przesunięta odcinka
-Kolektor SS 4-2-1 2,25" z przespawaną flanszą

Cena 3000zł na gotowo.

Auto przed strojeniem, więc szału nie ma jeszcze.



EDIT:

Wykres po Strojeniu, odcinka jeszcze przesunięta w górę minimalnie...


Do porównania Civic B16A2 VI Gen seryjny nie dawał rady na ćwiartkę.

Koszt całych operacji samochodu zamyka się w ok 5-6 tys pln.

Ocenić możecie sami.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Bocian_s 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 06 Maj 2003
Posty: 171
Skąd: Siedlce



Wysłany: Pią Lut 26, 2010 23:07   

kolin, Robi wrażenie. Mocy wiele więcej jak w moim 1,8. Choć jak by wsadzić te pieniądze w 1,8 to pewnie VVC by wymiękło.
_________________
129KM/190Nm - kto mi powie jak to poprawić...
 
 
 
kolin 




Pomógł: 50 razy
Dołączył: 25 Maj 2007
Posty: 800
Skąd: Ostrów Wielkopolski



Wysłany: Sob Lut 27, 2010 15:44   

Wg G-Techa 7,4 do 100km/h Prędkości max nie sprawdzałem ale do 200km/h jechało praktycznie równo, szybciej nie jechałem bo nie było gdzie i potrzeby. Dźwięk silnika był elegancki zwłaszcza przejście 5-8 Rpm

Ogólnie miałem iść dalej z tym motorem żeby było ok 150 N/A miałem jeszcze parę pomysłów ale się nie doczekało z powodu zatarcia panewki na wale. Wrzuciłem zwykłe 1,4 i pojechała do Gostynia do nowego klienta. Tajle się rozprzedały i taka był koniec ery tej K-serii

Mogłem zmienić panewki na ACL Race bardziej wytrzymałe i wyważyć cały dół ale nie chciało mi się dołu rozbierać i się zemściło.

W zasadzie do modów miało dojść Przepustnica, talerzy, sprężynki ogólnie głowica, regulowane kółka, odcina ok 8600 strojenie kolejne.

Pytanie po co to wszystko ? A tak dla zasady że się da, i dla wielkiego funu
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 00:16   

Pisałem żę k-serie to najgorsze silniki roverowskie i tuning to strata czasu i kasy.
_________________
desperado67
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 00:18   

desperado67 napisał/a:
Pisałem żę k-serie to najgorsze silniki roverowskie i tuning to strata czasu i kasy.

Yhym... jak na swoje czasy były to jedne z najnowocześniejszych silników.
One są fabrycznie wyżyłowane, dlatego mało można osiągnąć samemu.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
kaaaziuu 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 178
Skąd: Fermoy/Irlandia



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 00:44   

Juz tak najgorzej to nie jest. Jesli ma sie troche pieniedzy i checi to mozna zrobic konkretny tuning http://www.dailymotion.co...800hp-sant_auto co prawda silnik uturbiony ale juz jakas motywacja jest :P

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 00:44 ]
http://www.youtube.com/watch?v=Q_3CRPn6Tl0
_________________
Mały ale wariat :P
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 01:02   

Kaaaziu ja wiem że można.Taki tuning to bagatela około £ 10000-15000. Większość może sobie pomarzyć bo to nie małe pieniądze.
http://www.youtube.com/watch?v=tTfW98gtmxs
_________________
desperado67
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R214si 1.4 103KM '97] lekkie podrasowanie?!?
dubza Tuning mechaniczny 28 Pon Mar 24, 2008 19:12
dobryziom
Brak nowych postów Przekładka silnika z 1.4 16v na 1.8 16v ???
Bryksen Tuning mechaniczny 10 Wto Maj 18, 2010 16:36
borsi
Brak nowych postów [MG ZS] zmiana silnika na vvc
djdk Tuning mechaniczny 38 Czw Sty 17, 2019 11:50
polonez_vvc
Brak nowych postów zmiana silnika w 200 z 1.1 na 1.4 16v
karolkr Tuning mechaniczny 3 Pią Lut 06, 2009 14:57
NEOSSS
Brak nowych postów [MGF VVC] Swap silnika...
nowy889 Tuning mechaniczny 32 Nie Sty 02, 2022 01:03
nowy889



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink