Wysłany: Sob Sie 28, 2010 17:31 [R25/ZR iDT] Falujące lekko obroty przy 2500 rpm na 5 biegu.
Po wielu modyfikacjach takich jak chip tuning, wtryski od SDi itd mam pewien problem.
Jadąc na 5 biegu mocno przyspieszając przy 2500 rpm (max moment obrotowy) obroty dziwnie się zachowują, nagle rosną, potem spadają i tak jakby sprzęgło załapywało.
Ewidentnie wygląda to na ślizgające się sprzęgło. Przed wstawieniem wtrysków od SDi nie było czegoś takiego, czy sprzęgło nie wyrabia z takim momentem obrotowym?
Sprawdzę łape sprzęgła, ale czy to może mieć wpływ?
http://www.youtube.com/watch?v=Iq0qgW0vwNU
Zaczęło się ślizgać na innych biegach poza 1 i 2
Odpiąłem przepływke, samochód w ogóle nie jechał do 100 się bujał nie wiadomo ile
I tego problemu nie było.
Nie wiem? Może być tak, że przeguby nie wytrzymują?
Angole twierdzą, że seryjne sprzęgło powinno pociągnąć taką moc.
Może łapa zapiekła się trochę?
Nie chce zmieniać sprzęgła pochopnie...
szoso420, znając życie nie będzie się ślizgać, ale to jest znak, że i bez wymiany wtryskó zaraz by zaczęło... Podobno normalne sprzęgła wytrzymują taki moment... Ewentualnie myślę o regeneracji sprzęgła i przerobieniu docisku na sportowy.
Dzwoniłem do chłopa... Bardzo konkretny facet.
Sama regeneracja max 300 zł, a może być mniej.
Regeneracja + sportowy docisk 1000 zł.
Chyba raczej zdecyduje się na to pierwsze i ewentualnie jak dalej będzie problem to jeszcze docisk mi chłop zrobi.
Szoso, odpinałem przepływkę (wtedy moment jest jakieś 10-15% mniejszy) i problemu nie było.
Z wymontowaniem sprzęgła nie dam sobie sam rady, nie?
szoso420, to może ja wstawie teraz na jesień/zimę stare wtryski. Poczekam do wiosny aż sprzęgło skończy swój żywot, wtedy je zregeneruje i wstawie wtryski od SDi
Na zimę i tak 150 KM mi się raczej nie przyda
z tymi wtryskami to zacząłeś od dupki strony, najpierw powinieneś je wymienić a później program
zawsze tak się robi, najpierw wymiana podzespołów a na końcu program
szoso420, szoso, ale Zaprzal mi może przecież zmienić program To żaden problem, a daleko nie mam.
Będę regenerował, bo już ślizga się na 3 i 4... I przy naciskaniu sprzęgła zauważyłem, że piszczy, więc chyba łapa zapieczona trochę i przez to... sprawdze jeszcze zaraz.
Regeneracja max 300 zł i dobrze by było gdybym sam wymontował te sprzęgło, wtedy koszty na tym się skończą
Tylko najgorsze jest to, że ja nigdy tego nie robiłem i nie wiem od czego zacząć, ale chętni się naucze
PS. U nas sprzęgło dwumasowe jest?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum