Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] swap z 8V na 16V - proszona dość pilna pomoc
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] swap z 8V na 16V - proszona dość pilna pomoc
Autor Wiadomość
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 23:43   

Czarnysg, PW poszło :mrgreen:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 14, 2011 23:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 11:10   

memphisto napisał/a:
jak mi nic nie zmienili w nowym silniku to takie coś:
Co za partacz Ci zamontował czerwone waldki poziomo... Czy naprawde nikt tego nie zauważył przede mną? ?? ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 11:44   

bonus89 napisał/a:
Co za partacz Ci zamontował czerwone waldki poziomo


ten sam co mi zrobił mega turbo swapa i spieprzył auto :mrgreen:
 
 
Czarnysg 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 142
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 17:53   

bonus89 napisał/a:

Co za partacz Ci zamontował czerwone waldki poziomo... Czy naprawde nikt tego nie zauważył przede mną? ?? ??


To, że są poziomo to aż tak wielkiego wpływu nie ma, no ale że to są waldki to już inna historia(tak przeważnie jest jak montuje się uniwersalnego Gaz-Kita)
_________________
Kalibracja Instalacji LPG STAG oraz BingoM
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 17:56   

ale to jest chyba zdjecie z jego starego silnika jeśli sie nie myle a na 8v wszystko mu pieknie smigało
po swapie nie mógł otwierać maski wiec jak miał zrobic to zdjecie? chyba ze sie myle
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 18:44   

Ciufa napisał/a:
ale to jest chyba zdjecie z jego starego silnika jeśli sie nie myle


zgadza się :wink:

Ciufa napisał/a:
a na 8v wszystko mu pieknie smigało


dokładnie tak - po prostu miodzio :mrgreen:

Ciufa napisał/a:
po swapie nie mógł otwierać maski wiec jak miał zrobic to zdjecie? chyba ze sie myle


a no się nie mylisz :mrgreen:
 
 
Czarnysg 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 142
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 15, 2011 19:35   

memphisto napisał/a:
Ciufa napisał/a:
ale to jest chyba zdjecie z jego starego silnika jeśli sie nie myle


zgadza się :wink:

Ciufa napisał/a:
a na 8v wszystko mu pieknie smigało


dokładnie tak - po prostu miodzio :mrgreen:

Ciufa napisał/a:
po swapie nie mógł otwierać maski wiec jak miał zrobic to zdjecie? chyba ze sie myle


a no się nie mylisz :mrgreen:


memphisto
nic się nie martw jak będzie to tylko kwestią regulacji tylko LPG to po wizycie u mnie też bedzie śmigać
( Ja jakoś na swoją instalkę w RBMW nie narzekam) choć też mam walteki :mrgreen:
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 00:02   

Czarnysg napisał/a:
To, że są poziomo to aż tak wielkiego wpływu nie ma, no ale że to są waldki to już inna historia
Widze niezły z Ciebie gazownik skoro dla Ciebie nie ma wpływu żeby waldki były poziomo.
Czarnysg napisał/a:
( Ja jakoś na swoją instalkę w RBMW nie narzekam) choć też mam walteki :mrgreen:
Po tym też to można wywnioskować :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Czarnysg 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 142
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 12:27   

bonus89 napisał/a:
Czarnysg napisał/a:
To, że są poziomo to aż tak wielkiego wpływu nie ma, no ale że to są waldki to już inna historia
Widze niezły z Ciebie gazownik skoro dla Ciebie nie ma wpływu żeby waldki były poziomo.
Czarnysg napisał/a:
( Ja jakoś na swoją instalkę w RBMW nie narzekam) choć też mam walteki :mrgreen:
Po tym też to można wywnioskować :)


Może mnie troszkę olśnisz jaki ma wpływ czy poziom czy pionowo. A o waltekach to są rożne opinie jedni chwalą inni narzekają. ja posiadam te najszybsze zrobiłem na nich 20 tyś km. i jakoś ani mi się nie wieszają ani nie mam z nimi żadnych kłopotów. Podstawa dobrze ustawić na kompie - i dobrze dobrać komponenty.
_________________
Kalibracja Instalacji LPG STAG oraz BingoM
 
 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 15:08   

Cytat:
Może mnie troszkę olśnisz jaki ma wpływ czy poziom czy pionowo. A o waltekach to są rożne opinie jedni chwalą inni narzekają. ja posiadam te najszybsze zrobiłem na nich 20 tyś km. i jakoś ani mi się nie wieszają ani nie mam z nimi żadnych kłopotów. Podstawa dobrze ustawić na kompie - i dobrze dobrać komponenty.
:rotfl2:

Skoro nie wiesz że waldki w tej pozycji dużo szybciej wycierają tłoczki i po połowie przebiegu jaki mogły by zrobić nie nadają się do regeneracji to i wątpie w Twoje "dobre" ustawienie gazu i dobór komponentów :) Ale skoro masz doświadczenie w tym i wiesz o czym mówisz to z kim będę dyskutował :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Czarnysg 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 142
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sob Kwi 16, 2011 19:10   

bonus89 napisał/a:
Skoro nie wiesz że waldki w tej pozycji dużo szybciej wycierają tłoczki i po połowie przebiegu jaki mogły by zrobić nie nadają się do regeneracji to i wątpie w Twoje "dobre" ustawienie gazu i dobór komponentów :) Ale skoro masz doświadczenie w tym i wiesz o czym mówisz to z kim będę dyskutował :)


No faktycznie komplet repera turek do całej listwy valteka koszt max 30 zeta cała listwa 100 a pojedyncza cewka 20 zeta no to to są mega koszty za jazdę za 2.53 za litr. No i pod warunkiem, że się coś zje..e. Ja jakoś od 20 tyś km nic nie robiłem oprócz wymiany filtra gazu i kalibracji kompa pod siebie.

No ale skoro jesteś mechanikiem od LPG to nie mam zamiaru z tobą polemizować.
Każdy chwali swoje jak to mówią :wink:

P.S. Sorki za mały OT
_________________
Kalibracja Instalacji LPG STAG oraz BingoM
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 Vi] Problem z silnikiem. Dość głośne stukanie.
Aful89 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Pon Kwi 29, 2013 09:10
Aful89
Brak nowych postów [R200] HGF, swap 8V na 16V
leszczu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 99 Pią Maj 25, 2012 17:45
leszczu
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R200] 1998 SWAP
rover200dermet Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Kwi 07, 2012 20:18
Adrian
Brak nowych postów [R200] Swap Rover 200 1,4 16V na 2,0 16V
dariozz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Czw Kwi 29, 2010 10:50
UniculTLX



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink