ja mam sd i jedyny patent jaki zaobserwowoalem to przed odpaleniem deptam pedal gazu ze 20 ray i odpala za 1 razy sprobuj moze podziala tez u Ciebie
dziwne bo w sdi jest potencjometr gazu i nie ma tego co w sd, że linka gazu idzie bezpośrednio do pompy
także w sdi nie napompujesz paliwa na sucho pedałem gazu bo jest to po prostu niemożliwe
ja mam 2 letni akumulator i zapobiegawczo w zime laduje go raz w miesiacu i z odpalaniem nie mam najmniejszych problemow przy -15 pokrecic musze z 2-3 sekundy a do -7 to na jedno przelamanie silnika odpala. A i swiece u mnie grzeje tez tylko raz 2 razy sie nie da. No i mam 300 tys km na liczniku przejechane. moze zwiekszenie dawki paliwa cos dodala bo m,m cisnienie doladowania to turbo podkrecone i na pompie dawka zwiekszona przyspieszenie jest idealne i odpalanie tez sprobujcie tego moze wam pomoze
U mnie na chwile obecną problem znikł przy -10 2 razy zakręcił i pali. Zrobiłem to do czego namawiała mnie większość a ja miałem jakieś obawy dolałem 4 litry Pb 95 i do pełna On i jak na razie
Jak ja bym chciał, aby mój tak odpalał przy obecnych warunkach. Twój i tak szybko odpala. Ja to muszę go czasem i minute na rozruszniku trzymać aby mi odpalił. Gdy jest większy mróz w okolicach od -15 do -25 stopni to czasem kręce i po 2 - 4 minuty. Tyle, że u mnie jest to powodowane starymi świecami żarowymi. Przynajmniej ja tak sądzę.
Starcza ci jakiegokolwiek akumulatora do kręcenia 2 minuty w -25? To może ja sprawdzę swój rozrusznik, bo wydaje mi się, że udupi nowy akumulator szybciej.
Koledzy mam mały problem, bo po przekręceni kluczyka w ogóle nie ma grzania świec i nie dostaje paliwa bo nawet na sznurku nie pali mam ktoś pomysł co to może być
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum