Forum Klubu ROVERki.pl :: Tygodnik Motor nr 29
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Tygodnik Motor nr 29
Autor Wiadomość
pimo28 



Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 38
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 16:13   Tygodnik Motor nr 29

"Rover 600 zakup podwyższonego ryzyka"
I co Wy na to ?? ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lip 28, 2010 16:13   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 16:16   

Zgodze sie, ale czy drogie czesci to bym nie powiedzial...

[ Dodano: Sro Lip 28, 2010 17:16 ]
Jednakze mysle, ze o wiele lepsze auto niz Peugeot 406 czy Nubira :/
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
kalisz 




Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 278



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 19:19   

A na stronie 45 w tym samym numerze można dostrzec na zdjęciu MG ZS z klubowymi naklejkami pod rejestracją :grin:

Czyj to pojazd :o ?

 
 
 
Mix 




Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 20:14   

kalisz napisał/a:
A na stronie 45 w tym samym numerze można dostrzec na zdjęciu MG ZS z klubowymi naklejkami pod rejestracją :grin:

Czyj to pojazd :o ?


To auto kolegi Michaelp. Foto w gazecie - ładnie :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
kalisz 




Dołączył: 17 Lip 2008
Posty: 278



Wysłany: Sro Lip 28, 2010 20:27   

Mix napisał/a:
To auto kolegi Michaelp. Foto w gazecie - ładnie :mrgreen:

Wie chłopak jak i gdzie się ustawić :mrgreen:
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 20:32   

Parcie na szkło ma i tyle :lol: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
zuber84cool 




Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 898
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 21:22   

A ma ktoś ten nr w PDF?
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
faecd 




Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 21:27   

A ja wam powiem, ze moj kumpel co ma r600 2.0 SDI z 98 ten to ma z tym autem. W zeszlym roku wymiana sprzegla i nowy zacisk lacznie wsadzil w niego 3000 w sama naprawe. W tym roku zacisk, turbina, hamulce - tarcze klocki - i pompa wspomagania lacznie okolo 4500. W przeciagu 2 lat wsadzil w to auto niemal tyle co ten samochod jest wart.

Sprostuje w sumie to w przeciagu roku i 3 miesiecy bo w maju 2009 zaczaly mu sie te naprawy :P ....


Stad sie zgodze, ze R600 to zakup podwyzszonego ryzyka. Dla zwyklego kowalskiego, ktory tanio chce jezdzic nubira czy 406 starczy :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
monia0023 




Dołączyła: 30 Sie 2009
Posty: 371
Skąd: Lublin

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 21:38   

Nie zgadzam się a nawet protestuje :evil: Mam 620 Si z 94 r., w rodzinie od 96 r. Do tej pory niezawodny, wymagał jedynie prawidłowej eksploatacji i odrobiny uczucia :wink: Co prawda teraz nawalił aparat zapłonowy, ale po tylu latach miał prawo. Wyposażenie, komfort jazdy bez porównania do jakichś nubir czy innych peugeotów :twisted:
_________________
Monika
 
 
zuber84cool 




Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 898
Skąd: Zewsząd

Rover 600

Wysłany: Sro Lip 28, 2010 22:15   

Akurat tak się składa że mój brat ma Nubirę I 99', sam mu ten samochód zaproponowałem i byłem przy zakupie,brat nie bardzo jest połapany w kwestii mechaniki pojazdowej itp., więc często korzysta z mojej pomocy, samochód ten ma swoje wady i zalety, jedną z największych jest jego cena, za nie wielkie pieniądze można kupić stosunkowo młody i zadbany egzemplarz, utrzymanie go też nie jest jakieś kosmiczne bo ceny części są stosunkowo niskie a eksploatacja nie niszczy budżetu zaś sam samochód i jego budowa przypomina budowę cepa, jest tak prosty jak trabant, ktoś kto ma choć odrobinę umiejętności, zdolności manualnych i chęci większość usterek czy napraw wykona we własnym zakresie :wink: , silnik 1.6 16V jest wystarczająco dynamiczny i nie sprawia problemów, wnętrze wygodne i przestronne oraz ergonomiczne, ogromny bagażnik. Do wad zaliczyłbym m.in. słabą jakość zabezpieczenia antykorozyjnego oraz powłoki lakierniczej,korozję progów,korozję przewodów hamulcowych i ogólnie korozję :wink: , poza tym niską jakość elementów wykończenia wnętrza, plastików i ich spasowania, słabą elektrykę i ogólne postępujące zużycie, co jeszcze dość często pada i daje o sobie znać łożysko wyciskowe sprzęgła, pompa układu wspomagania kierownicy, z tyłu cylinderki lubią puszczać i lać itd itd no i oczywiście korozja jeszcze, można by jeszcze wymienić sporo zalet jak i wad :wink: ,ale z tym wszystkim można sobie poradzić :smile:
_________________
JDM OPTION | Cultstyle.pl
 
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 08:08   

faecd, wymieniłeś czynności eksploatacyjne:
faecd napisał/a:
wymiana sprzegla (...) hamulce - tarcze klocki

A to robi się w każdym aucie.

Z napraw:
faecd napisał/a:
nowy zacisk, zacisk, turbina, pompa wspomagania

Zaciski - drobiazg, więc z usterek to turbina (jak się szanuje, tak się ma, a jak się kupuje, to ryzyko każdego turbo-diesel'a) i pompa wspomagania, co nie jest już tak strasznym wynikiem, jak się kupuje auto za 9 tys. zł, to trzeba się liczyć z wydatkami rzędu 2-3 tys. zł "na wejście" i już - nikt w Polsce (zresztą chyba nigdzie) nie sprzedaje 12-letniego auta, z REALNYM przebiegiem ze 400 tys. km w idealnym stanie, tylko sprzedaje dlatego, że liczy się, że coś zaraz padnie.

Do tego nie wiem gdzie Twój kolega go naprawiał, bo strasznie drogo płacił - tak na moje oko, to te naprawy to tak koło 4000 zł powinny kosztować, a nie 7500 zł.
zuber84cool napisał/a:
Akurat tak się składa że mój brat ma Nubirę I 99',

zuber84cool :ok: Sam miałem w domu Nubirę '99 combi 1.6 LPG (fabryczne) i nie dam o autku złego słowa powiedzieć - sympatyczny, tani w eksploatacji, nieporywający "wół roboczy". :D
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lip 29, 2010 09:45   

Perez napisał/a:
Jednakze mysle, ze o wiele lepsze auto niz Peugeot 406 czy Nubira
nie wiem jak nubira, ale co do 406 się nie zgodzę - świetne auto, a w rankingach awaryjności bardzo wysokie pozycje uzyskiwało.
 
 
 
tronsek 




Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 10:45   

bociannielot napisał/a:
a w rankingach awaryjności bardzo wysokie pozycje

Dokładnie :taa:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 11:59   

faecd napisał/a:
A ja wam powiem, ze moj kumpel co ma r600 2.0 SDI z 98

Wystarczy zobaczyc w usterkach i poradach technicznych o jaki silnik chodzi w momencie kiedy ktos cos pisze o usterce R600. Tylko, zeby nie doprowadzilo to zaraz do kolejnej dyskusji na temat slusznosci jazdy dieslem czy benzyna.

Uwazam, ze jezeli pisza, ze to blizniak Hondy Accord to powinno sie porownywac z silnikami wlasnie od Hondy Accord.

Poza tym bociannielot, nie napisalem, ze 406 to zlom. Kiedys kochalem (w sumie to chyba nadal) francuzy. Mialem ich kilka, ale uwazam, ze R600 jest o wiele lepszym autem.

Do tego trzeba porownac grupe docelowa 15 letniego auta takiego jak Peugeot, Rover czy Nubira.
Nubira i Peugeotem rzadziej jezdza ludzie w wieku okolo 20 lat niz Roverem i wlasnie dlatego zgodze sie z tym, ze trudno trafic ladny egzemplarz. Poza tym 600 jest zdecydowanie mniej i to tez jeden z powodow.

Moze troche skrajnie, ale troche jakby porownywac Lanosa z 200.
Wiadome, ze 200 to lepsze, auto, ale latwiej trafic zadbanego Lanosa, bo takie auto latwiej kupic od pierwszego wlasciciela, bo jest ich od groma, bo nie jest to jakas atrakcja dla malolata.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lip 29, 2010 12:17   

Perez, nie jeździłem r600, ale jeździłem accordem na którym był wzorowany - komfort i prowadzenie lepsze w peugeot, pozycja w rankingu awaryjności pewnie tez, nie ma co przeceniać Rovera, inna sprawa to fakt że 600 to podobno kawał dobrego auta ;) . Trochę smutno że tak ją ocenili, ale moje Volvo też łapie doły w rankingach, a mi nic się nie dzieje hehe. Bratu też nie, a ma takie same. Najważniejsze to chyba trafić zadbany model i to bez względu na markę będzie.
 
 
 
Perez 




Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 12:35   

bociannielot, nie bez wzgledu na marke, bo sa auta, ktore sie psuja wiecej lub mniej.
Jezeli chodzi o Volvo to mnie odstraszyl byly pracownik serwisu. Powiedzial, ze tam wiecej Renault niz Volvo i zebym nie kupowal czasem Wolowiny.
Prawda jest taka, ze o Roverach tez krazy wiele mitow.
600 to naprawde udane auto i jego jedyna wada jest rdza.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
bociannielot 
Moderator




Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lip 29, 2010 12:39   

Perez napisał/a:
Powiedzial, ze tam wiecej Renault niz Volvo
no skrzynia i silnik, ja w swoim mam juz volvovski - duuuzo lepszy ale te z renault też były udane, za to ta skrzynia :nook: . No ale spoko w roverze miałem skrzynie z cytryny :mrgreen: także był czas się przyzwyczaić do niedomagań francuskich skrzyń biegów ;) .
 
 
 
slax 
Klubowicz





Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 14:54   

Witam.
Żeby już nie zakładać kolejnego tematu na temat R600, powiedzcie posiadacze i użytkownicy wspomnianego wcześniej roverka, jak jest z wyciszeniem wnętrza dokładnie w wersji z silnikiem 2.0 od hondy? czy jest ciszej niż na przykład w R416Si, czy jednak pozostawia wiele do życzenia. Na forum nie mogłem się doszukać żadnych konkretnych informacji na ten temat.

pozdro
 
 
Markzo 




Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 15:36   

100 000km 623Si było u nas i nigdy nie narzekaliśmy na ciszę w środku :) dla mnie było jak najbardziej oki :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Lip 29, 2010 15:38   

generalnie to Roverki nie są jakoś super wyciszone. Ja w moim 416 si na cisze w środku także nie narzekam :rotfl:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Tygodnik MOTOR
Alexi Offtopic 11 Nie Lut 05, 2012 22:10
Alexi
Brak nowych postów Rover 75 motor nr.43-44/2011
leszczu Offtopic 6 Czw Lis 03, 2011 21:36
Alexi
Brak nowych postów Retro Motor Show Poznań
christopher7 Offtopic 0 Czw Sty 04, 2018 12:38
christopher7
Brak nowych postów Motor Show Poznań 2017
christopher7 Offtopic 0 Sro Kwi 05, 2017 14:19
christopher7
Brak nowych postów Niedrogi motor sportowy, najlepiej 400 ;)
Krzysi3k Offtopic 90 Sro Sie 25, 2010 22:05
Gość



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink