Forum Klubu ROVERki.pl :: R400 ZMIANA OŚWIETLENIA ZEGARKA -- TUTORIAL
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
R400 ZMIANA OŚWIETLENIA ZEGARKA -- TUTORIAL
Autor Wiadomość
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

  Wysłany: Sob Cze 06, 2009 16:02   R400 ZMIANA OŚWIETLENIA ZEGARKA -- TUTORIAL

Tak jak w temacie bardzo prosty sposób na zmiany koloru w zegarku.
Wszystko opisane w TUTKU

http://chomikuj.pl/camaro...LOR+ZEGARKA.pdf

tak było:



tak jest:

 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 06, 2009 16:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Nie Cze 14, 2009 23:18   

Ale wieś ;)
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
Lewis 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 310
Skąd: Wola

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 07, 2010 23:02   

bardzo ładny efekt żadna wieś :cool: myślę ,ze nie będzie problemu z tym w 2 setce ;)
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 02:26   

Wieś czy miasto to mało ważne, tylko jedno pytanie co ma wspólnego z tuningiem zmiana żarówek czy diod w zegarku na inny kolor.
_________________
desperado67
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 07:00   

Sama zmiana żarówki nic nie da, trzeba rozebrać zegarek i wyciągnąć bursztynowa folię która w środku jest, wtedy uzyskamy taki efekt.
Sam kiedyś tak zrobiłem:

Tylko jak widać, mi udało się tak to zrobić, że cały zegarek jest równomiernie oświetlony, u autora widać "kółeczko" na środku :wink:
 
 
 
Lewis 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 310
Skąd: Wola

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 09:18   

a jak zrobiłeś ,ze jest równomiernie oświetlony ?:-] hehe
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 09:57   

Trzeba diodę spiłować i wypolerować aby była płaska :grin:
 
 
 
Lewis 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 310
Skąd: Wola

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 10:07   

aha a czym lepiej pilniczkiem do paznokci czy jakimś papierem ściernym :)
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 10:10   

Ja szlifierką robiłem to, ale chyba łatwiej na początku pilnikiem, potem drobnym papierem ściernym a na koniec pastą ścierną np. TEMPO.
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 12:03   

ADI-mistrzu napisał/a:
Tylko jak widać, mi udało się tak to zrobić, że cały zegarek jest równomiernie oświetlony, u autora widać "kółeczko" na środku

Pewnie miałeś lepszy pilniczek do paznokci :lol:
_________________
desperado67
 
 
 
berserker8888 



Dołączył: 20 Lis 2009
Posty: 153
Skąd: Jedrzejów



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 14:07   

desperado67 napisał/a:
Wieś czy miasto to mało ważne, tylko jedno pytanie co ma wspólnego z tuningiem zmiana żarówek czy diod w zegarku na inny kolor.


A to ma wspolnego, ze jest to w jakims sensie tuning wizualny, i w takim wlasnie dziale kolega Camaro zalozyl ten watek. Jesli dla Ciebie tuning to tylko tona szpachli i grube wydechy to idz lepiej na forum hondy :evil:
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 15:47   

berserker8888 napisał/a:
desperado67 napisał/a:
Wieś czy miasto to mało ważne, tylko jedno pytanie co ma wspólnego z tuningiem zmiana żarówek czy diod w zegarku na inny kolor.


A to ma wspolnego, ze jest to w jakims sensie tuning wizualny, i w takim wlasnie dziale kolega Camaro zalozyl ten watek. Jesli dla Ciebie tuning to tylko tona szpachli i grube wydechy to idz lepiej na forum hondy :evil:

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: Powtarzam to desperadosowi od początku ;) Wieś tun to zmiana żarówki? To patrzcie jego coupete :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Lewis 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 310
Skąd: Wola

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 20:04   

dziś się bawiłem z tym zegarkiem i udało się ;D efekt zbliżony do waszego :] Dzięki za wszystko ;]
 
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 20:56   

bonus89 napisał/a:
berserker8888 napisał/a:
desperado67 napisał/a:
Wieś czy miasto to mało ważne, tylko jedno pytanie co ma wspólnego z tuningiem zmiana żarówek czy diod w zegarku na inny kolor.


A to ma wspolnego, ze jest to w jakims sensie tuning wizualny, i w takim wlasnie dziale kolega Camaro zalozyl ten watek. Jesli dla Ciebie tuning to tylko tona szpachli i grube wydechy to idz lepiej na forum hondy :evil:

:ok: :ok: :ok: :ok: :ok: :ok: Powtarzam to desperadosowi od początku ;) Wieś tun to zmiana żarówki? To patrzcie jego coupete :D

Wiecie dzieciaki wiem że wam zazdrość iż ktoś ma lepszy wóż i was na niego nie stać.
Wszystkie dodatki są oryginalne i zawsze kupuje nowe i nie dla ozdoby a ze względu iż są one niezbędne. Tona szpachli i gruby wydech....hmm, chyba coś przeoczyłem, ale nic takiego nie widziałem przy moim Tomcacie. Ale na tym lepiej zna sie kolega bonus89 bo to on kombinował przylepkę jakiejś listewki pod zderzak z Renault.(kup od razu Renault i problem z głowy)
Niedługo będziecie mieli nowy powód do przygłupich uwag ponieważ Tomcatowi przybędzie, większa chłodnica, przedni inercooler w zderzaku i nowe wloty na masce. Oszczędze wam czasu na wymyślanie kolejnych głupawych uwag, robię to ze względu na silnik ,który po remoncie i kolejnej modyfikacji potrzebuje dużo lepszego chłodzenia, bo standartowe nie wyrabia. Tak że młodzieży bawcie się w wasz mini tun, może kiedyś bedzie was stać zrobić ten prawdziwy.
Ps. Zazdrość i przypinanie innym łat nie widząc własnych wad to typowo polska mentalność.
Zdałem sobie sprawę z tego bardzo dawno temu, gdy przyjechałem na zachód.
Więc darujcie sobie drwiny z czegoś o czym nie macie pojęcia, bo się tylko kompromotujecie i doprowadzacie mnie do śmiechu.
Pozdrawiam
_________________
desperado67
 
 
 
Mad 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Lip 2010
Posty: 321



Wysłany: Pią Paź 08, 2010 23:22   

E, widze, że nie tylko ja sie czepiam :D
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Paź 08, 2010 23:37   

hah nowe wloty? to +200 do mocy i +500 do szpanu :D wiem... nie znam się na takim tuningu, to pamiętaj o odpowiednio dużych dziurach :) co by komore silnika lepiej chłodziło

[ Dodano: Sob Paź 09, 2010 00:37 ]
a i zapomniałem jeszcze zapytać, do tych niezbędnych dodatków zaliczasz tylne lampy? One to dopiero tuning na mase... Zwiększają moc profesjonalnym tuningiem desperados?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pią Paź 08, 2010 23:52   

desperado67, jesteśmy tu by rozmawiać, pomagać.

Mentalnej masturbacji własnego ego na podstawie swoich poczynań z tomcatem proszę oddawaj się w zaciszu swojego Garażu.

Nie jestem Dzieckiem, Twoje wypowiedzi w tym temacie uważam za wysoce nie stosowne i wręcz śmieszne. Wszyscy cieszymy się że Ty masz kasę i masz swój tuning ale jak już mówiłem nie musisz na tej podstawie tak arogancko traktować kolegów.
 
 
desperado67 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 177
Skąd: Bradford



Wysłany: Sob Paź 09, 2010 00:28   

bonus89 napisał/a:
hah nowe wloty? to +200 do mocy i +500 do szpanu :D wiem... nie znam się na takim tuningu, to pamiętaj o odpowiednio dużych dziurach :) co by komore silnika lepiej chłodziło

[ Dodano: Sob Paź 09, 2010 00:37 ]
a i zapomniałem jeszcze zapytać, do tych niezbędnych dodatków zaliczasz tylne lampy? One to dopiero tuning na mase... Zwiększają moc profesjonalnym tuningiem desperados?

Kompromitujesz sie coraz bardziej swoją nie wiedzą dzieciaku. Te lampy dają mocniejsze i bardzo wyrażne światło stop co jest niezbędne przy bliskim kontakcie.(porównaj światła robione ponad 15 lat temu a obecne, no chyba że też nie widzisz różnicy)
Widzę że jesteś za bardzo inteligentny i zbytnio wiedzą nie grzeszysz. Jeszcze dużo chleba musisz zjeść żeby do tego dorosnąć.

Chciałbyś poszpanować to zapraszam
http://www.silverstone.co.uk/about/
http://www.donington-park.co.uk/index.html

Ps. Wyobraź sobie teraz wyraz twarzy kierowców na widok twojej super szpanerskiej fury(jak to u ciebie mówią) pośrodku tych aut :rotfl:
I skończ głupi OT bo zaśmiecasz tylko forum.

[ Dodano: Sob Paź 09, 2010 00:25 ]
hvil napisał/a:
nie musisz na tej podstawie tak arogancko traktować kolegów.

Przepraszam ale to ja od samego początku jestem traktowany arogancko przez te osoby.

[ Dodano: Sob Paź 09, 2010 00:28 ]
hvil napisał/a:
desperado67, jesteśmy tu by rozmawiać, pomagać.

Dokładnie , tylko widać inni tego nie rozumieją robiąc głupawy OT pod moim adresem
_________________
desperado67
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 09, 2010 08:55   

Dobra Panowie, kończymy ten temat bezsensowny, proszę już się nie wypowiadać więcej, każdy jeździ tym co lubi. Jedni wolą zmodyfikowane, inni fabryczne (jak ja) a mimo to nie dolewam oliwy do ognia.

Tak więc prosił bym aby następna osoba po mnie wypowiedziała się na temat modyfikacji oświetlenia zegarka, a nie na inny niezgodny z tematem.

Pozdrawiam
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 10, 2010 10:36   

ADI-mistrzu napisał/a:
Tak więc prosił bym aby następna osoba po mnie wypowiedziała się na temat modyfikacji oświetlenia zegarka, a nie na inny niezgodny z tematem.


ADI-mistrzu, fajny masz zegarek :mrgreen: a diodę nie lepiej od razu kupić rozpraszającą?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów R400 ZMIANA PODŚWIETLENIA WE WŁĄCZNIKACH-- TUTORIAL
awaryjne, podgrzewanie tylnej szyby, przeciwmgielne
camaro17 Tuning wizualny 73 Pon Sty 02, 2012 12:30
HiS
Brak nowych postów [R416] Zmiana oświetlenia wewnętrznego ;-)
pitol23 Tuning wizualny 11 Sro Paź 08, 2008 19:18
seyfer
Brak nowych postów [R400] Kierownica z MG TF do Rovera 400 - tutorial
tommyyogi Tuning wizualny 2 Pią Lip 22, 2011 15:20
tommyyogi
Brak nowych postów R400 LISTWA LED W LAMPCE POD SUFITEM - TUTORIAL
camaro17 Tuning wizualny 79 Czw Paź 22, 2009 21:36
Brt
Brak nowych postów R400 DODATKOWE ZEGARY NA PRZEDNIM SŁUPKU-TUTORIAL
gotowt projekt jak samemu zrobić zabudowę na dodaykowy zegar na przednim słupku STR.5
camaro17 Tuning wizualny 141 Wto Lip 13, 2010 23:56
Krzysi3k



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink