Od dawna myślałem nad przebudową R600 na rajdową wersję, od wtorku projekt ruszył pełną parą Aktualnie auto jest kompletnie rozebrane i usuwane są niepotrzebne rzeczy takie jak maty wygłuszające uchwyty do foteli i tym podobne. Silnik będzie prawie seria F20Z1 jedyne przeróbki to kolektor dolotowy, który już jest gotowy, kolektor wydechowy 4-2-1 i pełen przelot 2.5 cala, wałek sportowy i odchudzone koło zamachowe. Zawieszenie amorki bilstein b6 i wszystkie tuleje wymienione na poliuretanowe. Temat założony jest w celach dokumentacyjnych. Jakieś porady i opinie mile widziane, a szczególnie propozycje malowania auta
Tak na początek fotki kolektora dolotowego
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 12:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
chyba będzie ciężko... gdyż fura waży w serii 1290kg ciężko mi uwierzyć że można wypruć 300kg na fotelach, wygłoszeniach i plastikach... takie wagi uzyskuje się zastąpieniem elementów blacharskich laminatem...
jeżeli ma to być samochód wyłącznie do latania to koniecznie zmiana silnika ale pewnie sam do tego z czasem dojedziesz
Tylne drzwi zostają tak jak są ale maska, tylna klapa będa z laminatu zderzaki i przednie błotniki jak dobrze pójdzie z carbonu bo mam dojścia że na zamówienie robią. jak się uda 200 kg zrzucić to już bedę bardzo happy
Ostatnio zmieniony przez herc Czw Kwi 08, 2010 13:46, w całości zmieniany 1 raz
Auto ma startować na KJS'ach jak bym włożył 2.0 turbo czy 2.2 VTEC to by startował w klasie z subarami i evo więc szans żadnych, a tak będzie w klasie do 2.0
[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 14:51 ]
dobryziom napisał/a:
hmmm doczytałem ze to automat? yyyyy
kiedyś był ale teraz jest manual
[ Dodano: Czw Kwi 08, 2010 14:56 ]
jaro12 napisał/a:
Herc już ma doświadczenia. Podsufitki nie przykleił i nowy pomysł wpadł do "łepetyny"
I tu jesteś w plecy bo podsufitka była od września założona nawet słupki były oklejone materiałem
Tylne drzwi zostają tak jak są ale maska, tylna klapa będa z laminatu zderzaki i przednie błotniki jak dobrze pójdzie z carbonu bo mam dojścia że na zamówienie robią. jak się uda 200 kg zrzucić to już bedę bardzo happy
akurat zaspawanie tylnych drzwi to dobry pomysł - pozbywasz się mechanizmów podnoszenia szyb, zamków... można zyskać trochę na wadze. 200kg na masce, klapie, zderzakach błotnikach na pewno nie zdejmiesz ale z tym carbonem może być fajnie jak masz jakieś dobre tanie dojście to ja bym chętnie w maskę i klapę wszedł
troche bez sensu 2.0V6 bo to to samo co 2.5 tylko słabsze, a w klasie do 2.0 szału tym nie zrobisz, duzy i dość ciężki silnik nad przednia osią to nietrafiony pomysł do KJS 600 to chyba średni pomysł, duże,cięzkie i o cholernie duzym promienu skrętu lepsza byłaby 200 albo 100
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum