Neooss kiedyś pisał,ze były osobno.
Trochę tych R600 się narozbierał, więc chyba wie.
Było kilka odmian i z tego co dobrze pamiętam kolega ADAM1 kiedyś tłumaczył, że R600 1.8 miały trzeci klakson po prawej stronie komory silnika odpowiedzialny za alarm.
Znaczy tak - zweryfikować raczej nie ma jak ale ja przypuszczam, że to co pisał NEOSSS dotyczyło dokładanych alarmów przez europejskich dealerów. Nie wierzę, żeby producent auta niebijącego rekordów sprzedaży, stosował kilka kombinacji układu alarmu. Tym bardziej, że w obu moich po lifcie było identycznie, a jeden to był 1,8, drugi 2,3.
marthinez napisał/a:
Silniki 1.8 występowały tylko po lifcie, więc alarm radiowy.
No fakt
karasbp napisał/a:
czyli mam radio Jeden plus
Czy to jest plus... i jedno i drugie jest do bani, i co chwilę ktoś na Forum prosi o porady... Wymienić centralkę i powinno hulać.
karasbp napisał/a:
Ale rozumiem podpiąć się pod centralkę, pod kable idące do kierunków?
Tak, z moim elektrykiem podpinaliśmy to ok. północy i obaj przysypialiśmy. Gdy już podpiął, kazał wcisnąć pilota i w zamkniętym pomieszczeniu jak pierdzielnęło klaksonem, to obudziliśmy się od razu
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Ja mam dwia oddzielne klaksony i w takim przypadku nie widzę wiekszego problemu podpięcia syrenki. W miejsce klaksonu wpinasz syrenke i działa. Pomijam juz fakt że u mnie alarm się nie załącza niestety walcze z tym już drugi tydzień i powoli skłaniam sie do porad niektórych forumowiczów, czyli zakupienie nowej centralki na allegro
Znaczy tak - zweryfikować raczej nie ma jak ale ja przypuszczam, że to co pisał NEOSSS dotyczyło dokładanych alarmów przez europejskich dealerów.
Jeździmy europejskimi autami.
Skąd info, że to dealerzy dokładali te alarmy, skoro każdy z nas ma je podobne.
Cytat:
Nie wierzę, żeby producent auta niebijącego rekordów sprzedaży, stosował kilka kombinacji układu alarmu.
Wiara nie ma tutaj nic do rzeczy.
Zajrzyj sobie w serwisówkę, którą kiedyś udostępniłem (ta niemiecką) strona 35 i zobacz, że pomimo alarmu radiowego istniało kilka jego kombinacji.
Chyba zejdę do auta i spróbuje znaleźć ta trzecią syrenę (kiedyś na spocie mi pokazywano gdzie się znajduje), jak się uda to walnę foto.
Mayson napisał/a:
Czy to jest plus... i jedno i drugie jest do bani, i co chwilę ktoś na Forum prosi o porady...
Alarm w tym aucie nie jest hondowski i to jedna z tych rzeczy w tym modelu, którą wyspiarze spieprzyli.
Skąd info, że to dealerzy dokładali te alarmy, skoro każdy z nas ma je podobne.
Nie info, lecz przypuszczenie. Poza tym ja jeszcze nie spotkałem w życiu 600-ki, która miałaby osobną syrenę alarmu; wszystkie zawsze trąbiły klaksonem i migały kierunkami. Pół roku jeździłem i oglądałem różne 600-ki, ze 30 egzemplarzy obejrzałem. Jeśli ktoś widział inne, to mógł być to alarm podłączony przez dealera. Tak się robi przecież do dziś
marthinez napisał/a:
Zajrzyj sobie w serwisówkę, którą kiedyś udostępniłem (ta niemiecką) strona 35 i zobacz, że pomimo alarmu radiowego istniało kilka jego kombinacji.
A coś więcej na ten temat? Link?
marthinez napisał/a:
Alarm w tym aucie nie jest hondowski i to jedna z tych rzeczy w tym modelu, którą wyspiarze spieprzyli.
Alarm jest VALEO, a to fransucka firma. Nie pamiętam jak miałem w Hondzie, bo nigdy z alarmem problemu nie było - wiem, że też po aktywacji grzmiał klaksonami
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Zgadza się, ale to wyspiarze taki tam wsadzili. I valeo było tylko po lifcie.
Przed liftem był niejaki Lucas, taki sam w accordach do '96.
Po '96 montowali coś innego, ale nie pamiętam co. Kiedys w aso hondy szukałem centralki valeo to powiedzieli, że nie znają nic takiego i mają tylko lucasa do starszych modeli.
Mayson napisał/a:
Poza tym ja jeszcze nie spotkałem w życiu 600-ki, która miałaby osobną syrenę alarmu; wszystkie zawsze trąbiły klaksonem i migały kierunkami.
Nie wiem, czy mnie dobrze zrozumiałeś. ja wiem, ze każdy alarm wyje dzwiękiem podobnym do klaksonu. Chodzi mi tylko o to, że prawdopodobnie (bo teraz nie potrafię udowodnić) był też trzeci buzer specjalnie do alarmu.
O rany... zaćma Ja to już mam ściągnięte ale teraz kojarzę, że nie mogłem tego nijak otworzyć, bo nie pokazywało nawet rozszerzenia pliku Więc czym to otworzyć?
Swoją drogą, to w poradach powinien być podklejony temat o alarmie do R600, bo już tyle razy było wałkowane, że ho ho.
marthinez napisał/a:
Po '96 montowali coś innego, ale nie pamiętam co
Zadałem pytanie u Hondziarzy, może ktoś odpowie
marthinez napisał/a:
Nie wiem, czy mnie dobrze zrozumiałeś. ja wiem, ze każdy alarm wyje dzwiękiem podobnym do klaksonu. Chodzi mi tylko o to, że prawdopodobnie (bo teraz nie potrafię udowodnić) był też trzeci buzer specjalnie do alarmu.
Tzn. ten buzer brzmiał jak klakson? Czy to był 3-ci klakson? Czy brzmiał inaczej niż klakson?
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Był Lucas
Dane wzięte z tej samej serwisówki co podałem Maysonowi.
Mayson napisał/a:
Ja to już mam ściągnięte ale teraz kojarzę, że nie mogłem tego nijak otworzyć, bo nie pokazywało nawet rozszerzenia pliku Więc czym to otworzyć?
To jest plik pdf spakowany winrarem.
Rozpakuj i pójdzie. Fajny dokument, a jak kumasz po niemiecku to wiele rzeczy się dowiesz.
Jak wybłyskać kody, co oznaczają, diagnostyka abs, srs, typy poduszek itp.
Mayson napisał/a:
Tzn. ten buzer brzmiał jak klakson?
Dokładnie tak. Nawet tak samo wyglądał. Tyle tylko, że był osobno do alarmu.
Mayson, trzeci buzer, o którym pisałem znajduję się za zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodniczego. Jak go wyjmiesz to widać.
Dzisiaj specjalnie sprawdzałem.
Jutro walnę fotę.
Ja mam przed facem, dwa klaksony na przednim pasie, stary typ alarmu. Jednakze, slychac wyrazna rownice w trabieniu alarmu, a klaksonu. Klakson jest zdecydowanie glosniejszy i ma mocniejsza barwe dzwieku.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Kazdy R600 nawet po lifcie ma dwa buzery na pasie przednim/chłodnicy.
Trzeci buzer na pewno jest w R600 po faceliftingu (nie wiem jak przed) i na pewno z silnikiem 1.8
Dokładnie znajduje się pod akumulatorem, za zbiorniczkiem wyrównawczym.
Wystarczy wysunąć do góry zbiorniczek i już go widać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum