wzór nie jest może spełnieniem moich marzeń, ale to była taka okazja, że nie zasanawialiśmy się za długo zajme się nimi jutro, wypoleruje rancik i je wyczszcze, powinno być całkiem fajnie
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
jutro umyje autko i zajme się felgami/zaciskami, to zapodam fotki, choć one nie oddają rzeczywistego wyglądu autka teraz auto teraz zwraca na siebie uwagę coraz bardziej się do nich przekonuje a przedewszystkim - lacze Conit 225/45/17 = prowadzenia auta to bajka, jedzie jak przyklejony, felgi mają niskie et i zdecydowanie czuć różnice na +. Zrobiliśmy nim na tych kołach ponad 200km (lublin-> błażowa) i nawet w koleinach jest w porządku, nie ma jakieś powalającej różnicy
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
ogólnie przyzwyczaiłem się do takiego wzoru felgi bo jeździ u mnie w mieście 75 na podobnej feldze z tym że 15 i baloniastej
mi osobiście się nie podoba choć tragedii nie ma. Jak ogarniesz to pewnie będzie sporo lepiej.
Ps. Pasowałoby też go niżej posadzić. Przynajmniej z przodu.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
felgi brudne, ranty matowe, auto też jest przykurzone, bo w 2 dni blisko 1000km zrobione jutro ogarne ten "burdelik" i powinno byc już lepiej, bardzo fajnie, że koła wyszły z nadkoli, dużo agresywniej teraz wygląda
Gleba raczej odpada już w serii 75tka częst brzuszkiem przyciera
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Grunt, że podobają się Johnemu chodzi z bananem od ucha do ucha Felgi firmy King, podobno jakieś niemieckie, 8 cali szerokie, et nie pamiętam, jutro sprawdze. Kwestia ceny razem z oponami 650zł
Pływak jutro się tym zajme
widzę, że przeważają pozytywne opinie
Jeszcze mam pytanko, przy tych kółeczkach pokazały się zaciski chce je odnowić, bo teraz wyglądają paskudnie Myślałem pomalować je na srebrno lub złoto, jakieś inne propozycje?
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
zrobie fote potem i coś się zfotoszopuje pierdykne na pomarańczowo i gitara
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
hvil [Usunięty]
Wysłany: Nie Sie 01, 2010 17:11
ja widzialem na googlach ciekawe pomalowanie hamulcowych zacisków, że były gładziutkie a nie takie chropowate jak po zwykłych lakierach do zacisków, wyglądały lakier na karoserii to by bylo sliczne a jak mi kto powie jak oni to robia to ma piwko:D o ile zadziala hehehe.:-)
dla mnie fajna sprawa te fele...
apropo szerokości: ja też mam 225, lecz na 16tkach - w każdym bądż razie przetestowałem 'margines przyczepności - rezultat? AUDI mojego brata sie tak drogi nie tzyma!!
2 tony masy + 225/45/16" - beautyfull!!
_________________ ROVER 75 2.0CDT - 115HP remaped to 163HP MAX PERFORMANCE!!
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2341
Wysłany: Nie Sie 01, 2010 20:17
Moja rada - zaciski na czarno z połyskiem, sposób dość prosty, kilka warstw lakieru i wychodzi połysk- tak zrobiłem w Kochanicy i jest , srebrne później wyglądają jak brudne .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum