Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie Maj 23, 2010 13:12
W Civic'u miałem dorobiony alarm firmy Silicon. Pilot miał wyciąganą antenkę, klapkę na przyciski (chroniącą przed przypadkowym naciśnięciem), funkcję szukania auta na parkingu/odstraszania kogoś kto stoi przy aucie. Zasięg (przy schowanej antence) ok. 50-60m na świeżej baterii. Maksymalnie udało mi się uzyskać ponad 600m (liczone wg. słupków przy drodze). Myślę, że dało by radę więcej, ale nie chciało mi się już dalej chodzić Trik polegał na tym, że trzeba było dotknąć pilotem do ust lub skroni. Ogólnie alarm bardzo fajny. Fabrycznie były piloty z irdą, które dostałem z autem, ale z już założonym niefabrycznym alarmem. Z immo nie było problemu, bo w Hondach jest w kluczyku. Zasięg fabrycznych pilotów musiał irytować poprzedniego właściciela od samego początku, bo oba piloty były nowe - nie wiem nawet czy nie założył już tego alarmu przy zakupie w ASO.
Zasięg w MG jest w miarę wystarczający. Zauważyłem, że wszystko zależy od wilgotności powietrza - czasem łapie dalej, czasem bliżej. Wkurza mnie natomiast to, że zawsze jest problem z otwarciem/zamknięciem auta z tyłu, jak chowam/wyciągam coś z kufra. Okrążanie auta z siatkami jest uciążliwe i mocno frustrujące
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
TheArt, pisałem ci już daj pilota do jakiegoś elektronika niech sprawdzi ten mikro przełącznik pod klawiszami może się zużył i trza wymienić taki przełączniczek to kilka zł
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A wiecie może w którym miejscu zwykle jest montowana ta centralka, która odbiera sygnał z pilota?
Pod deską rozdzielczą czy w bagażniku w okolicach lamp?
U mnie w 420 pilot łapie z ok. 1,5-2 m, nieco więcej tylko wtedy kiedy skieruję pilot mniej-więcej w stronę kierownicy.
_________________ Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Sie 2009 Posty: 159 Skąd: Gdynia
Wysłany: Sro Maj 26, 2010 09:10
Jak pomylisz przyciski i klikniesz zamknij to centralka uruchamia program zamykania i dopiero po wykonaniu tej instrukcji przyjmuję następną więc po kliknięciu zamknij od razu "otwórz" nie zaskoczy.
Bufor to kilka sekund. Ale w odstępach 3-5 sekund to za każdym razem.
ps Dzięki za cynk o migaczach - może pokombinuje w wolnej chwili - już mi się troszkę roboty nazbierało ale na razie priorytet to rozrząd i klima - pociągnie po kieszeni
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A wiecie może w którym miejscu zwykle jest montowana ta centralka, która odbiera sygnał z pilota?
Pod deską rozdzielczą czy w bagażniku w okolicach lamp?
przyłączam sie do tego pytania...
moj pilot w 214 si tez bardzo kiepsko lapie, wymienianie baterii, czyszczenie pilota niewiele dalo... bardzo czesto nie lapie mi zamykania centralnego nawet przy drzwiach kierowcy... otwieranie dizala tylko spod drzwi, ewentualnie z tylu... zas czasem jest tak,ze po wlozeniu kluczyka w stacyjke piszczyimmo i potrafi po nawet 20 kliknieciach dopiero sie odblokowac. zazwyczaj jak czlowiek sie spieszy. Masakra...
piezu, Jak klikasz z 20 razy zeby wyłączyć immo to oznaka że immo się pierdzieli. Ja też tak miałem pojechałem do elektromechanika po grzebał coś w pilocie (polutował i umył alkoholem) i działa jak nowy...
U mnie też czasem jak przekręcam kluczyk to immo piszczy, ale zauważyłem, że tylko wtedy kiedy kluczyk swobodnie zwisa na łańcuszku. Jeśli wezmę go w rękę i przybliżę do stacyjki to wtedy wiem, że nie będzie piszczał. Czy to nie za mała odległość, że już nie łapie kiedy zwisa?
Matius, Zobaczymy jak to będzie po tygodniu wyglądać Tylko ze ja autkiem na co dzien nie jeżdżę, a jak stoi w garażu to go nie zamykam a immo jest teraz pasywne wiec wciskać nie trzeba żeby 25 odpalić
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
hmm... ja jak autko zostawię na parę dni na dworze i potem przychodzę i też nie muszę wciskać guziczka żeby immo odblokować... ale jak nie będę miał pilota przy guziku to nie odpalę będzie pipkał....
więc nie wiem o co chodzi...
_________________ mam dużo części do r200 - zainteresowani pisać bo leży i się kurzy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum