_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ktoś ostatnio pisał że są walkera zamienniki identyczne z oryginałem i całkiem nie drogie
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 16:01
Walker nie jest identyczny z oryginałem. Ma mniejsze komory tłumienia, jest mniejszy i ma inny kształt, a to się przekłada na to ,że jest głośniejszy . Tłumiki są liczone i konstruowane do danego silnika i całego jego układu wydechowego , i dlatego nie powinno się zakładać tłumików od innych typów silników.
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Maj 17, 2010 17:45
ja mam zalozony jakiś zamiennik, juz z takim kupiłem w anglii i strasznie odstaje w dol.
Walker nie jest identyczny z oryginałem. Ma mniejsze komory tłumienia, jest mniejszy i ma inny kształt, a to się przekłada na to ,że jest głośniejszy . Tłumiki są liczone i konstruowane do danego silnika i całego jego układu wydechowego , i dlatego nie powinno się zakładać tłumików od innych typów silników.
do 1.8T jest taki sam jak do 2.0 i 2.5 v6, do 1.8 bez turbo jest inny
Wiec wychodzi na to że lepiej używany oryginał niż nowy Walker.Tylko jest problem z dobrym używanym do benzyniaka bo właśnie najszybciej leci ostatni tłumik.Ale za rady dziękuję.
Pozdrawiam
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 09:45
bys, jest jeszcze trzecie wyjście, naprawa swojego oryginału. Walker jest głośniejszy, ale można się przyzwyczaić. Ja mam Walkera już 2 lata , po pewnym czasie się wyciszył , a w międzyczasie naprawiłem oryginał.
Sam to zrobiłeś czy jakiś zakład tłumikarski?.Po za tym zewnętrzne poszycie można naprawić ale gorzej jest jak wnętrzności się rozlały.Ale dzięki za pomysł.Ja na razie zlokalizowałem nie wielkie przedmuchy gdzieś na górnej części tłumika,dolna pierwsza warstwa już praktycznie odpadła ale tu przedmuchów nie ma.
pozdrawiam
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Maj 18, 2010 11:10
Odciąłem szlifierką zewnętrzne blachy, całość odrdzewiłem,wyciąłem "rzadką" blachę z pierwszej warstwy,przyciąłem i wyprofilowałem nowe kawałki blachy i dałem do pospawania.
Zrobiłem to z ciekawości jak jest zbudowany ten tłumik i czy się da naprawić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum