Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45] Wymiana tarcz pełnych na wentylowane
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 09:14
[R45] Wymiana tarcz pełnych na wentylowane
Autor Wiadomość
marcinZG 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 320
Skąd: Zielona Góra

Rover 45

Wysłany: Czw Mar 25, 2010 12:32   

iwan00 napisał/a:
To ja też pozwolę sobie odświeżyć, mam z przodu tarcze pełne, chciałem kupić nowe ale facet ze sklepu mówi, że do tego modelu ma tylko wentylowane i w ogóle pełnych nie może znaleźć żadnych.

Przeciez z Tomateamu mozesz sobie szybko zamowic..
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Mar 25, 2010 12:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 12:37   

W Inter Carsie też zapytaj, powinni mieć.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
iwan00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Sie 2009
Posty: 159
Skąd: Gdynia



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 12:39   

Ale mam sklep za płotem i mam tam zniżki, koleś i sprowadzi wszystko co chę tyko muszę mu powiedzieć co :)

A czy do tarcz pełnych są inne klocki niż do wentylowanych ?

EDIT: znalazłem więc zostawiam dla potomnych:

Tarcze pełne numer:
SDB100500

Klocki numer:
SFP000410
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 13:07   

http://www.motoneo.pl/t/z1/ABS36746

iwan00 napisał/a:
Klocki numer:
SFP000410


Albo zamiennie SFP000390
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 04, 2010 17:15   

Mógł by ktoś napisać jak wrażenia hamowania po wymianę z pełnych na wentylowane tarcze :wink:

W 220 i w 25 miałem przód wenytlowane i tył tarczowe pełne i się hamowało dobrze. Niestety według mnie hamowanie w 45 na pełnych tracza przód i bębnach tył jest nie za fajna powyzej 100km/h np autostradzie :neutral:

Dlatego będę robił tez swapa zacisków przednich na wentylowane tracze a tył zostanie w bębnach bo tarcze w tyle szybciej rdzewieją niż się je dobrze wyhamuje :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 04, 2010 18:57   

Zacznę od końca

Remi55 napisał/a:
tył zostanie w bębnach bo tarcze w tyle szybciej rdzewieją niż się je dobrze wyhamuje :wink:

Jeśli zapieczony tłoczek, prowadnice i klocki to nigdy tył nie będzie Ci dobrze brał. Podstawą jest regularne sprawdzanie i czyszczenie prowadnic oraz klocków.

Remi55 napisał/a:
Niestety według mnie hamowanie w 45 na pełnych tracza przód i bębnach tył jest nie za fajna powyzej 100km/h np autostradzie :neutral:

R400/R45 do końca produkcji nie hamowały dobrze tzn. duży skok hamulca
Jeździłem sporą ilością 400 i 45 w niemal każdym silniku (chyba tylko 400 1.6 w automacie pozostała niesprawdzona) i wszędzie skok hamulca był dość spory. Obadałem że skok jałowy jest duży i to głównie przez to.
Taki jest poprostu urok tych modeli.
U mnie w tym momencie na nowym płynie i przewodach w stalowym oplocie hamowanie jest sporo lepsze.

Remi55 napisał/a:
Mógł by ktoś napisać jak wrażenia hamowania po wymianę z pełnych na wentylowane tarcze :wink:

Nie ma praktycznie żadnych jak wymienia się regularnie płyn. Tarcza lita szybciej się nagrzewa i może łatwiej się zwichrować (odprowadzanie ciepła).

Ogólnie jak już masz zamiar zmieniać to lepiej kilka złotych więcej wsadzić i przejść na 282mm.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 04, 2010 20:52   

greg-si, Ja bym chętnie dołożył na 282mm ale skąd dostać zaciski :?: Bo na allegro nic takiego nie ma :neutral:

[ Dodano: Pon Paź 04, 2010 20:52 ]
A gdzie dostać te przewody w oplocie :wink: Niestety nie będę przechodził na 282mm bo już 14" nie wejdą mi a mam dwa komplety zimówek nie dawno kupionych i nie będę tego sprzedawał :/ :/

Tak ze 262mm zostaje niestety :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 04, 2010 21:43   

Przewody np. Goodridge. Ja ściągałem z UK
Na 282mm minimum to 15' ale też nie każde. Oryginalne 7 spoke phoenix bez ciężarków jest na styk ale na dystansie ok 7mm.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 04, 2010 22:22   

greg-si, Znalazłem już na powertrain ale cenna tez fajna tych przewodów :wink: Na razie pozostanę przy gumowych i tych 262mm :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Pon Paź 04, 2010 22:33   

Remi55 napisał/a:
Mógł by ktoś napisać jak wrażenia hamowania po wymianę z pełnych na wentylowane tarcze


U mnie poprawiło się znacznie, szczególnie przy wyższych prędkościach czuć różnicę. W ruchu miejskim jest praktycznie tak samo.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 04, 2010 23:53   

marcin316, hehe.. no to się ciesze ze jednak jest to odczuwalne :wink: wiec bada dobrze zainwestowane pieniądze w bezpieczeństwo :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
miuzziker 



Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 151
Skąd: Tychy



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 23:29   

Witam Czy te tarcze będą pasować do rovera 45 iTD 2,0 2000 rok?
http://allegro.pl/tarcze-...1295768730.html

Będą musiał wymieniać zaciski? Jakie dobrać klocki? Tej samej firmy? Założę felgi 14" na te tarcze?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] zmiana tarcz pełnych na wentylowane
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 21 Pią Lis 09, 2012 22:24
Adrian
Brak nowych postów [R45] ]Wymiana klocków/tarcz hamulcowych
Cherman Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Wto Sty 08, 2008 20:38
LOLO1
Brak nowych postów [R45] Wymiana i dobór tarcz hamulcowych?
miuzziker Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Czw Lis 11, 2010 22:04
azor77
Brak nowych postów [R400] Wymiana klocków i tarcz hamulcowych
bartoszek_m Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Nie Cze 24, 2012 20:05
barney79
Brak nowych postów [R416] Wymiana tylnych tarcz hamulcowych
Artu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Paź 10, 2011 00:05
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink