greg-si, no tak dokładnie takie otworu są u mnie w samochodzie ale nie widzę aby one były na wylot i zastanawia mnie to jak trzeba złapać od spodu śrubę aby ja skręcić
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 08:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
I klops.
Do R400 ze skrzynią R65 nie podejdzie taka rozpórka. Akurat w miejscu gdzie powinna przechodzić rozpórka są drążki od skrzyni biegów. Ciekawe jak to wygląda z PG1.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
No to widzę że z przednią rozpórką są problemy. Ciekawe czy są jakieś dedykowane do R400 z skrzynią R65.
Ja swoje bebechy (wahacze i rozpórkę) dopiero będę miał zamontowane w przyszły czwartek 21 kwietnia. Do tego czasu może kupię i pomaluje tylny stabilizator.
Pozdrawiam.
_________________ R.I.P Historia Rovera zakończona i nigdy więcej nie chcę jej powtarzać.
RoVeR 416 Si '96
No i zamontowane graty. Są Plusy i minusy tego zabiegu. Pacjent nie tłucze się już tak na dziurach. W trakcie zabiegu wymiany kół na letnie okazało się że skończyły się z przodu hamulce. W tej chwili hamuje już blachami. Nie kupujcie tarcz nacinanych, strasznie zjadają okładziny. Na temat rozpórki narazie się nie wypowiadam dopóki nie wymienię klocków. Strach przyciskać na zakręcie wiedząc że można już się nie zatrzymać
Kilka fot
_________________ R.I.P Historia Rovera zakończona i nigdy więcej nie chcę jej powtarzać.
RoVeR 416 Si '96
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum