Forum Klubu ROVERki.pl :: [idt sdi sd d] ile Nm przy dokrecaniu wtryskow
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Czw Lis 18, 2010 09:13
[idt sdi sd d] ile Nm przy dokrecaniu wtryskow
Autor Wiadomość
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 11, 2010 14:50   [idt sdi sd d] ile Nm przy dokrecaniu wtryskow

witam.
na ile powinienem ustawic klucz dynametryczny przy dokrecaniu widelek trzymajaczych wtrysk. nie chce zeby bylo za mocno bo chyba ile pary w lapach to zly pomysl a znow nie chce za malo zeby nie bylo przedmuchow;/

bo nakretke od doplywu paliwa to dosc mocno
i srubke od przelewu to mala wiec penie z czuciem ale tak zeby nie cieklo

pilne
w rave szukalem to cos znalazlem 20Nm ale nie wiem czy to chodzilo o ta lapeke trzymajaca wtrysk
prosze bardzo o pomoc
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 11, 2010 14:50   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 11, 2010 15:45   

borek88, W Rave pisze 23NM :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 11, 2010 15:47   

moze pozycze klucz i dokrece na 25Nm
tylko czekam na podkladki i niech bozia krzyskiowi w dzieciach wynagrodzi;D
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 00:33   

borek88 napisał/a:
tylko czekam na podkladki

jeśli chodzi o te miedziane to czy mógł byś je zwymiarować albo dać jakiś namiar??
będę wdzięczny
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 15:40   

Mazak, powiem ci ze nie dam rady zmierzyc bo nie mam w garazu suwmiarki
a namiar to hydro-diesel z bialegostoku ale onie raczej nie sprzdawaja wysylkow i o zakup poprosilem krzyska i nie moc bedzie z nim bo mam nadzieje ze czwartek piatek je dostane....

po zmianie wtryskow na sdi bez zmiany podkladek i dokreceniu na czuja zaczol mi kopcic na zimnym silniku i to dosc znacznie;/ moze jak zrobie wszytko jak powinno byc bedzie lepiej
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 15:50   

borek88, Przegon go trochę na tych wytryskach żeby powietrze się wydostało z z nowych wtrysków i opisz czy coś to dało :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 16:06   

Remi55, no wlasnie tez o tym myslalem ze jakis syf trzeba w nich przegonic
ale jak z roboty jade sam to odcinkiem mial nawet 190licznikowo co wczesniej chyba mu sie nie zdarzalo. zrobilem od wymiany okolo 130-160km ale i wczoraj i dzis jak odpalilem po pracy bylo oki ale zawsze wjerzdzam do sklepu z pod sklepu ja odjezdzalem to kopcil jak stary parowoz po wyjechaniu z miasta gonilem mu pedal bylo oki
po drodze mam kilka skrzyzowan mniejszych i tam mu wstawialem odjezdzajac to niby nie kopcil az tak a nawet by powiedzial ze w normie na takie przeciaganie

dodam ze przy wymianie swiec jak odkrcilem ten dolot od ic to go obczyscilem w srodku bo zarabany na maxa byl ale staralem sie wszystko wytrzepac zeby ten syf nie lecial do srodka. ale za tym dolotem czyli w tym 'malym" koletorze dolotowym bylo mega syfu ale tam balem sie czyscic
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 16:21   

borek88, To ze kopci przy pierwszym rozruchu to bym się raczej nie martwił, ale koniecznie podkręć sobie jeszcze turbo bo masz teraz większa dawkę paliwa w cylindrze a mniej powietrza :wink: Moze po prostu jak ruszałeś z pod sklepu silnik był zimy i komputer, jak dobrze pamietam czegoś nie mylę, większą dawkę żeby szybciej rozgrzać silnik. A jak mówisz ze potem jak silnik jest ciepły wszystko jest w normie, to jest to tego przyczyna :wink:

No kolektor dolotowy ten przedni oraz tylni pasuje dokręcić i wypalić lub wyczyścić :wink: Jest to nagar od EGR :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Mazak 




Pomógł: 35 razy
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 482
Skąd: Hastings/Warszawa

Rover 600

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 18:43   

borek88, ok no trudno nie ma sprawy
a jeśli chodzi o kopcenie ,widaomo że wymieniłeś wtryski na używki które nie wiadomo ile leżały (kurz,pyłki) proponuje VALVOLINE MaxLife Diesel System Cleaner mój R też kopcił i po dolaniu do paliwa różnica była widoczna
_________________
To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 19:45   

bede musial kupic ten srodek do czysczenia wtryskow i do egr

ale zna ktos bezpieczny sposob podkrecenia turbo??
w ktorym miejscu i ile obrotow zebym mial pewnosc ze nic sie nie stanie??

[ Dodano: Wto Paź 12, 2010 20:45 ]
troche mnie to denerwuje mysle o powrocie na orginalne wtrsyki ale czy do nich teraz tez jakis syf sie nie dostal;/
masakra czlowiek chce dobrze a tu tyle problemow
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Paź 12, 2010 19:47   

borek88, Wskaźnik ciśnienia albo się podłączyć amperomierzem do MAP-sensora i zobaczyć ile Volt na chyba zielonym kabelku jest przy gazie do dechy. :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 14, 2010 19:52   

Remi55, ile pompuje seryjnie turbo i do ilu podkrecic zeby bylo bezpiecznie na tycg wtrtskach bo kopci jak glupi

[ Dodano: Czw Paź 14, 2010 20:51 ]
a i czy wskaznik nie powinien byc na podcisnienie??

[ Dodano: Czw Paź 14, 2010 20:52 ]
i gdzie sie podpiac wskaznikiem??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [ALL] Poszukuje końcówki wtrysków do rovera 114
tomi000 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Pon Lut 20, 2012 19:12
tomi000
Brak nowych postów [R all] Pomoc przy konserwacji podwozia
cz58y Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Sob Sie 17, 2024 23:59
cz58y
Brak nowych postów [rall] jak doczyscic chromy przy zderzakach
pioneer_SRT Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Pon Sie 24, 2009 09:07
Brt
Brak nowych postów [R75/All] Dziwny dźwięk przy wyższych prędkościach
spidi23 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Pią Mar 06, 2015 06:23
spidi23
Brak nowych postów [iDT ALL] przykre dźwięki przy ruszaniu i zwalnianiu
HuMaX Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 9 Sro Mar 31, 2010 12:15
Krzysi3k



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink