Wysłany: Pon Mar 08, 2010 00:34 [R623] 620TI przekladka czy swap ? pomocy
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1994
witam mam pytanie mianowicie jestem posiadaczem rovera 623 i przedwczoraj mi sie popsol nie jestem mechanikiem ale mowili mi ze na rozrzadzie sie przestawil czy cos takiego i naprawa malo oplacalna bedzie a zwlaszcza ze dalem za niego 3,500 pln pol roku temu i wlasnie sie zastanawiam nad sciagnieciem anglika z silnikiem 2.0 ti i zrobieniu mu przekladki z 623 mozna tez przelozyc sam silnik ale w 623 mam bita bude i nie wiem czy to bedzie oplacalne orientuje sie ktos wogole ile moze kosztowac sama robocizna w przekladce bo czesci juz mam z 623 jest to moj pierwszy samochod ale naprawde mi sie spodobal i dlatego chcialbym z silnikiem 2.0 ti (200 kucy) prosze o opinnie lub swap silnika na ten 2.0 ti tylko czy sie bedzie nadawal mocowania itp. mial juz ktos stycznosc z taka zamiana silnika??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 13, 2011 14:36, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 08, 2010 00:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Strasznie na okolo, ale kolega sie pyta ile moze kosztowac przekladka angola jak ma graty do przekladki i czy mozna Swapowac 2.0TURBO do 623.
Chetnie udzielilbym Ci odpowiedzi, ale nie potrafie na te pytania odpowiedziec. Jakie masz obiawy tego popsucia, bo mi tez cos sie ostatnio dziwnego stalo z moim 623?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
kolego perez o to mi dokladnie chodzi w skrucie drugi raz dopiero siedze na jakims forum a popsol mi sie jak sobie wracalem do domku i nagle cos mi zaczelo dzwonic w silniku jak by blacha o blache taki dzwiek coraz glosniej i glosniej az w koncu chcialem zjechac w uliczke i wtedy calkiem mi zgasl odpala ale chodzi jak traktor tak jakby na jeden gar chodzil ale wczesniej i tak zaczal mnie krecic roverek z tym silnikiem 2.0 turbo to az taki zly nie jestem:)
kbk170, używaj przecinków i kropek, bo tego się nie da czytać.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
ok bede pamietal na przyszlosc, ale czy ktos moze mi na oko powiedziec co bedzie bardziej oplacalne, a mianowicie przelozenie silnika 2.0 turbo do budy z rovera 623, czy sciagniecie anglika z silnikiem 2.0 turbo i przelozeniu mu kierownicy, dodam ze w moim 623 buda jest troche poobijana byl bym wdzieczny za pomoc
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Sro Mar 10, 2010 02:47
Zdecydowanie najlepsze będzie kupienie 600Ti z kierownicą po lewej stronie montowaną fabrycznie. Jeśli pozorne oszczędzenie 2000zł wydaje Ci się racjonalne, to omijaj wersję turbo z daleka.
co bedzie bardziej oplacalne, a mianowicie przelozenie silnika 2.0 turbo do budy z rovera 623, czy sciagniecie anglika z silnikiem 2.0 turbo i przelozeniu mu kierownicy
Na logikę; tańsze będzie włożenie 2,0t do obecnej budy, niż przekładka kierownicy z prawej na lewą. Dlaczego? Bo w R623 wszystko masz już po lewej stronie, wystarczy tylko zmienić silnik i podzespoły/osprzęt silnika. We wnętrzu praktycznie tylko licznik.
Przy przekładce trzeba wymienić o wiele więcej rzeczy i kupa z tym babraniny. Oczywiście zależy czy przekładka ma być porządna, czy "od Miecia z pozdrowieniami". Jaki koszt w praktyce wyjdzie - musisz popytać w warsztatach, które się tym zajmują Poza tym w praktyce wyjdzie pewno, że i tak musisz ściągnąć angola 2,0t, bo tu nie znajdziesz raczej silnika 2,0t w dobrym stanie wraz z osprzętem...
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Cala seria H22 podejdzie Ci bez problemu nawet pod te mocowania co masz pod macha i sa duzo mniej problematyczne niz 2.0 Ti
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum