Forum Klubu ROVERki.pl :: rover 220sd z silnikiem 1.8 vvc
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
rover 220sd z silnikiem 1.8 vvc
Autor Wiadomość
danek_wgw 



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 12:15   rover 220sd z silnikiem 1.8 vvc

Witam.
Chciałbym w swoim Roverku zmienić silnik na 1.8 vvc. czy jest to wogule możliwe i od czego zacząć, co wymienić. Chciałbym sam to wszystko zrobić i byłbym wdzięczny gdybyście pomogli.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sie 10, 2010 12:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Paul 




Pomógł: 216 razy
Dołączył: 17 Lip 2002
Posty: 2534
Skąd: Leszno



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 12:46   

danek_wgw napisał/a:
czy jest to wogule możliwe
Pewnie, że jest, tylko czy warto ??
Mocowanie silnika - inne
Elektryka, chłodnica, zbiornik paliwa, wydech - inne.
Co jeszcze - niech się fachowcy wypowiedzą,
IMO - nie warta skórka za wyprawkę. Lepiej sprzedać SD i kupić VVT :]
 
 
danek_wgw 



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 13:20   

Chodzi o to, że póki co to moja żona nim jeździ i chce go zatrzymac aż go ubije, a mi troch szkoda wziac go później zezłomowac. więc jeżeli nie 1.8vvc to może jakiś inny by pasował, moze Vi. w innych postach czytałem że pasuje 2.0 z 600. Głównie chce się sam nim podawic, i kto wie moze cos wyjdzie.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 13:33   

Ty ale po co zmieniac diesel'a który się toczy za benzyne która fruwa, nie lepiej sprzedać jedno, a kupić drugie?
danek_wgw napisał/a:
Chodzi o to, że póki co to moja żona nim jeździ i chce go zatrzymac aż go ubije, a mi troch szkoda wziac go później zezłomowac.

Tego to ja już w ogóle nie ogarniam... To po swapie nie szkoda Ci go będzie zełomować, a możę silnika SD Ci szkoda? nie kumam :roll:
 
 
 
danek_wgw 



Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 4
Skąd: Warszawa



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 13:43   

szkoda mi bedzie budy, jak widziałem jak moja zona jeździ to ten silnik dlugo nie wytrzyma, po prostu strach i zgroza. miala juz pare stluczek i bude sam robilem, wiec mi jest jej szkoda wywalac (tyle razem przeszlismy :mrgreen: ).
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 13:44   

danek_wgw, jak już chcesz swapować to na iDT albo jakiegoś młodego SDi.
Bo w SD mógłbyś też coś działać - dołożyć IC, wywalić kata, podkręcić turbo. Tylko masz pompe mechaniczną, ale ją też mógłbyś podkręcić. W SDi można tak spokojnie 140 KM zrobić, spokojnie! I tam już IC nie trzeba dokładać, bo jest, podobnie jak w iDT.
W iDT dokładasz wtryski od SDi do tego co napisałem i masz 150 KM, więc po co VVC? :)
Poza tym Vi to odmiana R200. W Vi siedział VVC 145 KM, a w ZRach VVC 160 KM.
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 10, 2010 13:59   

No to teraz to ja już troszkę rozumiem, tylko czemu nie bedzie Ci szkoda jej(żonie) dać tego pod tuningowanego rover-a tego nie zrozumiem, ale dobra... Ja bym przerobił silnik na SDi - najtaniej Cię wyjdzie, a możliwości kręcenia całkiem ciekawe ;-) . Patrz temat m. in. "Tuning za 7zł" czy jakoś tak. nawet niedawno ktoś sprzedawał zestaw do takiej przeróbki za 300zł - brakowało tylko jednego elementu - zdaje się węża IC, ale mogę się mylić. Poza tym SD i SDi to trwalsze silniki były :ok: .
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 14:00   

nie 1.8VVC, za dużo rzeźby, kup 2.0Turbo z 620Ti/820Ti czy 220 Coupe Turbo. Mocowania masz takie same, skrzynia też, bo to PG1, z tą różnicą, że wesrje Turbo maja szpere ;) więc spokojnie jest to do zrobienia, a startujesz z pułapu 200KM. Jeśli nie chcesz turbo, to wkładaj 2.5KV6, też ma skrzynie PG1 a mocowania górne jak diesel ;) pozdro ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
TomC 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 08 Lip 2007
Posty: 710
Skąd: Racibórz

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 18:49   

Tylko PG1 by Diesel ma chyba inne przełożenia niż PG1 by benzyna :/
_________________
-Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 19:38   

to oczywiste, tylko ma takie same mocowania więc odpada CI rzeźba :) o to chodziło :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 20:22   

Krzysi3k napisał/a:
danek_wgw, jak już chcesz swapować to na iDT albo jakiegoś młodego SDi.
Bo w SD mógłbyś też coś działać - dołożyć IC, wywalić kata, podkręcić turbo. Tylko masz pompe mechaniczną, ale ją też mógłbyś podkręcić. W SDi można tak spokojnie 140 KM zrobić, spokojnie! I tam już IC nie trzeba dokładać, bo jest, podobnie jak w iDT.
W iDT dokładasz wtryski od SDi do tego co napisałem i masz 150 KM, więc po co VVC? :)
Poza tym Vi to odmiana R200. W Vi siedział VVC 145 KM, a w ZRach VVC 160 KM.


taka różnica że ten diesel nadal nie jedzie a VI tak :) ile po modach będzie miał tyle co Leon 1,9 TDI R 150km 8,9 sek gdzie VI ma 7,5 sek... chociaż i tak wszelka polemika nie ma sensu bo i tak jak zwykle nic z tego nie będzie :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 20:39   

dobryziom, z całym szacunkiem ale Leon ma ponad 200Kg więcej więc darujmy sobie takie porównania...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 21:07   

Pływak napisał/a:
dobryziom, z całym szacunkiem ale Leon ma ponad 200Kg więcej więc darujmy sobie takie porównania...


200kg więcej od czego od SDI? niecałe 100kg :) co nie zmienia faktu że nadal mówimy o danych fabrycznych gdzie na ulicy zupełnie inna bajka :)
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 21:14   

Od VI bo podałeś czasy Leona i VI, przy masie o 200KG mniejsze mógłby porobić roverka... śmiem twierdzić, że przy tej samej mocy klekot w R był by w stanie rywalizować z VI no ale niech mi ktoś pokaże wykres roverowskiego klekota z magiczną liczbą 150KM bo na razie żadnych konkretów nie ma... Po za tym swap w tym aucie to dla mnie poroniony pomysł co byś nie wybrał to za kasę auta+swap zawsze kupi się coś co na starcie będzie dysponowało przynajmniej takimi samymi osiągami, a dodatkowo będzie miało jakiś potencjał...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sie 10, 2010 21:20   

Pływak napisał/a:
No właśnie ale sam zacząłeś z tym porównaniem. śmiem twierdzić, że przy tej samej mocy klekot był by w stanie rywalizować z VI no ale niech mi ktoś pokaże wykres roverowskiego klekota z magiczną liczbą 150KM bo na razie tylko żadnych konkretów nie ma... Po za tym swap w tym aucie to dla mnie poroniony pomysł co byś nie wybrał to za kasę auta+swap zawsze kupi się coś co na starcie będzie dysponowało przynajmniej takimi samymi osiągami, a dodatkowo będzie miało jakiś potencjał...


szczerze mówiąc jedyny diesel który zrobił na mnie wrażenie to BMW 335d ale to zupełnie inna bajka... może i by mógł podjąć rywalizacje ale i tak wiadomo jak by się skończyła :) ale tak jak mówisz święte słowa gdzie ta moc <wow> ?
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 00:47   

Ja chętnie bym się zmierzył z ZRem 160 jak wymienie wtryski.
Pływak, ja w najbliższych dniach, albo w następnym tygodniu wstawie wykres, jak nie będzie poważnych komplikacji z wtryskami. Nie wiem ile dokładnie mi KM wypluje, ale to nie istotne. Na wtryskach od SDi postaram się jeszcze maksymalnie spłaszczyć wykres.
PS. Angole po 170-180 KM wyciskają z L-serii...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 08:20   

Krzysi3k napisał/a:
Nie wiem ile dokładnie mi KM wypluje, ale to nie istotne. Na wtryskach od SDi postaram się jeszcze maksymalnie spłaszczyć wykres.
PS. Angole po 170-180 KM wyciskają z L-serii...


zatem czekamy :) chociaż te 180km... papier wszystko przyjmie...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 08:46   

Krzysiek z ZR160 chcesz się ciąć?? :shock:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Sie 11, 2010 09:09   

Krzysi3k, powodzenia :smile: , mam nadziję że zrobicie z tej ustawki jakiś filmik :ok: . Generalnie masz szansę ale myślę że musiałbyś dojść do tej granicy co Angole żeby ZR-kę wziąść. No ale czas pokaże :smile: . Ja czekam z niecierpliwością :mrgreen: .
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 11, 2010 09:42   

z kreski szans brak :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 16:53
kasjopea
Brak nowych postów 220sd 86KM na 105KM - wtrysk
danek_wgw Tuning mechaniczny 1 Czw Paź 28, 2010 16:19
Remigiusz
Brak nowych postów problem z silnikiem i glowica
bartek_mg Tuning mechaniczny 8 Nie Lut 06, 2011 09:15
Gość
Brak nowych postów Sterowanie silnikiem K16 za pomocą SMT6 i problem...
Qrekk Tuning mechaniczny 17 Nie Lip 25, 2010 23:52
Foczes
Brak nowych postów [R200] Rover 200 - lusterka z Rover 25 ?
adamch Tuning mechaniczny 24 Sro Sty 05, 2011 22:46
memphisto



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink