Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Zerwana górna poduszka silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Zerwana górna poduszka silnika
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 20:53   

Ja raczej obstawie ze tyle pali, popękane wężyki powrotne paliwa na wtryskach lub gdzieś węzę paliwa sa już sparciałe :wink:

Pamiętam ja kolega Jugol miał ten problem ze mu palił 8l :mrgreen: Wymień je na nowe i problem powinien zniknąć :wink: Tak to by jeszcze pozostał kat wtrysku ze tyle pali, ale by tez trochę gorzej działał a ty takich objawów nie masz :wink:

Co do innych marek to wszystko zależy w jakim stanie się auto kupi i tyle :wink: Jak kupisz złom to będziesz przeklinał ze się psuje itd. A jak stan auta jest tip top to się tez nic nie będzie psuło :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 16, 2011 20:53   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Maj 16, 2011 20:55   

Po pierwsze kilka faktów jakie by autko nie kupił zależy kto i w jaki dzień tygodnia go składał.
To że jeden mercedes przejeździ pół melona bez awarii nie zmienia faktu że część wróciła na serwis w ten sam dzień po opuszczeniu salonu.
Powiesz że autka składają maszyny robiłem jako operator maszyn na produkcji i powiem że często miewała gorsze dni gdzie z nie wiadomo jakiego powodu wszystko wisiało na włosku.
Kolejną sprawą jest to że nie maszyna sprawdza auta przed wyjazdem z fabryki ale człowiek który też może coś przeoczyć.
Więc to że tobie nie trafił sie dobry egzemplarz nie koniecznie przesądza o całej produkcji.
Pisałeś że Rover robił szajs przez co upadł w sumie się sprzedał bo jest teraz chiński.

Ciekaw jestem ile Producentów aut się sprzedało
może kilka z ostatnich czasów
Aston Martin (Wielka Brytania, należał do Forda sprzedał go z powodu długów)
Dacia (Rumunia, należy do Renault)
Infiniti (Japonia, należy do Nissana)
Iveco (Włochy, należy do Fiata)
Jaguar (Wielka Brytania, należy do Tata Motors)
Jeep (USA, należy do Chrysler)
Land Rover (Wielka Brytania, należy do BMW)
Mazda (Japonia, częściowo należy do Ford Motor Company)
Mini (Wielka Brytania, należy do BMW)
Nissan (Japonia, należy częściowo do Renault)
Opel (Niemcy, należy do General Motors)
Rolls-Royce (Wielka Brytania, należy do BMW)
Volvo, należące do Geely Automobile


No i można by tak wymieniać ale ile producentów jest w koncernach dzięki którym mogli zmniejszyć konkurencyjność rynku by się utrzymać ;)

mówisz że robisz 50 tyś rocznie więc jeśli twój poprzednik by był takich samych lotów powinieneś mieć 550tysi ;D i oczywiście powinien mieć oryginalne opony przy tym...

Od kogo byśmy nie kupili auta nie można mieć do niego pewności takiej jakbyśmy mieli od nowości ,o ile nie jesteśmy pierwszym właścicielem nie mamy żon i dzieci i trzymamy pod kluczem nasze cudo;D. Nigdy nie wiesz jak ktoś go traktował wcześniej może miał trudne dzieciństwo a ty teraz jesteś jego zwyrodniałym ojcem który go za to potępia.

Rover i MG auta dla indywidualistów (czyt. podpis) którzy nie przejmują się tym że są drogie części tym że im pali 100/100 czy tym że jakiś tam wahacz wypadł na zakręcie i koło nam urwało. To optymiści widzący w bagażniku 5 koło u wozu lekko zatopione w deszczówce ( to nie tylko problem r-ek patrze np. popularny leonidas seata) i cieszący się na widok innego roverka któremu nie wystaje głowa z kopy ziemniaków jak u VAG-istów :D



I taka ironia mała co do marek wymienionych z Wysp jak widać marki znane i poważane w świecie motoryzacji a Anglicy potrafili zrobić porządnie fajnie i opchnąć komuś bo...? no właśnie jakby Polacy szybciej przybyli na wyspy może mieli by więcej chęci zasuwać :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Maj 17, 2011 14:51   

Yrek napisał/a:
Ja już nie będę w tym grzebał.


Ja bym na twoim miejscu lepiej te wezyki przelewowe sprawdzil. Jak nie wiesz jak, to wpadnij do mnie na Bronowice i popatrzymy ;]
 
 
Yrek 




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 54
Skąd: Skała

Rover 200

Wysłany: Sro Maj 18, 2011 21:21   

xtek napisał/a:
Yrek napisał/a:
Ja już nie będę w tym grzebał.


Ja bym na twoim miejscu lepiej te wezyki przelewowe sprawdzil. Jak nie wiesz jak, to wpadnij do mnie na Bronowice i popatrzymy ;]

Dzięki może kiedyś.

To zacznę od początku.
Szanowny kolego umiem liczyć i gdybym sobie nie poradził licząc w głowie użył bym kalkulatora.

W wężyki nie chcę się zagłębiać bo będzie jak z wszystkimi częściami do tego auta. Ostatnio kupiłem zderzak nówkę zagruntowaną. Czekałem 2 tyg po czym okazało się że na magazynach ich nie ma i będą dopiero w lipcu o.O

tuners, Zaraz po kupnie wpakowałem w naprawy tego auta masę pieniędzy. Nie ma miesiąca żeby nie było konieczności grzebania w nim. fakt raz tylko z trasy wracał na linie padło mu sprzęgło co mogło się zdarzyć przy ciągnięciu focusa załadowanego towarem.
Co do przekonań o markach nie będę się wypowiadać gdyż każdy ma swoje zdanie. Jedyne z czym się wszyscy zgodzimy to opinia na temat VW ich chorych cen i części użytkowników.
 
 
 
xtek 



Pomógł: 16 razy
Dołączył: 24 Cze 2005
Posty: 920
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Maj 19, 2011 05:48   

Yrek napisał/a:
W wężyki nie chcę się zagłębiać bo będzie jak z wszystkimi częściami do tego auta.


Yyy, 1m wezyka kosztuje bodaj 10zl i jest w kazdym sklepie motoryzacyjnym... Ja mam nawet zapas w schowku na wszelki wypadek.
 
 
Yrek 




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 54
Skąd: Skała

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 22, 2011 16:20   

A to nawet nie wiedziałem że tam coś uniwersalnego występuje. Teraz nowym hitem u mnie jest zakup nowego węża od IC. Jest już tak zużyty i klejony w kilku miejscach że nie da się nic z niego więcej zrobić ;/ Będę starał się dobrać coś z węzy chłodniczych z ciężarówki ponoć taniej to wychodzi ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] Poduszka silnika - z jakiego modelu / silnika.
kzrr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sob Sie 01, 2015 22:22
Banned_Admin
Brak nowych postów [r200] Poduszka silnika- problem.
matiz008 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Nie Sie 11, 2013 00:00
adinek221
Brak nowych postów [R200 1.4i 97'] poduszka silnika czy przepustnica?
memphisto Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Wto Cze 15, 2010 16:38
memphisto
Brak nowych postów [R200] Poduszka silnika chyba?
Naki17 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Sob Mar 30, 2013 09:43
brkzzz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink