wg rave'a stockowa coupe 1.6 waży 1080kg, ja mam troche "gratisów" + 2 osoby na pokładzie więc niech bedzie 1180kg tam jest ten 1.9JTD, moce po przejżeniu allegro tak z grubsza, to jakieś 116-140KM chyba... więc rozrzut spory z wyglądu chyba sie niczym nie różnią, tamta była na jakiejś ori wypaśnej 17' feldzie i miała bananowe skórki w środku, nic więcej się w oczy nie rzucało
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 254 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Cze 06, 2010 17:02
Markzo napisał/a:
kumpel ma ZR160, zrobiona na 173KM i do tego gaz sekwencyjny - poleca w 100%, jest meeega zadowolony
nie miał żadnych większych problemów z gazem? Ile zapłacił za instalacje i ile mu to pali?
Mnie nie chodzi o to żeby ścigać alfy, ale żeby mieć auto, które w razie potrzeby potrafi przyśpieszyć
[ Dodano: Nie Cze 06, 2010 18:02 ]
podsumujmy:
ani nie R200, ani nie R 25, tylko MG ZR
silnik albo iDT 113 KM + chip albo 1.8 160 KM + dobra sekwencja
Podpowiedzcie jeszcze proszę na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie zarówno klekota jak i benzyny?
_________________ 'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
Na klekocie raczej się znasz, bo masz takiego samego
Wbrew pozorom SDi i iDT aż tak bardzo się nie różnią.
Zwróć uwagę na przepływkę ewentualnie, bo w SDi jest ona prawie nieistotna. Zawsze będzie można ewentualnie parę stówek zbić cenę.
a co do ceny to chyba jakieś 2700 albo 2500 dał, zakładali mu niedaleko rzeszowa jacyś gaziarze i juz na tym chwilę smiga i na nic nie narzekał, ani na moc ani na osiągi a cieszy miche, bo się tanio śmiga
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
zeby zalozyc gaz, tzreba miec pewnosc , ze silnik jest w bdb kondycji, jezeli mial/ma jakies usterki, to zalozenie gazu jedynie przyspieszy awarie jednostki.
Klekoty w ZR-ach nie sa wybitna jednostka, ale to autko w klekocie nie kupuje sie dla osiagow, tylko dla zawiesznia + umiarkowanego spalania mi teraz srednio pali kolo 6,5 po miescie i dojazdy do miasta krotkie trasy.
Rozmyslale, a moze jednak benzyna ... ale zagazowac vvc bym sie osobiscie bal. predzej 2,5 v6 z ZS-a ...
ale to tylko moje zdanie
PS. sciganie sie z autem, ktore nie koniecznie sie sciga, bo zrozumialem ze jechales za nim, niewimy ile wazy i co ma za silnik, jest abstrakcja i powolywanie sie na to nie ma sensu
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Zdenerwował się na mnie bo go wyprzedziłem przed skrzyżowaniem, potem dawał długimi po lusterkach, wyprzedził przy komisarjacie policji czyli 140 na 50 i ustawianie sie co światła obok siebie to jazda po bułki zresztą zrobiliśmy niezły offtop, także wróćmy do tematu
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 99 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon Cze 07, 2010 18:42
czapaja napisał/a:
Samochód który mam na oku w tej chwili miał HGFa i zostało to naprawione - czy taka usterka wyklucza zainstalowanie gazu?
Jeśli tylko zostało to zrobione fachowo to auto będzie jeździło super. Miałeś okazję się tym autem przejechać?
A tak w ogóle to instalowanie gazu w ZR'ku 160 to bluźnierstwo hehe.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 254 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto Cze 08, 2010 15:47
Krzysi3k napisał/a:
Nie chodzi o bluźnierstwo. Moim zdaniem do mocno wyżyłowanych silników, a takim jest 1.8VVC nie należy LPG montować...
dlaczego nie należy?? Przecież są instalacje obsługujący taką moc. Ludzie gazują merole, bety i inne dupowozy o znacznie większej mocy i nie narzekają...Jeżeli silnik będzie w dobrym stanie, założę dobrą sekwencję to ani dużej różnicy w mocy nie poczuje - jedynie ulgę dla portfela;)
[ Dodano: Wto Cze 08, 2010 16:47 ]
zresztą sam Markzo, pisał, że jego kumpel ujeżdża zagazowanego ZRa i sobie chwali:)
_________________ 'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
Nie o to chodzi. Tutaj masz 160KM z silnika 1.8, a nie z 2,5 czy cuś... Nie wiem czy wiesz, ale 1.8VVC mocno się grzeje, a to właśnie przez to uszczelkę wydmuchuje. LPG dobrze nie wpłynie.
nie przesadzajmy, to nie 1.8 z turbo wielkości wiadra i mocą 600KM+ Większy wpływ na HGF ma wywalenie kata = zaburzenie pracy sondy lambda za katalizatorem. Dobra sekwencja bez drutowania i ma śmigać, przecież do 200 Vi tez gaz montują i fury śmigają. DObry zakład i przyzwoite komponenty i będzie git majonez, to nie V12 czy W12 gdzie masz 12 wtrysków i 2 parowniki a do tego moc 400KM
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Pomógł: 6 razy Dołączył: 01 Lut 2010 Posty: 99 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Cze 09, 2010 23:38
Pytanie kiedy koszt takiej instalacji się zwróci. ZR 160 tak dużo znowu nie pali i może się okazać, że koszt zamontowania czegoś takiego zwróci się za dwa lata . W trasie można spokojnie zejść do 7.5 L, tylko jest to dość trudne. To auto aż prosi się, żeby deptać gaz . Ja bym zostawił w benzynie.
Panowie wtrące sie do dyskusji moze troche pozno ale cos wyjasnie Jezeli chodzi o alfe to 1.9 JTD 115KM ma jest to comrail kolega ma takowa i smigalismy juz nie raz i na poczatku go robie ale potem juz rowno. Od 150 zaczyna mnie dochodzic. Posiadam Honde Civic 1.6 16V 105KM coupe 95r. Wiec jak na 115KM to nie zapier.... ojca roverkiem 220 105KM robie go jak chce. Handa aktualnie idzie na sprzedaz i bede polowal na jakiegos ladnego 45 tylko czegos nie rozumiem z tymi silnikami, jedni pisza 101KM inni 105KM a jeszcze ini 113KM moglby mi ktos to przyblizyc jak to juz dokladnie jest
Linksiq, ciężko zrozumieć co piszesz...
Poza tym założ sobie temat oddzielny, albo zwyczajnie poszukaj, bo było.
Silniki SDi miały 105 KM, a silniki iDT (w R25/45 MG ZR/ZS) miały w słabszej wersji 101 KM, a w mocniejszej 113 KM).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum