ESP czesto jest sprzegniete z systemem "anty poslizgowym", na starcie , oznaczen sie nie czepiajmy
Mg nie mialo SUPER silnikow, ale nie bylo przeladowane. Tym zyskiwalo. Na torze MG jechalo dobrze bo bylo dobrze zestrojone, a nie dlatego ze czuwaly nademna wszelkei systemy, smieszne ze klekociszem krecilem czasy na torze 4 km, podobne do TYPE R !
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 21:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem jak w vagach ale w koncernie FIAT, ASR(kontrola trakcji) idzie wyłączyć jednym przyciskiem, a VDC(odpowiednik ESP) jest włączony cały czas i o ile laczka upalisz to baczków już nie pokręcisz mając VDC... nie czepiam się po prostu sprostowałem bo oba systemy są często mylone i później ktoś z kontrolą trakcji myśli, że uratuje go ona gdy dupa zacznie uciekać
Co do czasów to już było wspomniane... ważna jest masa auta bo jak porównasz auta z tego samego segmentu z lat 90 i nowe to różnica jest spora. Po za tym jak zawsze najważniejszy jest kierownik bo co z tego, ze koni kupa jak kierowca dupa
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
ja wlasnie sie boje ze nowe MG beda szly w strone VW, a nie ducha MG O_o
Nie oczekuje ze to bedzie wydmuszka, bo tylko kilku swirow by to kupilo, ale zeby nie bylo autem dla debili i dziadkow do zabki jezdzacych Pewien wizerunek marki dynamicznej, sportowej zobowiazuje, zobaczymy ile z tego jeszcze zostalo/ zostanie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Już pisałem w innym temacie może nie ma wielkich spoilerów, progów itp itd jak w MG ale imo nie o to chodzi bo po co robić coś co może być totalnym niewypałem bo nie trafi w rynek? Ważne aby kupujący miał wybór i w miarę szeroki wachlarz silników od tych emeryckich do jeżdznia po bułki po te bardziej agresywne dające przyjemność z wciskania gazu tak jak było w przypadku MG miałeś i małe benzyny, diesle i trochę mocniejsze V6. Może z czasem dla fanów marki dorzucą jakieś poprawione stylistycznie i mocniejsze wersje jak chociażby wersja QV wspomnianej przez Ciebie Alfy, czas pokaże...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
grunt, żeby to zaczęło jeździć i nie było zrobione zrobione z ceraty i ryżu... jak się przyjmie marka na rynku to pewnie dorzucą jakieś motory chociażby z rynku usa, o których pisał Tomi
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Lut 17, 2011 01:25
Wydaje mi się, że planują inny kierunek ekspansji W tym roku ma być prezentacja conajmniej jednej hybrydy... choć kto wie, skoro uruchomili centrum projektowe i linię produkcyjną w U.K.
IMHO uruchomili, by celowac w europejskie gusta, bo modele projektowane w chinach roznia sie od tych z europy
Wykorzystuja powiazanie z marka, tradycje, ktora powodowala, ze auta MG moga znalezc nabywcow. Pozyjemy zobaczymy. Wolalbym sie milo zaskoczyc Ale jak pisalem nie widze tu tego charakteru auta. Pod nazwa MG bedziemy mieli auto dla mas. jedno wiecej na rynku , moze za ciut mniej $. Ot cala historia marki MG lega w gruzach O_o
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Identyczna dyskusja była w temacie odnoście MG3 i nadal nie wiem o jakiej historii piszesz bo chyba nie to tej gdzie można było kupić 1.1 w benzynie i diesla. Już o tym pisałem MG to żadna stricte sportowa marka robili wozy zarówno mocniejsze jak i te dla przeciętnego kowalskiego. Marka dopiero co zaczyna na nowo swoje kroki na rynku więc chyba oczywistym jest, że wypuszcza coś co może się jakoś sprzedawać, a nie sportowy wóz z dużym motorem, którego nikt nie kupi...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
A ja wlasnie mysle, ze rynek sie nasycil przecietniactwem, kto kupi auto bez marki - bo umowmy sie wsrod pospolitych kupujacych MG wywoluje poploch . Znaja marke tylko fani motoryzacji, a ci nie chca przecietniactwa, MG mi sie kojarzy z ciekawym , sportowym designem, sportowym wnetrzem, zawieszneiem. Silniki, wiadomo, rozne wkladali, co mieli.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dla mnie na tym obrazku design nie jest mniej sportowy niż ten z ZT. Co do wnętrza to póki co nie ma się co wypowiadać bo może się okazać, że będzie bardziej "sportowe" niż w starszych MG razem wziętych, bo inne fotele i detale deski to imo niestety nie wszystko co decyduje o "sportowości" wnętrza... Kwestia taka czy uda im się na tyle wejść na europejski rynek aby nie było problemu z serwisem i częściami bo jeśli ktoś będzie musiał jechać do ASO na drugi koniec kraju to może go to skutecznie zniechęcać do kupna...
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Jak spojrzałem na zdjęcie, to pomyślałem "Insignia"...
I nie pomyliłem się.
Nie wiem co myśleć, bo nie jeździłem Insignią.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum