Forum Klubu ROVERki.pl :: [R600] Wymiana czujnika temperatury paliwa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Lis 18, 2010 13:12
[R600] Wymiana czujnika temperatury paliwa
Autor Wiadomość
karolkos 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 116
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Lis 14, 2010 12:35   [R600] Wymiana czujnika temperatury paliwa
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Szukałem trochę na forum, ale nie wpadło mi w oczy nic w tym temacie. Otóż na klubowej stronce, w dziale "Zrób to sam" jest opis wymiany czujnika temperatury paliwa, który znajduje się w pompie. Postanowiłem się za to zabrać, ale..no właśnie. Pokrywa pompy jest przykręcona na 3 śruby typu torx i jedną bardzo nietypową i nijak nie mam pomysłu, czym można by ją odkręcić. :bezradny: Może ktoś z was wymieniał ten czujnik i ma obmyślony patent na odkręcenie tej właśnie śruby?
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Lis 18, 2010 13:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 14, 2010 12:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Lis 14, 2010 14:08   

jeśli nie masz klucza , to natni ją piłką do metalu i następnie płaskim śrubokrętem wykręć.
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Nie Lis 14, 2010 14:51   

Chester w swym tutku miał na myśli zapewne taki klucz : http://allegro.pl/klucz-u...1304056309.html
...ale trochę drogi jest ;/ , zawsze możesz zapytać znajomego elektryka, lub odkręcić to sposobem jaki podał Ci PHJOWI :ok:
 
 
karolkos 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 116
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Lis 14, 2010 15:28   

Dzięki Panowie. Jutro może spróbuję, najpierw sposobem z nacięciem, a jak nie, to trza będzie kombinować klucz. Swoją drogą wpisując w google hasło z tutoriala "klucz elektryczny", całkiem co innego mi wyskakiwało. :mrgreen:
 
 
 
Chester 




Pomógł: 96 razy
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 895
Skąd: Rzeszów



Wysłany: Nie Lis 14, 2010 19:04   

karolkos, jeśli masz nasadki calowe to możesz spróbować nabić jedna i na 99% powinno się dac odkręcic :)))
 
 
 
karolkos 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Kwi 2009
Posty: 116
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Pon Lis 15, 2010 13:26   

Metoda podana przez PHJowi okazała się skuteczna, co prawda zamiast piłki do metalu, użyłem małej szlifierki kątowej z cieńką tarczą, ale najważniejsze że pomogło.Swoją drogą patent z tą śrubą moim zdaniem udał się konstruktorom średnio.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 15, 2010 15:09   

karolkos napisał/a:
Swoją drogą patent z tą śrubą moim zdaniem udał się konstruktorom średnio

może dlatego żebyś sam nie grzebał w pompie :wink:
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 349
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Sob Lis 20, 2010 04:19   

Się podepnę z zapytaniem :wink:
Mianowicie; falują nieznacznie obroty w mojej maszynie, aczkolwiek diagnostyka nie wykazuje błędu czujnika, o którym w temacie. Jak wyczytałem to zazwyczaj on jest winowajcą takiego stanu rzeczy i zastanawiam się jak to w inny sposób zweryfikowac i czy komp może po prostu nie widziec ewentualnej nieprawidłowości?
Nie chciałbym kasy bez sensu na nowy wydawac, nie mając gwarancji na zmianę obecnej sytuacji...
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lis 20, 2010 09:59   

falowanie może być też przez wiązkę pompy lub przez nastawnik
u mnie też jest delikatne falowanie
jeśli to by był czujnik temperatury paliwa to objawy byłyby poważniejsze no i wyszło by to w błędach
 
 
TrAViShOn 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 349
Skąd: 3MiA100



Wysłany: Sob Lis 20, 2010 14:20   

Ano właśnie... 'nastawnik dozujący paliwo' już w sumie nie raz powracał w diagnostyce (kod 64 o ile dobrze pamiętam) ale raz na jakiś czas, i nie trzyma się pamięci po resecie i wszelkie objawy typu nierówna praca, szarpanie itp ustępują po to by za trzy, cztery miechy powrócić. Czy jest jakaś opcja przeczyszczenia go lub inny sposób by raz na zawsze się pozbyć problemu falowania permanentnego i "odświętowego" dławienia się po zaświeceniu CHECK64 :?:
szoso420 dzięki, teraz wiem, że czujnik paliwa jest ok'a :ok:
_________________
'Wiedza daje pokorę wielkiemu, dziwi przeciętnego, nadyma małego.' Lew Tołstoj
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 620si] Wymiana czujnika Temperatury silnika
arkadius176 Rover serii 600, Honda Accord 6 Sro Lip 27, 2011 15:22
arkadius176
Brak nowych postów [R620] Wymiana czujnika temperatury oleju
Ziemian Rover serii 600, Honda Accord 4 Pią Lip 11, 2008 10:21
Brt
Brak nowych postów [R600] Czujnik temperatury paliwa?
karino Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Paź 03, 2010 14:30
berserker8888
Brak nowych postów [R620SDi] Nie mam czujnika temperatury oleju?
Mattheo Rover serii 600, Honda Accord 20 Pią Cze 20, 2014 14:12
Marcin84
Brak nowych postów [620Ti] Jak rozebrać kostkę od czujnika temperatury
tomii620si Rover serii 600, Honda Accord 3 Czw Kwi 10, 2014 21:51
tomii620si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink