_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
raduch [Usunięty]
Wysłany: Wto Maj 31, 2011 23:04
Witam wszystkich. Kolega w startowym wpisie chyba zbyt enigamtycznie ujął sprawę. Wiem, że i Was i użytkowników innych samochodów z przepływomierzem to ustrojstwo potrafi do szału doprowadzić. I tak nie macie źle, bo taka sierra w ogóle bez niego nie pojedzie... Kto chce się problemu raz na zawsze pozbyć niech zajrzy:
http://www.sierrafan.pl/v...hp?f=51&t=16119
Zrobię to też do Rovera, ale prototyp muszę podłaczyć i sprawdzić osobiście. Po to mi potrzebny ktoś z okolicy, z silnikiem uzbrojonym w przepływomierz. Ot i cała tajemnica.
R.
raduch, podejrzewam że się teraz rejestrujesz na każdym z for samochodowych i wklejasz tego samego posta.
Remi55 też ma w planach emulator robić, także czekamy na efekty.
poza tym przytoczony przez Ciebie post dot. Sierry tyczy się DOHC a tu jest temat o dieslu.
Poza tym w 200,400,600 można w ogóle wywalić przepływkę i zaślepić egr i też będzie jeździć... ale dzieki za info... kolejny śmieć-post
Ja za to podejrzewam adamsky, , ze klikasz szybciej na "odpowiedz" niż przeczytasz temat ze zrozumieniem. Coś mi się wydaje, ze właśnie po to remi55 założył ten temat aby raduch mógł przeprowadzić testy na idt
EDIT: Remi55 uprzedził mnie o kilka sekund
p.S Nie idzie po prostu przy remapie zrobić softu bez przepływki w idt?
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
A kto mówi o wynajdywaniu od nowa? Wystarczy zapytać kogoś obeznanego w chip tuningu, kto robił już softy do idt czy jest w ogóle taka możliwość? W JTD z tego co wiem nie ma problemu z wywaleniem przepływki z softu
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Sro Cze 01, 2011 00:07, w całości zmieniany 1 raz
raduch, podejrzewam że się teraz rejestrujesz na każdym z for samochodowych i wklejasz tego samego posta.
Skąd te podejrzenia? Masz jakiś dowód spamowania for o tematyce motoryzacyjnej, przez kolegę raducha ?
adamsky napisał/a:
Remi55 też ma w planach emulator robić, także czekamy na efekty.
Skąd wiesz, że Remi55 nie pisał swojego posta w porozumieniu z raduchem ?
adamsky napisał/a:
poza tym przytoczony przez Ciebie post dot. Sierry tyczy się DOHC a tu jest temat o dieslu.
No i co z tego wynika? Z tego co zrozumiałem, rozwiązanie problemu dotyczyć ma wszystkich rodzajów silnika, a i nie bez przypadku napisany jest ten post http://www.sierrafan.pl/v...=242561#p242561
adamsky napisał/a:
Poza tym w 200,400,600 można w ogóle wywalić przepływkę i zaślepić egr i też będzie jeździć...
No nie wątpliwie, ale jednak ludzie kupują te przepływki, więc jeśli można to zastąpić innym rozwiązaniem, to dlaczego nie ?
adamsky napisał/a:
kolejny śmieć-post
Ale który? Twój czy kolegi raducha?
Bo jego widzę, że jest pierwszy, za to Twoje pojawiają się co raz częściej i często wnoszą mało lub nic do tematu Mam wrażenie (i podobno nie tylko ja), że piszesz te posty tylko na ilość
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Pływak, Idzie zrobić mapę bez przeplywki ale ekonomie przez to idzie na psy
Dlatego nie brałem tych map od Reidy-maps bo takie coś oferował, ale chłopaki w Anglii mi napisali ze i tak z taka mapa jeżdżą dalej z przeplywka bo strasznie odczuwalnie spada ekonomia auta a nie jest to sens tego.
Lepiej symulować sygnał bo pozostaje ekonomia zachowana dla kogoś kto np nie chce więcej mocy a mieć dalej ekonomiczne auto. A mapki od Reidy tego nie robia.
[ Dodano: Sro Cze 01, 2011 01:11 ]
Aha, i druga sprawa się to wiążę z większym kosztem robić remapa A tak to masz puszkę montujesz i gotowe. Takie bardziej uniwersalne tez dla innych co nie chcą robić remapu
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No chyba, ze to tak wtedy warto pokombinować jeśli to ma tylko pomóc w pozbyciu się przepływni nawet w silniku bez modów. Z ciekawości muszę zapytać gościa co robi programy pod JTD jak to wygląda w tym silniku czy też jest taka różnica w ekonomii...
MaReK napisał/a:
Mam wrażenie (i podobno nie tylko ja), że piszesz te posty tylko na ilość
Już myślałem, ze jestem odosobniony w swoich odczuciach
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Mnie o 4 minuty
Żeby nie było, na początku też miałem wrażenie, że temat raducha zalatuje spamem. Ale zacząłem przyglądać się temu co pisze na forum sierrafan, że jest tam znany, ma wiedzę i na koniec wyczytałem, że chce się podzielić patentem z roverkowiczami
A potem przeczytałem post adamskiego, traktujący post kolegi raducha jako śmieć i mnie samego to zniesmaczyło. Dlatego zabrałem głos, żeby kolega raduch nie poczuł się źle przez niezrozumienie jego intencji.
A tak powracając do tematu tego moda, jakie są skutki uboczne tego patentu? Czy jeszcze nie znane są ?
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
MaReK, Nie nie, tylko do IDT Nie SDI Do SDI to szkoda zachodu żeby emulować sygnał bo to tylko steruje EGR Wiec bez przeplywki w 400 lub 200 będzie tylko cały czas EGR zamknięty
Nie wiem jak tam 75 ma się przeplywka ale coś nie pada tak szybko jak w IDT
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum