Ja raczej obstawie ze tyle pali, popękane wężyki powrotne paliwa na wtryskach lub gdzieś węzę paliwa sa już sparciałe
Pamiętam ja kolega Jugol miał ten problem ze mu palił 8l Wymień je na nowe i problem powinien zniknąć Tak to by jeszcze pozostał kat wtrysku ze tyle pali, ale by tez trochę gorzej działał a ty takich objawów nie masz
Co do innych marek to wszystko zależy w jakim stanie się auto kupi i tyle Jak kupisz złom to będziesz przeklinał ze się psuje itd. A jak stan auta jest tip top to się tez nic nie będzie psuło
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 16, 2011 20:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Po pierwsze kilka faktów jakie by autko nie kupił zależy kto i w jaki dzień tygodnia go składał.
To że jeden mercedes przejeździ pół melona bez awarii nie zmienia faktu że część wróciła na serwis w ten sam dzień po opuszczeniu salonu.
Powiesz że autka składają maszyny robiłem jako operator maszyn na produkcji i powiem że często miewała gorsze dni gdzie z nie wiadomo jakiego powodu wszystko wisiało na włosku.
Kolejną sprawą jest to że nie maszyna sprawdza auta przed wyjazdem z fabryki ale człowiek który też może coś przeoczyć.
Więc to że tobie nie trafił sie dobry egzemplarz nie koniecznie przesądza o całej produkcji.
Pisałeś że Rover robił szajs przez co upadł w sumie się sprzedał bo jest teraz chiński.
Ciekaw jestem ile Producentów aut się sprzedało
może kilka z ostatnich czasów
Aston Martin (Wielka Brytania, należał do Forda sprzedał go z powodu długów)
Dacia (Rumunia, należy do Renault)
Infiniti (Japonia, należy do Nissana)
Iveco (Włochy, należy do Fiata)
Jaguar (Wielka Brytania, należy do Tata Motors)
Jeep (USA, należy do Chrysler)
Land Rover (Wielka Brytania, należy do BMW)
Mazda (Japonia, częściowo należy do Ford Motor Company)
Mini (Wielka Brytania, należy do BMW)
Nissan (Japonia, należy częściowo do Renault)
Opel (Niemcy, należy do General Motors)
Rolls-Royce (Wielka Brytania, należy do BMW)
Volvo, należące do Geely Automobile
No i można by tak wymieniać ale ile producentów jest w koncernach dzięki którym mogli zmniejszyć konkurencyjność rynku by się utrzymać
mówisz że robisz 50 tyś rocznie więc jeśli twój poprzednik by był takich samych lotów powinieneś mieć 550tysi i oczywiście powinien mieć oryginalne opony przy tym...
Od kogo byśmy nie kupili auta nie można mieć do niego pewności takiej jakbyśmy mieli od nowości ,o ile nie jesteśmy pierwszym właścicielem nie mamy żon i dzieci i trzymamy pod kluczem nasze cudo;D. Nigdy nie wiesz jak ktoś go traktował wcześniej może miał trudne dzieciństwo a ty teraz jesteś jego zwyrodniałym ojcem który go za to potępia.
Rover i MG auta dla indywidualistów (czyt. podpis) którzy nie przejmują się tym że są drogie części tym że im pali 100/100 czy tym że jakiś tam wahacz wypadł na zakręcie i koło nam urwało. To optymiści widzący w bagażniku 5 koło u wozu lekko zatopione w deszczówce ( to nie tylko problem r-ek patrze np. popularny leonidas seata) i cieszący się na widok innego roverka któremu nie wystaje głowa z kopy ziemniaków jak u VAG-istów
I taka ironia mała co do marek wymienionych z Wysp jak widać marki znane i poważane w świecie motoryzacji a Anglicy potrafili zrobić porządnie fajnie i opchnąć komuś bo...? no właśnie jakby Polacy szybciej przybyli na wyspy może mieli by więcej chęci zasuwać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja bym na twoim miejscu lepiej te wezyki przelewowe sprawdzil. Jak nie wiesz jak, to wpadnij do mnie na Bronowice i popatrzymy
Dzięki może kiedyś.
To zacznę od początku.
Szanowny kolego umiem liczyć i gdybym sobie nie poradził licząc w głowie użył bym kalkulatora.
W wężyki nie chcę się zagłębiać bo będzie jak z wszystkimi częściami do tego auta. Ostatnio kupiłem zderzak nówkę zagruntowaną. Czekałem 2 tyg po czym okazało się że na magazynach ich nie ma i będą dopiero w lipcu o.O
tuners, Zaraz po kupnie wpakowałem w naprawy tego auta masę pieniędzy. Nie ma miesiąca żeby nie było konieczności grzebania w nim. fakt raz tylko z trasy wracał na linie padło mu sprzęgło co mogło się zdarzyć przy ciągnięciu focusa załadowanego towarem.
Co do przekonań o markach nie będę się wypowiadać gdyż każdy ma swoje zdanie. Jedyne z czym się wszyscy zgodzimy to opinia na temat VW ich chorych cen i części użytkowników.
A to nawet nie wiedziałem że tam coś uniwersalnego występuje. Teraz nowym hitem u mnie jest zakup nowego węża od IC. Jest już tak zużyty i klejony w kilku miejscach że nie da się nic z niego więcej zrobić Będę starał się dobrać coś z węzy chłodniczych z ciężarówki ponoć taniej to wychodzi
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum