Forum Klubu ROVERki.pl :: Jest tutaj ktos z Zielonej Gory z Dieslem 25/ZR lub 45/ZS
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Jest tutaj ktos z Zielonej Gory z Dieslem 25/ZR lub 45/ZS
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 01:07   Jest tutaj ktos z Zielonej Gory z Dieslem 25/ZR lub 45/ZS

Witam, szukam kogoś na małe pomiary do pewnego projektu z Zielonej Góry z Dieslem Rovera oraz pompa Vp30 jaka jest w 25, 45 / ZR, ZS :wink:

Jeżeli ktoś jest proszę się odezwać :wink:

[ Dodano: Wto Maj 31, 2011 02:07 ]
UP!

Nie ma nikogo tutaj z tych okolic :?:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Maj 31, 2011 01:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
walkie 




Dołączyła: 13 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 08:43   

Wrocław jakby co ;)
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
xROnx 




Dołączył: 09 Lip 2007
Posty: 1614
Skąd: Grunberg

MG ZT

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 09:22   

w ZG jest marcinZG. napisz do niego. on ma R45 w dieslu.
 
 
Jugol 



Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2338



Wysłany: Wto Maj 31, 2011 09:58   

Ja mam do ZG ok. 65km i mam 45 iDT :mrgreen:
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 11:24   

Ok dziękuje jak co to się zgłoszę :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
raduch
[Usunięty]






Wysłany: Wto Maj 31, 2011 23:04   

Witam wszystkich. Kolega w startowym wpisie chyba zbyt enigamtycznie ujął sprawę. Wiem, że i Was i użytkowników innych samochodów z przepływomierzem to ustrojstwo potrafi do szału doprowadzić. I tak nie macie źle, bo taka sierra w ogóle bez niego nie pojedzie... Kto chce się problemu raz na zawsze pozbyć niech zajrzy:
http://www.sierrafan.pl/v...hp?f=51&t=16119
Zrobię to też do Rovera, ale prototyp muszę podłaczyć i sprawdzić osobiście. Po to mi potrzebny ktoś z okolicy, z silnikiem uzbrojonym w przepływomierz. Ot i cała tajemnica.
R.
 
 
adamsky 




Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 23:11   

raduch, podejrzewam że się teraz rejestrujesz na każdym z for samochodowych i wklejasz tego samego posta.
Remi55 też ma w planach emulator robić, także czekamy na efekty.
poza tym przytoczony przez Ciebie post dot. Sierry tyczy się DOHC a tu jest temat o dieslu.
Poza tym w 200,400,600 można w ogóle wywalić przepływkę i zaślepić egr i też będzie jeździć... ale dzieki za info... kolejny śmieć-post ;)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 23:59   

Ja tutaj raduch, przysłałem właśnie na te pomiary bo on ma mi robic emulator :wink: Dlatego szukam kogoś dla niego na pomiary :wink:

[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 00:59 ]
Sprawa dotyczy wyłącznie IDT czyli 25/45 oraz ZR/ZS z IDT :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 31, 2011 23:59   

Ja za to podejrzewam adamsky, , ze klikasz szybciej na "odpowiedz" niż przeczytasz temat ze zrozumieniem. Coś mi się wydaje, ze właśnie po to remi55 założył ten temat aby raduch mógł przeprowadzić testy na idt

EDIT: Remi55 uprzedził mnie o kilka sekund ;)

p.S Nie idzie po prostu przy remapie zrobić softu bez przepływki w idt?
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 00:03   

Po co kolko od nowy wynaleźć jak już jest takie coś i wystarczy tylko z adaptować do Roverka :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 00:06   

A kto mówi o wynajdywaniu od nowa? Wystarczy zapytać kogoś obeznanego w chip tuningu, kto robił już softy do idt czy jest w ogóle taka możliwość? W JTD z tego co wiem nie ma problemu z wywaleniem przepływki z softu
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Sro Cze 01, 2011 00:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 00:06   

adamsky napisał/a:
raduch, podejrzewam że się teraz rejestrujesz na każdym z for samochodowych i wklejasz tego samego posta.

Skąd te podejrzenia? Masz jakiś dowód spamowania for o tematyce motoryzacyjnej, przez kolegę raducha ?

adamsky napisał/a:
Remi55 też ma w planach emulator robić, także czekamy na efekty.

Skąd wiesz, że Remi55 nie pisał swojego posta w porozumieniu z raduchem ?

adamsky napisał/a:
poza tym przytoczony przez Ciebie post dot. Sierry tyczy się DOHC a tu jest temat o dieslu.

No i co z tego wynika? Z tego co zrozumiałem, rozwiązanie problemu dotyczyć ma wszystkich rodzajów silnika, a i nie bez przypadku napisany jest ten post http://www.sierrafan.pl/v...=242561#p242561

adamsky napisał/a:
Poza tym w 200,400,600 można w ogóle wywalić przepływkę i zaślepić egr i też będzie jeździć...

No nie wątpliwie, ale jednak ludzie kupują te przepływki, więc jeśli można to zastąpić innym rozwiązaniem, to dlaczego nie ?

adamsky napisał/a:
kolejny śmieć-post ;)

Ale który? Twój czy kolegi raducha?
Bo jego widzę, że jest pierwszy, za to Twoje pojawiają się co raz częściej i często wnoszą mało lub nic do tematu :) Mam wrażenie (i podobno nie tylko ja), że piszesz te posty tylko na ilość ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 00:11   

Pływak, Idzie zrobić mapę bez przeplywki ale ekonomie przez to idzie na psy :neutral:

Dlatego nie brałem tych map od Reidy-maps bo takie coś oferował, ale chłopaki w Anglii mi napisali ze i tak z taka mapa jeżdżą dalej z przeplywka bo strasznie odczuwalnie spada ekonomia auta a nie jest to sens tego.

Lepiej symulować sygnał bo pozostaje ekonomia zachowana dla kogoś kto np nie chce więcej mocy a mieć dalej ekonomiczne auto. A mapki od Reidy tego nie robia. :neutral:

[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 01:11 ]
Aha, i druga sprawa się to wiążę z większym kosztem robić remapa :wink: A tak to masz puszkę montujesz i gotowe. Takie bardziej uniwersalne tez dla innych co nie chcą robić remapu :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Pływak 




Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 00:18   

No chyba, ze to tak wtedy warto pokombinować jeśli to ma tylko pomóc w pozbyciu się przepływni nawet w silniku bez modów. Z ciekawości muszę zapytać gościa co robi programy pod JTD jak to wygląda w tym silniku czy też jest taka różnica w ekonomii...

MaReK napisał/a:
Mam wrażenie (i podobno nie tylko ja), że piszesz te posty tylko na ilość ;)

Już myślałem, ze jestem odosobniony w swoich odczuciach :D
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 00:29   

Pływak napisał/a:
EDIT: Remi55 uprzedził mnie o kilka sekund ;)

Mnie o 4 minuty ;)
Żeby nie było, na początku też miałem wrażenie, że temat raducha zalatuje spamem. Ale zacząłem przyglądać się temu co pisze na forum sierrafan, że jest tam znany, ma wiedzę i na koniec wyczytałem, że chce się podzielić patentem z roverkowiczami ;)

A potem przeczytałem post adamskiego, traktujący post kolegi raducha jako śmieć i mnie samego to zniesmaczyło. Dlatego zabrałem głos, żeby kolega raduch nie poczuł się źle przez niezrozumienie jego intencji.

A tak powracając do tematu tego moda, jakie są skutki uboczne tego patentu? Czy jeszcze nie znane są ? ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 00:37   

MaReK napisał/a:
A tak powracając do tematu tego moda, jakie są skutki uboczne tego patentu? Czy jeszcze nie znane są ? ;)


Ogólnie żadne, jak będzie to działać tak jak ja to sobie wyobrażam ze ma działać :wink: Będzie tak działać jak sprawna przeplywka, tylko bez jej obecności.

Najchętniej bym wpadł sam do raducha ale kurcze z Wiednia i z Strzyżowa to kawal drogi jest :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 00:38   

No dobra, ale to do 400stki. A co z innymi Rkami lub dalej nawet z R75 i silnikiem od BMW?
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 00:47   

MaReK, Nie nie, tylko do IDT :wink: Nie SDI :wink: Do SDI to szkoda zachodu żeby emulować sygnał bo to tylko steruje EGR :wink: Wiec bez przeplywki w 400 lub 200 będzie tylko cały czas EGR zamknięty :wink:

Nie wiem jak tam 75 ma się przeplywka ale coś nie pada tak szybko jak w IDT :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 00:58   

Remi55 napisał/a:
Nie wiem jak tam 75 ma się przeplywka ale coś nie pada tak szybko jak w IDT :wink:

Pada, pada ;)

Remi55 napisał/a:
MaReK, Nie nie, tylko do IDT :wink:

Mhm.. no bo w wątku poszukiwał R400 SDi ;D
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Cze 01, 2011 01:10   

MaReK napisał/a:
Pada, pada ;)


Aha, coś mało to głośne na forum albo ja za dużo tematów o 75 ignoruje :razz:

Cytat:
Mhm.. no bo w wątku poszukiwał R400 SDi ;D

Wiem ale to jest błąd i już odpisałem :wink: Chociaż sygnały RPM, map-sensora sa te same, przeplywki będą trochę inne ale zakres ten sam :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Streetwise z Zielonej Góry
podobno chętny z Opola
String Offtopic 10 Sob Sie 23, 2008 12:11
Eddek
Brak nowych postów Sulechów niedaleko Zielonej Góry
Lisus Offtopic 0 Pią Lip 16, 2010 12:36
Lisus
Brak nowych postów Czy jest ktoś z UK?
Krzysi3k Offtopic 0 Pią Lis 13, 2009 21:58
Krzysi3k
Brak nowych postów [Jest ktoś z Anglii ?]
SyntaX Offtopic 0 Nie Kwi 17, 2011 11:11
SyntaX
Brak nowych postów Czy jest ktoś z Niemiec?
Krzysi3k Offtopic 6 Wto Sie 18, 2009 19:51
Krzysi3k



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink