Wysłany: Sro Mar 24, 2010 13:27 Jak skontaktować się z Tomim?
Koledzy, tudzież koleżanki pomóżcie bo wysłałem zamówienie i nie wiem czy przelewać kasę czy nie a zależy mi na czasie, wysłałem dwa maile, wiadomość na priv, telefon też nie odpowiada, status gg niedostępny, czy Tomi zapadł się pod ziemię Czy może ktoś ma z nim jakiś inny kontakt, przelałbym dzisiaj kaskę, ale przyszło tylko potwierdzenie zamówienia... Nie wiem co dalej...
SPAMU¦
Wysłany: Sro Mar 24, 2010 13:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0
Najpierw najlepiej próbować się skontaktować telefonicznie, a dopiero później przelać kasę. Jak kontakt będzie niemożliwy, a zależy Ci na czasie to poszukaj części gdzieś indziej...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ja wysyłałem maila przez stronę, odpowiedź była chyba do godziny czasu.
Potem wielokrotnie rozmawiałem z nim przez telefon i dogadałem się co do wszystkiego.
Mi napisał w mailu ile mam zapłacić, pytał czy wysyłać za pobraniem. Skoro potwierdził zamówienie to musiał coś w mailu oprócz tego napisać
Skoro potwierdził zamówienie to musiał coś w mailu oprócz tego napisać
Kozik mnie się wydaje że potwierdzenie było z automatu, w regulaminie TomaTeam pisze że ma przyjść jeszcze druga wiadomość i dopiero mam dokonać przelewu, niestety przyszła tylko jedna o godzinie 11.32 i od tamtego czasu cisza...
Kozik, jak piszesz, ze kontakt jest to napisz kiedy robiłeś zakupy. Ja też robiłem u Tomiego i nawet nie czekałem na drugiego maila tylko od razu poleciała kasa i towar był za dwa 2 u mnie ale no właśnie to było pół roku temu. Ostatnio są opóźnienia i sam Tomi przyznał, ze nie wyrabia z realizacją. Potwierdzeniem nie ma się co sugerować bo przychodzi z automatu. Tak jak pisałem nie ma co przelewać bez wcześniejszego kontaktu bo później tylko są niepotrzebne lamenty...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
[ Dodano: Sro Mar 24, 2010 13:57 ]
Ja najpierw pisałem zapytanie a potem tylko kontakt telefoniczny i mailowy. W ofercie sklepu oficjalnie nie było linek hamulcowych dlatego napisałem zapytanie.
Nie chcę nikogo wprowadzać w błąd ale ja pierwszy raz handlowałem z Tomim i pewnie nie ostatni, mimo wcześniejszego tematu o minusach tomateam zdecydowałem się na zakup właśnie u niego bo miał linki i zapewniał, że będą pasować.
[ Dodano: Sro Mar 24, 2010 13:57 ]
O automacie nie wiedziałem bo nie kupowałem przez sklep internetowy tylko na telefon praktycznie
kumilek23 trzymam kciuki, a swoją drogą to jakby mi tak zależało na czasie a miałbym możliwość zakupu gdzieś indziej to wysłałbym maila do tomateam że rezygnuje z powodu braku kontaktu i tyle i wziąłbym w innym sklepie
O automacie nie wiedziałem bo nie kupowałem przez sklep internetowy tylko na telefon praktycznie
W większości sklepów internetowych jest automat i pierwszy mail to nic innego jak potwierdzenie złożenia zamówienia czyli wiadomość do Ciebie czy oby dobrze naklikałeś na stronce kolejne powinny być o realizacji i wysyłce ale z tego co napisane w.w. temacie z Tomim właśnie najlepiej próbować się kontaktować telefonicznie...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Czy ktoś wie może co się dzisiaj działo ze sklepem? Dzwoniłem do Tomiego w sprawie przesyłki i jego telefon milczał cały dzień to samo telefon stacjonarny... zamówiłem przesyłkę rano i liczyłem na to że ją jeszcze dzisiaj dostanę bo jest dla mnie ważna a tu widzę, że nic z tego nie wyjdzie... Jak ktoś ma jakiś kontakt ze sklepem to bym prosił o podanie bo ta przesyłka jest dla mnie bardzo ważna. Pozdrawiam
No niestety muszę przyznać, iż też mam problem z kontaktem. Dostałem nie swoja paczkę (zawartość zupełnie inna) i chciałem to wyjaśnić - ale zero kontaktu niestety. Ktoś może wie co się stało ?
ja wysłałem do TomaTeam maila że rezygnuje z zamówienia i kupiłem termostat w sklepie bo przecież bez termostatu nie będę jeździł, co prawda zepsuł się w pozycji otwartej, więc mogłem zaczekać, ale nie lubię nie widzieć jaką silnik ma temp
Ja też mam problem z kontaktem, reklamowałem u Tomiego napinacz paska wielorowkowego 5 tygodni temu i cały czas nie mam odpowiedzi, jeżdżę ze starym, za chwile potnie mi znowu pasek Jakby komuś udało się skontaktować, dajcie znać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi ma problemy zdrowotne (musi być coś poważniejszego, bo na spota nie zawitał).
Ale wspomnę mu jutro lub we wtorek o Waszych problemach i na pewno coś zaradzi.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie no spoko... części dzisiaj na spot przywiozła jego małżonka.
Tomi będzie żył... jakieś problemy chwilowe ze zdrowiem, napisałem że poważniejszego coś ale miałem namyśli coś mocniejszego niż katar
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Ja niestety nadal żadnej odpowiedzi nie dostałem. Jestem tym dosyć zawiedziony, bo to nie był mój pierwszy zakup i wcześniej problemów żadnych nie było...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum