Witam szczęściarzy posiadających R75.Jak wyglądają ceny 75 z 2000r. w Dieslu.Gdzie najlepiej kupić Polska czy inny kraj np. Niemcy (jaka jest różnica) i na co zwrócić uwagę podczas oglądania ROVERKA.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 16:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Czw Kwi 29, 2010 17:47
lukasz5992 napisał/a:
Witam szczęściarzy posiadających R75.
Witam
lukasz5992 napisał/a:
Jak wyglądają ceny 75 z 2000r. w Dieslu.
Różnie. W zależności od stanu samochodu. Najlepiej sprawdzić na otomoto lub innych portalach.
lukasz5992 napisał/a:
Gdzie najlepiej kupić Polska czy inny kraj np.
Jeżeli chodzi o zamieszanie z zakupem to lepiej w kraju. Jeżeli o samopoczucie pod względem pewności co się kupuje to raczej ściągnąć z zagranicy, chyba że kupisz z pierwszej ręki kupionego w Polsce to raczej brać tego w kraju.
lukasz5992 napisał/a:
na co zwrócić uwagę podczas oglądania ROVERKA.
To już było kilkakrotnie wałkowane. Użyj funkcji szukaj, a na pewno sporo wyskoczy z tego co pisaliśmy.
Kolego Staf wielkie dzięki czytałem artykuł prawie na bezdechu.A dokładniej co to jest T4 Testbook?W przedziale jakiej kasy mogę się spodziewać dobrego R75.Mam już na oku pewien egzemplarz czy jak zrobię zdjęcia autka i podam wszystkie dane mogę spodziewać się Waszej nieocenionej pomocy?O co zapytać człowieka z komisu przy oglądaniu?Proszę o możliwie szybką odpowiedz bo jutro jadę go oblukać.
[ Dodano: Pią Kwi 30, 2010 07:03 ]
apples napisał/a:
Mocno wytarta kierownica, pedał sprzęgła. Najlepiej sprawdzić na T4 Testbook. Poszukaj więcej info na forum.
Powiedzmy że podchodzę do autka co powinno mnie zainteresować z najważniejszych rzeczy podobno często pada wysprzęglik.Co definitywnie wyklucza kupno R75 i czy normalne jest że za rok 2000 w komisie chcą 21700 a po krótkich pertraktacjach schodzą na 19500.Mam jeszcze wrażenie że silnik 2.0 116KM diesel słabo się zbiera wiem że autko warzy prawie 1,5t i jest limuzyną ale mimo wszystko czy mogę na placu sprawdzić czy wszystko jest ok z przyspieszeniem.
Nie potwierdzę i nie zaprzeczę. uważam że padaja poprzez kiepskie ich zakładanie, a mianowicie to że są skantowane poprzez złe ułożenie rurek w przypadku wysprzęglika od Freelandera. Jest również opinia jednego z forumowiczów na podstawie rozmowy z mechanikiem.
lukasz5992 napisał/a:
normalne jest że za rok 2000 w komisie chcą 21700 a po krótkich pertraktacjach schodzą na 19500
Trudno powiedzieć. Każdy nie znający tego forum uważna części do R75 i samo auto za bardzo drogie w utrzymaniu. Może dlatego z ceną schodzą aby się pozbyć. Ci którzy znają forum i wiedza jak po nim biegać aby coś wyłapać zdanie raczej zmieniają. Jest wiele zamienników części oryginalnych co obniża już koszty. http://forum.roverki.eu/v...p=459245#459245
lukasz5992 napisał/a:
mam jeszcze wrażenie że silnik 2.0 116KM diesel słabo się zbiera
Turbo zaczyna ciągnąc powyżej 2000rpm
lukasz5992 napisał/a:
warzy prawie 1,5t
prawie 1600kg
lukasz5992 napisał/a:
czy mogę na placu sprawdzić czy wszystko jest ok z przyspieszeniem.
Ja na placu jestem w stanie sprawdzić wiele, ale nie wiem na ile Ty jesteś wprawionym kierowcą.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pią Kwi 30, 2010 19:09
lukasz5992 napisał/a:
Mam jeszcze wrażenie że silnik 2.0 116KM diesel słabo się zbiera wiem że autko warzy prawie 1,5t i jest limuzyną ale mimo wszystko czy mogę na placu sprawdzić czy wszystko jest ok z przyspieszeniem.
Przepływki też lubią pada i wtedy taki jest efekt. A po za tym, fakt CDT nie jest jakoś szczególnie żwawy, ale na to jest sposób, jakim jest chip tuning.
Ostatni po rozmowie z pewnym Panem usłyszałem że wszystko jest ok ale sprzęgło trzeba mocno wcisnąć i ciężko wchodzą biegi R75 1999r za 15tyś zszedł na 13500.jak droga może być napraw i czy opłaca się brać autko.Ile kosztuje przednia szyba i wymiana do rocznika 2000.
ale nie będzie to dwumasa mam nadzieje(w najgorszym założeniu w jakiej kasie zmieści się naprawa i części).Jeszcze jedno pytanko czy jest różnica w cenie pomiędzy kolorem jasnym a ciemnym w R75.Wielkie dzięki za odpowiedz.
Ktoś tu kiedyś napisał, że relatywnie za tani R-75 przy kupnie wyrówna cenę do normalnej przez pierwsze pół roku eksploatacji.
Zaczniemy od wahaczy a skończymy na kpl. sprzęgle, poprzez jakieś niedomagania silnika.
Ja swojego Roverka w życiu bym nie sprzedał za tak niską cenę, wiem co jest wart.
A i jeszcze jedno pytanko mianowicie.Jaka różnica w kasie jest przy kupnie R75 w kraju a za granicą po wszystkich opłatach bo zastanawiam się nad wyjazdem powiedzmy do Niemiec,Holandia,Belgia albo Włoch(komis,giełda priv).W mojej okolicy mało jest tych wózków w dobrym stanie,dzisiaj byłem na giełdzie w Miedzianej Górze i były TYLKO 2szt poobijany a drugi w benz.(szukam diesla )a i oba były bez komp,webasto, ESP z przebiegami ok 190tyś. i 2000r chcieli po 18-19tyśProszę o szybką odpowiedz.
Dobry model i u nas i za granicą będzie kosztował więcej, weź pod uwagę że tam nie sprzedają dobrych aut za psie pieniądze a i w Polsce nie da się kupić dobrego Roverka tanio, w większości jeżeli ktoś spuszcza cenę to coś może być nie tak i gość chce się go pozbyć. Przebieg ok 190 tyś w 10-cio letnim aucie to wcale nie jest tak dużo i nie radzę sugerować się tym co jest na liczniku bo niekiedy warto wziąć auto z przebiegiem 200 tyś w dobrym stanie niż 140 tyś i ruina, teraz możesaz ustawić sobie przebieg jaki tylko zapragniesz.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum