Pierwszy raz zetknołem się z 150KM w tym roverze, co o tym sądzicie. Były produkowane takie silniki?
Drugie pytanie związane jest z turbiną, gdyż przejechalem się nim i niezbyt odczulem moc tego auta. Przy jakich obrotach powinna wlaczyc sie turbina?
I czy czarny dym przy 4 tys. obrotów to normalnosc ?
Z gory dzieki
Ostatnio zmieniony przez kikan Sro Cze 30, 2010 19:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 30, 2010 19:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hej, nie nie było w produkcji takich silników. Jedyną opcją to chip z tym że 150 to za dużo na montowaną skrzynie. Ale raczej obstawiałbym literówkę tj 105KM, tyle że tyle było w 200tkach, w 25 jest 101
Turbina pracuje cały czas a 'turbodziura' kończy się koło 2tys obrotów i wtedy powinno być czuć kopa.
o samym aucie cięzko coś powiedzieć, ale na pewno średnio maska leży i malowane pod kolor lakieru są listwy na przodzie, bokach i zadku jak i spoilerek
Ogólnie jak szukałem auta dla siebie, to też byłem pod Gnieznem u handlarza i bardzo nie przyjemne wspomnienia mam. Chodź na zdjęciach wygląda, że wszystko ok. Chodzi mi o tą 25
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Lip 03, 2010 10:23
Skoro mówisz że nie bardzo odczułeś moc tego auta, a kręciłeś go aż do 4k obrotów to z całą pewnością odradzam Ci ten egzemplarz. Powinno być czuć kopa już od 1800-2000 obrotów. może siedzi przepływka, może pierwszy wtrysk, może pompa zdycha lub jej sterownik, może być pierdółka również, tylko po co pchać się w koszta jeśli można poszukać sobie lepszego egzemplarza? A koszta napraw w diesel'u nie są małe no i iDT nie każdy mechanik potrafi ogarnąć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum