Wysłany: Sob Sty 08, 2011 12:16 MG ZR prosze o pomoc w wyborze
Witam jestem nowy, z samochodow wiedzy praktycznie zero i mam zamiar kupic wlasnie MG ZR znalazlem pare ofert i chcialbym sie cos dowiedziec o tych autkach na co zwrocic szczegolna uwage przy kupnie i co sadzicie o tym:
z tego co wiem zwrocic uwage na rdze przy tylnich nadkolach, kontrolki i jaki dymek leci z rury w sumie wyczytalem to na na forum ale na jakies szczegolnie wazne sprawy tez mam patrzec? dziekuje za odp i pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 08, 2011 12:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no tak co do 3 autka to prawda musialy mi sie pomylic aukcje ale dalej mnie zastanawia na co najbardziej wzrocic uwage np przy silniku czy do karoseri jakies znaki szczegolne
tak czytalem to lecz myslalem ze dowiem sie cos jeszcze pozatym od ludzi ktorzy wlasni maja taki samochodzik i wiedza na co szczegolnie wzrocic uwage lecz juz troche sie dowiedzialem teraz poszukac i posprawdzac:)
Co wy z tym spasowaniem... tak patrze, że na dzień dobry mojego byście odrzucili, gdzie zdrzaki słabo spasowane, bo ciężko samemu dobrze spasować, a jak ja zdejmowałem i nakładałem to mam bity samochód?
Nie jest dla Ciebie żadną różnicą 1,4 105km, a 1,8 160km ? Ja polecałbym 5 drzwiowe bo sam mam 3 i czasami muszę kogoś przewieść ..uciążliwie wysiadanie itp..
Moim zdaniem ważniejsze kwestie to:
- małe felgi nie od tego modelu,
- ryczący tuningowy wydech,
- myty silnik, więc trzeba być uważnym podczas oglądania silnika,
- dobre wyposażenie,
- półskórzana, fajna tapicerka,
leszczu19901 napisał/a:
http://otomoto.pl/mg-zr-i...-C14631694.html
-długo już wisi na allegro
-brak lotki
-chyba był już nawet oceniany na forum
- brak lotki sugeruje strzał w tył, więc musisz oblookać tył (podłogę bagażnika, tylne błotniki pod tapicerkami).
- brak wyposażenia,
- kiepska tapicerka (skajowa),
- plastikowa kierownica.
[ Dodano: Wto Sty 11, 2011 08:03 ]
A jak auto jest dobrze spasowane, to może oznaczać, że sprawny blacharz go składał... a nie, że auto jest godne polecanie... bo to o niczym nie świadczy.
Czasami rozwalają mnie pisane treści...
- brak lotki sugeruje strzał w tył, więc musisz oblookać tył (podłogę bagażnika, tylne błotniki pod tapicerkami).
- brak wyposażenia,
- kiepska tapicerka (skajowa),
- plastikowa kierownica.
nie wiem jak jest w MG ZRach ale w innych furach czasami lotke mozna sobie po prostu samemu zdjac, tudziez zamowic egzemplarz bez lotki (dot. przypadku gdy jest montowana seryjnie), wiadomo ze to sportowe fury ale szczerze mowiac do tej wersji 5cio drzwiowej ten brak lotki jakos nawet pasuje choc oczywiscie wymienione wczesniej elementy (podłoga bagaznika, błotniki) tak czy siak warto sprawdzic
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Wto Sty 11, 2011 10:42
Zdjąć można było w modelach 2001-2002 (spoiler bez śrokowego wspornika), co jednak i tak powodowało, że zostawały ślady (choćby otwory montażowe). Podobnie dokładki zderzaka przedniego i tylnego (doklejane) i grill. W modelu 2003 i późniejszym spoiler (ze środkowym wspornikiem) jest w całości, więc jedynie wymiana na taki z 25-ki wchodzi w grę (a tego nikt robi), podobnie zderzaki z dokładkami i grille są inegralnym elementem całości.
W modelu 2003 i późniejszym spoiler (ze środkowym wspornikiem) jest w całości, więc jedynie wymiana na taki z 25-ki wchodzi w grę (a tego nikt robi)
Jak to nikt nie robi Ja mam w swoim MKII 2005 zdjęty tylny parapet i założony dyskretny spojler od 25 pomalowany oczywiście pod kolor. Parapet leży na strychu, bo jak kiedyś przyjdzie pora, to pewnie usłysze że tył walony
[ Dodano: Czw Sty 13, 2011 23:08 ]
Tomcio napisał/a:
tak czytalem to lecz myslalem ze dowiem sie cos jeszcze pozatym od ludzi ktorzy wlasni maja taki samochodzik i wiedza na co szczegolnie wzrocic uwage lecz juz troche sie dowiedzialem teraz poszukac i posprawdzac:)
Co do silnika to w każdym musisz zwrócić uwagę na płyn chłodniczy, olej itp oznaki HGF. W 160 musisz sprawdzić czy silnik dokręcia się do odcinki przy 7100. Jak odcina go koło 5500 to znaczy że przestawione są fazy rozrządu i pracuje w trybie awaryjnym. VVC najczęściej lekko klepie - odgłos trochę jak w dieslu, ale jak wali zbyt mocno może oznaczać kończący się układ faz rozrządu - kłopotliwe i drogie. Co do spasowania auta - jak kupiłem swojego to znajomy blacharz i mechanik stwierdzili że jest tak źle spasowany że musiał być bity - nic nie znaleźli ani jeden ani drugi - auto było bezwypadkowe (chyba naprawdę jeden z niewielu niebitych ZR w Polsce) Potem miałem stłuczkę i musiałem wymienić błotnik przedni. Generalnie po przygodzie przód jest chyba lepiej spasowany niż był
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Sty 14, 2011 19:00
marcinmarcin napisał/a:
Tomi napisał/a:
W modelu 2003 i późniejszym spoiler (ze środkowym wspornikiem) jest w całości, więc jedynie wymiana na taki z 25-ki wchodzi w grę (a tego nikt robi)
Jak to nikt nie robi Ja mam w swoim MKII 2005 zdjęty tylny parapet i założony dyskretny spojler od 25 pomalowany oczywiście pod kolor. Parapet leży na strychu, bo jak kiedyś przyjdzie pora, to pewnie usłysze że tył walony
Wyjątek, który potwierdza regułę
Jak by to było takie częste, to "czysty"spoiler di 25-ki byłby droższy niż parapet od ZR-a
Jak by to było takie częste, to "czysty"spoiler di 25-ki byłby droższy niż parapet od ZR-a
Chyba 70zł dałem ale malowanie ze 3x tyle. No cóż, szczerze mówiąc to się Połówka uparła, ale przy czarnych zimowych 15 wyglądało to faktycznie trochę komicznie. Jeszcze jedno mi się przypomniało - lotka jest nieodczuwalna w normalnej jeżdzie, nie ma też chyba różnicy w wadze, ale w czasie pierwszej przejażdżki po autostradzie bez lotki miałem wrażenie że od 180 jest trochę ciszej i jakby mniej stabilnie w łukach tak w okolicach 190 (ale to raczej autosugestia ).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum