Wysłany: Sob Maj 22, 2010 23:04 [R75] Problem z popielniczką
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
czy ktoś wyjmował przednia popielniczkę mam na mysli cała nie wkład
rover-ku 75 ?
Cos mi wystrezliło bo pociagnałem na siłe i się teraz nie zamyka a mam taki
dinks który wyleciał Prosze o pomoc jak wyjac zeby nic nie połamać.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 27, 2010 13:28, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Maj 22, 2010 23:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Cały ten moduł możesz wyjąć rozbierając konsole środkową.
Żeby tego nie połamać musisz być naprawdę ostrożnym.
Nie pamiętam, czy nie będziesz musiał rozbierać tuneli (hamulec ręczny, lewarek zmiany biegów).
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Wyciągasz radio i konsekwentnie w dol, ściągasz pokrywkę modułu klimatyzacji, odkręcasz śrubki, zdejmujesz go. Dalej moduł innych przycisków - jest na takich zatrzaskach i łatwo się ściąga. To co pozostało ma wyciągać się w całości, czyli popielniczka razem z podstawka na kubeczki. Wsadzasz paluchy do wnętrza i znajdujesz po obu stronach fiksatory, naciskasz na nie i już po sprawie. Więcej nic rozbierać nie trzeba.
po kolei:
1. Zdejmujesz przedni panel klimatyzacji i ją odkręcasz 4 śruby
2. demontujesz panel z przyciskami pod klimą (ogrzewane siedzenie, tempomat itp). Jest na zatrzaskach więc ostrożnie. Najpierw zdemontuj osłonę drewnopodobną o potem sam panel.
3. Masz już dostęp do popielniczki wię demontujesz ją bez problemu.
No fakt… nie domyśliłem się A wyjmowałem już panel klimatyzacji. Podobnie męczyłem się z drzwiami, póki dotarło, że zatrzaski centralne trzeba ustawić na boczku i dopiero wtedy go stawić na miejsce Było troszkę kombinacji z tym
Pomógł: 12 razy Dołączył: 05 Mar 2009 Posty: 178 Skąd: Szczecin
Wysłany: Pon Maj 24, 2010 22:47
Tez sie meczylem z ta popielniczka a mialem tylko wyjac lewa strone gdzie nie ma kubka a to jest takie proste , wystarczy po prawej stronie w dolnej czesci nacisnac wkretakiem zatrzask i wychodzi sam wkladn z zapalniczki - oczywiscie ulamalem . Co do poielniczki to koledzy maja racje -wystarczy wyjac panel klimy i nie zapomniec o tych gornych zatrzaskach . A tak nawiasem za jakis czas ciekawe czy bedziemy pamietac
A działają Wam te blaszki ? U mnie też na początku robiłem patent z paskami od kart kredytowych, ale po odkręceniu dwóch wkrętów i podniesieniu lekko radia do góry, cała kaseta 2Din wyszła bez problemów.
Panel od klimy można próbować zdjąć przy założonym radiu, ale bałbym się, że to gówno się połamie przy podważaniu albo zostaną ślady od od podważania.
Mimo, że robiłem to niedawno, to nie pamiętam czy żeby zdjąć tunel trzeba wyjąć wszystko, czy może żeby wyjąć coś trzeba zdemontować tunel, czy może wszystko da się zdjąć bezinwazyjnie. Na pewno tunel przykręcony jest na dwa wkręty od góry konsoli (za radiem) i dwa w kręty po na środku z lewej i prawej strony...
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Na pewno tunel przykręcony jest na dwa wkręty od góry konsoli (za radiem) i dwa w kręty po na środku z lewej i prawej strony...
dodatkowo za radiem są jeszcze dwa wkręty, czyli razem 4 tu po środku po bokach jak pisałeś i dwa pod tyną popielniczką wkręcone w podłogę.
MaReK napisał/a:
Panel od klimy można próbować zdjąć przy założonym radiu, ale bałbym się, że to gówno się połamie przy podważaniu albo zostaną ślady od od podważania.
pewnie chodzi Ci o te osłonki? wszystko idzie palcami bez śrubokręta
najpierw otwierasz zapalniczkę i od dołu poważasz palcem tą listewkę, gdzie są guziczki od wypasu. Jak to zdejmiesz to dalej w górę podważasz osłonę panelu klimy po obu stronach palcami od dołu i też schodzi, a potem sam panel klimy jest już na 4 wkręty przykręcony.
[ Dodano: Wto Maj 25, 2010 16:31 ]
tym sposobem nic nie porysujesz śrubokrętem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum