Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
witam teraz mam inny problem rozłancza skrzynie miałem 1,2,3,4 bieg a jak przerzucał na 5 wchodziłna wysokie obroty tak jak by tego biegu nie było a teraz mam tylko 1,2 bieg i nawet nie mam wstecznego jak mi przerwie bieg pokazuje mi sie na pulpicie coś takiego EP tylko to E jest odwrócone wtedy sie zatrzymóje gasze silnik i jade dalej ale tylko na 1,2 biegu a na wstwcznym przerywa i szrpie co to jest pomocy
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Maj 21, 2011 17:05, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lis 12, 2010 19:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
marcin24, nie chce Ciebie martwić ,ale skrzynia kończy swój żywot ,miałem tak w W124 po kolei uciekały biegi wsteczny czwórka aż w końcu zaniemogła całkowicie.Automat masz już do wymiany.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lis 12, 2010 21:16, w całości zmieniany 1 raz
U mnie dziś również skrzynia odmówiła posłuszeństwa
od paru dni przeciągał przy zmianie z 2 na 3 bieg tak jakby sprzęgło się ślizgało, dziś jednak w czasie zmiany na 3 wyskakuje EP na wyświetlaczu i lipa, trzeba gasić samochód
czy naprawde skrzynia do wymiany ?
Olej wymieniłem jakieś 2 miesiące temu. Ale co zauważałem, bo sytuacja nie daje mi spokoju, więc przebrałem się i zacząłem rozbierać roverka. Uwagę moja zwróciła mocno zabrudzona olejem i błotem chłodnica oleju skrzyni biegów. Więc niewiele myśląc odkręciłem kilka śrubek i zderzak poszedł na bok. Chłodnica cała jest dosłownie utytłana aż grubo. Wloty powietrza są zapchane, więc podejrzewam że i wiatrak nie działa. Zastanawiam się również od czego są te wszystkie złączki przewodów które umocowane są na chłodnicy. Czy przyczyną źle działającej skrzyni może być niski poziom oleju (jeszcze go nie sprawdzałem), czy może zwarcie w którejś zamokniętej wtyczce ?
Wlałem MG Rover JF 403E. Właśnie wymontowałem chłodnice oleju, wstępnie ją wyczyściłem benzyną.
Okazało się że wentylator nie mógł pracować bo w jego obudowie było grubo błota z olejem. Po wyczyszczeniu podłączyłem na krótko i działa. Problem natomiast jest taki, że uszkodzony jest czujnik który wkręcony jest obok przewodów doprowadzających olej ze skrzyni. Co to za czujnik?? Mam jeszcze pytanie, jak sprawdzić czy chłodnica jest szczelna? Czy po wyczyszczeniu zamontować i po jakimś czasie skontrolować czy nie widać wycieków, a może nie ma sensu i od razu kupować drugą?
bardzo dobry pomysł tak zrobię, a co z tym czujnikiem ? niestety po oznaczeniach wypisanych na nim nic w necie nie mogę znaleźć co to jest a przede wszystkim gdzie mogę kupić
Czujnik ten wkręcony jest obok przewodów doprowadzających olej do chłodnicy, na załączonym obrazku to nr7
[ Dodano: Pon Gru 20, 2010 11:43 ]
Numer katalogowy tego czujnika to UBI000010, natomiast znalazłem identycznie wyglądający czujnik do LAND ROVERA Czujnik temperatury oleju (na chłodnicy) Discovery II benzyna / diesel o numerze katalogowym UBI100030 w cenie 241,55zł. Ale czy ten czujnik będzie pasował??
witam
jak jeszcze roverka75 z automatem miałem taki sam problem
123 i sprzeglil
diagnoza pekeniety kosz wysokich biegow
naprawa 4 tys zl
asb palka myslowice
ale powiem szczerze ze nie byli do konca kompetentni bo przed usterka
szarpal mi przy zmianie z 2 na 3 i po naprawie jezdzilem jeszcze tam z 5 razy
zeby to wyeliminowali i tego ostatecznie nie zrobili
niestety do najtanszych naprraw to nie nalezy ale niestety w polsce jeszcze nie ma tak duzo wykwalifikowanych fachowcow oraz konkurencji od automatow
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum