Mialem kiedys jbl gt4-12 dosc dawno temu i naprawde za te pieniadze gral milym glebokim basem tylko ze jest strasznie pradozerny nowsza wersja tego glosnika to jbl gt5-12 do tego jakis wzmacnicz jesli chodzi o tansze to carpower lub mac audio oczywiscie monoblok pioneera nie polecam chyba ze lubisz twardy bas.myle ze zamkniesz sie w kwocie 700zl oczywiscie za nowy sprzet
Całkowicie nie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Seria GT jest cienka.
Jugol, ja nie będę Ci doradzał konkretnych marek i modeli.
Najlepiej podjechać do jakiegoś zakładu CA w którym będziesz mógł wrzucić różne skrzynki i posłuchać która według Ciebie jest najlepsza a później samemu kupić głośnik i sklepać skrzynkę. Tylko oczywiście musiałbyś mieć już wzmacniacz.
Jak jesteśmy przy wzmacniaczu to ważna sprawa. Nowy czy używany?
Sugerowałbym tylko tyle by kupić używany czterokanałowy by przód poleciał ze wzmacniacza.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 14, 2010 22:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kazdy ma prawo do swojego zdania ale ten glosnik kosztuje lekko ponad 200zl a slyszalem juz wiele glosnikow i mam dosc duze porownanie.przebija nie jednego za 400zl.seria gt jest cienka zgadzam sie ale w glosniczkach 165mm w subach daje rade
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
Ja tu slysze miekki bas dosc gleboko zchodzacy.wiec glosnik musi byc miekki z dosc duzym wychylem zeby to ogarnac twardy glosnik nie zdazy przerobic tego basu bo jest zbyt 'czesty'a poza tym twardy bardziej tlucze niz gra
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
Miekkie glosniki to np:jbl,jl audio, alpine(tylko nie free air bo sa do niczego) twrdy glosnik to pioneer,bochmann,kenwood gra tez dosc dziwnie jak dla mnie jesli chodzi o wyzsza klase to polecam mtx,rockforda ale to juz sa dosc drogie suby najlepiej jak bys odsluchal jakies bo dla innych moze byc dobrze a dla ciebie moze czegos brakowac Ja wymienialem 4 suby az trafilem na taki bas o jaki mi chodzilo
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Maj 15, 2010 14:13
GREG, dzięki za podpowiedzi, będę się rozglądał za jakimś dobrym JBL-em, sprawa rozwojowa i jak znam siebie i życie trochę czasu minie zanim to zakupię i poskładam do kupy , ale się pochwalę jak zawsze
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Sob Maj 15, 2010 21:13
Wstępnie już mam projekt w głowie. Jeszcze się waham, czy zapodać dwa mniejsze głośniki w tylne narożniki bagażnika, czy jeden większy z jednej strony I jeszcze kwestia płyty MDF, jak widzę jest z tym problem, a skrzynki planuję sam stworzyć pod swoje wymiary
Jedna 30-stka i wystarczy w zupelnosci najwazniejsze pamietaj o litrazu skrzynkijesli ma byz zamknieta to mala ale jesli dasz z bass reflexem to zazwyczaj 50-60 litrow wystarczy no i kwestia wystrojenia skrzynki bass reflexem zazwyczaj 30-40hz
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
Nie sądze aby JL był miękki... jest bardziej kluskowaty przeznaczony pod czarne rytmy. Wiem bo sam mam 12w3d2 i w szybszej muzyce mimo 300rms i skrzynki closed gubi się niemiłosiernie. JBL z serii GT to dla mnie porażka... typowa pompka do robienia ciśnienia.
Niestety wiele tutaj pojęć i teorii z którymi bym się nie zgodził. Trzeba pamiętać, że nie ma głośnika uniwersalnego. Jugol określ jakiej muzyki słuchasz.
Kazdy jbl to prawie pompka do robienia cisnienia kolego michone to co wiem z doswiadczenia jbl-e nie lubia zamknietej skrzyni bo dla nich zeby dobrze glosno zagraly musi byc bass reflex ale kazdy lubi co innego dla mnie jbl zamkniety zawsze sie glubul bez roznicy jak to byla muzyka dlatego kiedys padl wybor na szczelinowke ale zgadzam sie to jest pompka do robienia cisnienia a to akurat mi odpowiada pewnie kolego michone wiesz ze podstawowy problem gubienia sie glosnika to zle dobrany litraz skrzyni moze w tym jest problem
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum