Forum Klubu ROVERki.pl :: Jak skontaktować się z Tomim?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: kasjopea
Pon Lip 19, 2010 15:07
Jak skontaktować się z Tomim?
Autor Wiadomość
kumilek23 




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 13:27   Jak skontaktować się z Tomim?

Koledzy, tudzież koleżanki :mrgreen: pomóżcie bo wysłałem zamówienie i nie wiem czy przelewać kasę czy nie a zależy mi na czasie, wysłałem dwa maile, wiadomość na priv, telefon też nie odpowiada, status gg niedostępny, czy Tomi zapadł się pod ziemię :?: Czy może ktoś ma z nim jakiś inny kontakt, przelałbym dzisiaj kaskę, ale przyszło tylko potwierdzenie zamówienia... Nie wiem co dalej...
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Mar 24, 2010 13:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 13:30   

http://forum.roverki.eu/v...der=asc&start=0
Najpierw najlepiej próbować się skontaktować telefonicznie, a dopiero później przelać kasę. Jak kontakt będzie niemożliwy, a zależy Ci na czasie to poszukaj części gdzieś indziej...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 13:40   

Ja wysyłałem maila przez stronę, odpowiedź była chyba do godziny czasu.
Potem wielokrotnie rozmawiałem z nim przez telefon i dogadałem się co do wszystkiego.
Mi napisał w mailu ile mam zapłacić, pytał czy wysyłać za pobraniem. Skoro potwierdził zamówienie to musiał coś w mailu oprócz tego napisać
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
kumilek23 




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 13:45   

Kozik napisał/a:
Skoro potwierdził zamówienie to musiał coś w mailu oprócz tego napisać

Kozik mnie się wydaje że potwierdzenie było z automatu, w regulaminie TomaTeam pisze że ma przyjść jeszcze druga wiadomość i dopiero mam dokonać przelewu, niestety przyszła tylko jedna o godzinie 11.32 i od tamtego czasu cisza...
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 13:49   

Kozik, jak piszesz, ze kontakt jest to napisz kiedy robiłeś zakupy. Ja też robiłem u Tomiego i nawet nie czekałem na drugiego maila tylko od razu poleciała kasa i towar był za dwa 2 u mnie ale no właśnie to było pół roku temu. Ostatnio są opóźnienia i sam Tomi przyznał, ze nie wyrabia z realizacją. Potwierdzeniem nie ma się co sugerować bo przychodzi z automatu. Tak jak pisałem nie ma co przelewać bez wcześniejszego kontaktu bo później tylko są niepotrzebne lamenty...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 13:57   

Tydzień temu kupowałem linki hamulcowe

[ Dodano: Sro Mar 24, 2010 13:57 ]
Ja najpierw pisałem zapytanie a potem tylko kontakt telefoniczny i mailowy. W ofercie sklepu oficjalnie nie było linek hamulcowych dlatego napisałem zapytanie.
Nie chcę nikogo wprowadzać w błąd ale ja pierwszy raz handlowałem z Tomim i pewnie nie ostatni, mimo wcześniejszego tematu o minusach tomateam zdecydowałem się na zakup właśnie u niego bo miał linki i zapewniał, że będą pasować.

[ Dodano: Sro Mar 24, 2010 13:57 ]
O automacie nie wiedziałem bo nie kupowałem przez sklep internetowy tylko na telefon praktycznie :roll:
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
kumilek23 




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 14:01   

Kozik napisał/a:
tylko na telefon praktycznie

No niestety dziś chyba ta możliwość odpada... telefon Tomiego milczy jak zaklęty :cry:
 
 
Kozik 




Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 14:02   

kumilek23 trzymam kciuki, a swoją drogą to jakby mi tak zależało na czasie a miałbym możliwość zakupu gdzieś indziej to wysłałbym maila do tomateam że rezygnuje z powodu braku kontaktu i tyle ;) i wziąłbym w innym sklepie
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
kumilek23 




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 14:04   

Kozik napisał/a:
wziąłbym w innym sklepie

rozważam takie wyjście :grin: dzięki i pozdrawiam
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 24, 2010 14:11   

Kozik napisał/a:

O automacie nie wiedziałem bo nie kupowałem przez sklep internetowy tylko na telefon praktycznie :roll:


W większości sklepów internetowych jest automat i pierwszy mail to nic innego jak potwierdzenie złożenia zamówienia czyli wiadomość do Ciebie czy oby dobrze naklikałeś na stronce ;) kolejne powinny być o realizacji i wysyłce ale z tego co napisane w.w. temacie z Tomim właśnie najlepiej próbować się kontaktować telefonicznie...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Szczygus 




Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 124
Skąd: Warszawa/Mokotów

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 18:31   

Czy ktoś wie może co się dzisiaj działo ze sklepem? Dzwoniłem do Tomiego w sprawie przesyłki i jego telefon milczał cały dzień ;/ to samo telefon stacjonarny... zamówiłem przesyłkę rano i liczyłem na to że ją jeszcze dzisiaj dostanę bo jest dla mnie ważna a tu widzę, że nic z tego nie wyjdzie... Jak ktoś ma jakiś kontakt ze sklepem to bym prosił o podanie bo ta przesyłka jest dla mnie bardzo ważna. Pozdrawiam
 
 
 
Bordos 




Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 278
Skąd: Gda



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 19:09   

No niestety muszę przyznać, iż też mam problem z kontaktem. Dostałem nie swoja paczkę (zawartość zupełnie inna) i chciałem to wyjaśnić - ale zero kontaktu niestety. Ktoś może wie co się stało ?
 
 
kumilek23 




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 19:24   

ja wysłałem do TomaTeam maila że rezygnuje z zamówienia i kupiłem termostat w sklepie bo przecież bez termostatu nie będę jeździł, co prawda zepsuł się w pozycji otwartej, więc mogłem zaczekać, ale nie lubię nie widzieć jaką silnik ma temp :mad:
 
 
maras83 




Dołączył: 19 Lut 2008
Posty: 117
Skąd: Sokolnik/Poznań



Wysłany: Nie Mar 28, 2010 22:34   

Ja też mam problem z kontaktem, reklamowałem u Tomiego napinacz paska wielorowkowego 5 tygodni temu i cały czas nie mam odpowiedzi, jeżdżę ze starym, za chwile potnie mi znowu pasek :roll: Jakby komuś udało się skontaktować, dajcie znać
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Mar 28, 2010 23:22   

Tomi ma problemy zdrowotne (musi być coś poważniejszego, bo na spota nie zawitał).
Ale wspomnę mu jutro lub we wtorek o Waszych problemach i na pewno coś zaradzi.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Dydo 




Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Grabów nad Prosną



Wysłany: Nie Mar 28, 2010 23:49   

Daj znać Marku, co i jak z Tomim...
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 00:05   

Nie no spoko... części dzisiaj na spot przywiozła jego małżonka.
Tomi będzie żył... jakieś problemy chwilowe ze zdrowiem, napisałem że poważniejszego coś ale miałem namyśli coś mocniejszego niż katar ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Dydo 




Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Grabów nad Prosną



Wysłany: Pon Mar 29, 2010 10:16   

Łee to luz :spoko: Myślałem, że co więcej :)
 
 
 
kumilek23 




Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 29, 2010 10:33   

właśnie mailuje z Tomim, także temat braku kontaktu uważam za nieaktualny :wink:
 
 
Bordos 




Dołączył: 13 Cze 2008
Posty: 278
Skąd: Gda



Wysłany: Czw Kwi 01, 2010 20:42   

Ja niestety nadal żadnej odpowiedzi nie dostałem. Jestem tym dosyć zawiedziony, bo to nie był mój pierwszy zakup i wcześniej problemów żadnych nie było...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Jak skontaktować sie z Tomateam?
Czapa Offtopic 78 Pon Maj 16, 2011 17:36
adamsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink