Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Koniec paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Koniec paliwa
Autor Wiadomość
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 349
Skąd: 3MiA100



  Wysłany: Czw Cze 03, 2010 08:49   [R620] Koniec paliwa
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam,
wczoraj wieczorem nie zdołałem dojechać do domu z prozaicznego powodu - zabrakło mi paliwa... Przyczyną jest moje gapiostwo, założyłem większe koła - nie wziąłem poprawki na spalanie. Podczas jazdy dusił się, szarpał. Po tym jak zgasł i stoczyłem się na parking zapalił się CHECK ENGINE. Auto nie chciało odpalić, a jak na chwilkę się udało to praca była bardzo nierówna, skakał jakby chciał spod maski wyskoczyć... Czy może to mieć jakieś poważne konsekwencje typu syf z baku w filtrze, lub zapowietrzenie...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Lut 20, 2011 19:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Cze 03, 2010 08:49   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Czw Cze 03, 2010 08:53   

Pompa paliwa mogła zaciągnąć te resztki i brudy :/ .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Cze 03, 2010 09:45   

Mogl Ci sie uklad zapowietrzyc rowniez
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 03, 2010 10:01   

TrAViShOn, Mi też kiedyś zabrakło paliwa na autostradzie, o tyle szczęśliwie, że ok. 2km od stacji paliw. Poszedłem, kupiłem karnisterek i 5 litrów ropki. Wlałem do baku, podpompowałem gruszką i odpaliłem po kilkakrotnym kręceniu rozrusznikiem. Po odpaleniu nie było już żadnych problemów.
TrAViShOn napisał/a:
Po tym jak zgasł i stoczyłem się na parking zapalił się CHECK ENGINE

To normalne, że silnik jak zgaśnie, to zapala się CHECK ENGINE.
kasjopea napisał/a:
Pompa paliwa mogła zaciągnąć te resztki i brudy :/ .

Filtr paliwa te brudy zatrzyma, więc pompie nic nie grozi.

Zrób tak jak napisałem na początku i będzie :ok:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 349
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Czw Cze 03, 2010 13:22   

UFFFF!!! Obawiałem się o pompę...
Dziękóweczka za poradę, zastosuję się niezwłocznie :ok2:

[ Dodano: Czw Cze 03, 2010 14:22 ]
:beczy: chyba jednak zassał syf... Szarpie się niemiłosiernie, sam zwiększa obroty (nawet do 3tyś), ale najgorsze że kopci na czarno niczym Abrams podczas stawiania zasłony dymnej... Kontrolka silnika nie zapalała się podczas 'pracy'.
Pompa, wtryski??? A może coś jeszcze innego... Tak czy inaczej zrozpaczony jestem... :cry:
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 03, 2010 15:45   

Moim zdaniem, do pompy syf nie doszedł. Przecież przed pompą jest filtr, który wszystkie syfy powinien wyłapać. Prędzej mogły przytkać się przewody od baku do filtra i teraz nie ma optymalnego przepływu paliwa, a co za tym idzie pompa może nie podawać tyle ile należy. Ewentualnie pompa może być zapowietrzona.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2078
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Czw Cze 03, 2010 16:22   

Dobrym pomysłem było by też wymienić filtr paliwa w tym momencie ;-)
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Koniec turbiny?
pitt Rover serii 600, Honda Accord 10 Sro Sty 12, 2011 21:29
takeda666
Brak nowych postów [R620] Czy to koniec silnika ??
dexter182 Rover serii 600, Honda Accord 10 Wto Paź 26, 2010 20:34
zuber84cool
Brak nowych postów [R620] Koniec sprzęgła
irecki26 Rover serii 600, Honda Accord 1 Sob Sty 30, 2010 09:43
staf
Brak nowych postów [R620] Czujnik temp.paliwa a zużycie paliwa
orobra Rover serii 600, Honda Accord 17 Sro Lut 13, 2008 20:42
Brt
Brak nowych postów [R620] Węże paliwa
Golab33 Rover serii 600, Honda Accord 3 Pią Sie 17, 2007 14:46
xytras



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink