Wysłany: Nie Paź 19, 2008 10:53 [R200 1,4 97 rok] Powietrze ucieka po odkręceniu korka
Witajcie ! mam taki problemik tzn chyba to jest problemik nie wiem, jak odkręcam korek przy tankowaniu to powietrze wybija jakby za duzo gotam bylo i za duze cisnienie jest a po odkreceniu robi tyssssssyt podobnie jak pompka robi i dosc glosno i duzo go ucieka co to znaczy??
SPAMU¦
Wysłany: Nie Paź 19, 2008 10:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
podczepie sie pod temat. tylko ze u mnie sprawa wyglada nieco inaczej. powietrze nie ucieka a wrecz przeciwnie- zasysa do srodka. sprawdzalem juz korek czy nie jest zapchany i wszystko jest ok-przepuszcza powietrze w jedna jak i w droga strone.co to moze byc???
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
silentsystem
Masz zapchany odpowietrznik w korku.
Wykręć koreczek , umyj dokładnie,poprzepychaj i będzie ok.
Jeżeli będziesz tak jeżdził to w pewnym momęcie możesz mieć objawy szarpania silnikiem i w końcu objawy końca paliwa.
Jeżeli czyszczenie nic nie da, to albo nowy korek, albo jazda na nie dokręconym lub przewiercenie obecnego małym wiertłem.
w roverkach benzynowych układ paliwowy jest i ma być szczelny.
jest tak dlatego, że układ ma skraplacz oparów, który odzyskuje wyparowaną benzynę z układu i puszcza ją spowrotem w obieg (taki spory czarny wałek pod maską z 3 wężykami). a syczenie po odkręceniu baku w takich układach to norma
jeśli chodzi o diesla, to faktycznie zatkane odpowietrzenia baku może stanowić problem dla pompy wtryskowej
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 130 Skąd: Elbląg
Wysłany: Czw Maj 20, 2010 14:16
Podczepię się pod ten temat.
U mnie często okręcając korek mam to syczenie.. Oglądałem mój korek i nie widzę w nim odpowietrznika lub nie potrafię go rozpoznać żeby wyczyścić. Czy ktoś może mnie nakierować na co zwrócić uwagę?
U mnie w 600 (silnik Hondy) syczy, ale wypluwa korek, a nie zasysa.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
u mnie zasysało od kiedy pamiętam... kiedyś podjechałem pod stację i odkręcam korek i tak głośno nawet ssssssyp i gul gul gul czy coś takiego i koleś na mnie i wali tekstem "ale wygłodniały"
oglądałem korek ale ja też nie umiem zlokalizować tego odpowietrznika... jakieś porady?
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
Matius, dobry jesteś, ale się uśmiałem
To ma zasysać, to jest coś ala ekologia, aby opary paliwa do atmosfery się nie wydostawały, dlatego jest podciśnienie i pewność że nic nam z baku nie wyfruwa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum