Witam
Chcialbym zrobić w moim ZR wydech z kwasowki ,czy ktoś juz to robił????
Ponieważ cena calego ukladu dedykowanego janspeeda jest bardzo wysoka wolalbym oddac autko do jakiegos serwisu ktory sie tym zajmuje .Co o tym myslicie???
Czy nie dedykowany wydech moze sie skonczyc odjęciem konikow?
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 10:43 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wyliczony wydech moze sie przyczynic do oslabienia mocy.Co do firm ktore robia takie wydechy moge ci polecic elteca.Zbieraja dobre opinie Robia cale kompletne wydechy od kolektora do koncowego.Pzdr
_________________ FMIC+MBC+1.3BAR+DAWKA=POWER:D 283mm hamulce przod,stabi mg zs+poliuretany,rozporka przod=wrazenia z jazdy bezcenne:D
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Mar 2008 Posty: 364 Skąd: Racibórz
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 14:05
Zrób cały na 2.25" na dwóch tłumikach i będzie ok. Z okolic Poznania nie mam za bardzo kogo polecić ale możesz kupić same tłumiki w Eltecu (zrobią pod dane auto/silnik), mogę Ci dać namiary na gościa co handluje kwiasiakiem ale musisz wiedzieć ile mniej więcej metrów rur potrzebujesz i ile/jakie kolanka. A na miejscu znajdziesz jakiegoś rzeźbiarza co wystruga cały wydech, na pewno będzie sporo taniej
Robił ktoś może wydech u Kalińskiego ? ponoć też się tym zajmują
Bumelant [Usunięty]
Wysłany: Czw Lut 17, 2011 09:15
Pogadaj z uzytkownikiem Marcinmarcin - robil teraz wlasnie customowy - cichy wydech - cudowac nie nacudujesz mocowo - za duza srednica = spadek mocy i momentu na dole - za mala = zmulenie gory (sprawdzone na moim) - jedyny problem jest z tym, zeby to nie ryczalo jak zarzynana swinia. Ja jezdze na dedyku Janspeedzie i jest duzo glosniej jak u Marcina, chociaz w srodku autka tego nie slychac juz az tak bardzo i jest mniej wiecej tak jak w filmiku z mojego podpisu. Co do rury i kolanek gdybys potrzebowal - ja sobie wykorzystalem rure z Mesia Vito bodajze 3.0d - jest idealnie jak w pysk strzelil - masz wszystkie kolanka itp. - oczywiscie srednica 60mm i nie wieksza bo nic to nie da a pogorszy.
A czy zmiana seryjnego wydechu (z zaworem) spowoduje jakiś spadek mocy???
Generalnie to szukam coś ala apexi ,chodzi mi mniej wiecej o cos takiego :
Przelot z koncowym apexi
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Wrz 2009 Posty: 94 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Lut 17, 2011 19:58
ja robiłem cały wydech w eltecu i mogę polecić, naprawdę znają się na tym co robią a fury jakie tam podjeżdżają świadczą same za siebie. ceny masz na stronie internetowej także może sobie poczytać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Moim zdaniem nie warto za dużo kombinować - układ wydechowy ZR 160 nie jest zły
1) kolektor 4-2-1
2) za katem 2 sonda (jak wywalisz kata - a według większości opinii Angoli - nic to nie daje poza szybszą reakcja na gaz, musisz zakładać emulator sondy lambda)
3)średnica układu to 60mm (jak w janspeedzie)
4) tłumik środkowy praktycznie identyczny (przelotowy) jak w janspeedzie
5) u mnie w MKII z 2005 r. tłumik końcowy miał nie tylko klapkę ale i zwężkę... w moim odczuciu po założeniu (naprawdę cichego) przelotu (przelotowy jest też janspeed) od gościa który na allegro działa jako extra_wydech, auto jest mocniejsze w górnej partii obrotów (od 3,5k gdzieś) a może minimalnie słabsze na niskich - ale duży moment na niskich obrotach jest cechą charakterystyczną restrykcyjnych przytkanych układów, za to dużo gorzej w nich z górką
Aha jako ciekawostka - taki śmieszny programik na Iphona do pomiaru przyśpieszeń (Dynolicious) po zmianie tłumika wyliczył mi moc w okolicach 170km a wczesniej chyba nie przekroczyło 160, ale nie jest to wiarygodnie narzędzie, tym bardziej że jest rozrzut w zależności od startu
YYyyyyyyyyyyyyyyyy tam zresztą i tak przeliczam masę uwzględniając ilość paliwa... a i tak rozrzut jest tak duży że można z d...y wynik lepszy wytrzasnąć
ja kiedyś się dowiadywałem w Eltecu co do wydechu to żeby Cię nie skłamać za całkowity układ wycenili coś około 2,5 3 tysi jeśli się nie mylę.Myślałem że znajdę maile w któych pisałem z nimi ale niestety...ja osobiście zmieniałem końcowy tłumik i zamówiłem go w Ulterze,dodatkowo wymiary(krótsza pucha)wymusiły wspanie nowego środka,i tam nam normalny kawał rury 2,5"...myślałem że będzie troszkę cichszy ale mi to nie przeszkadza,zmian nie zauważyłem jedynie żwawsza reakcja na gaz..spalanie też bez zmian, 9,5-10 w mieście przy mojej jeździe
Jak to jest z tymi klapkami? czy można sobie taki tłumik zrobić czy kupić gdzieś? poszukuję oryginalnego wydechu z ZRa albo sobie zrobię jak mi ktoś podpowie co i jak...
Kozik, nie wiem jaki tam u was jest wydech, ale tak pomyślałem sobie, żeby wsadzić wydech z diesla do benzyny, od kata oczywiście, do kata dorobić trzeba by było ewentualnie 2,5 cala średnicy zewnętrznej, chyba 2,25 cala wewnętrznej
Wydech ma 60mm, ostatni tłumik nie jest przelotowy i u mnie miał jeszcze zwężke do jakiś 50mm na wejściu, oraz klapke na jednym z wylotów (nie wiem czy to działało w ogóle). Po 80kkm rozleciał się w drobny mak i mam teraz przelot bez zwężki fi60 od gościa z allegro o nicku extra_wydech. Ładnie brzmi, jest znośnie głośny (miał zrobić tak cichy jak się tylko da) i ogólnie jestem zadowolony.
marcinmarcin, jak wywaliłeś zwężkę to nie odczułeś na minus osiągów, bo rozumiem, że dźwięk jest ok ale dla mnie nie dźwięk w tym momencie jest najważniejszy
wydech końcowy w mg zr 160 a zr 115td jest podobny pasują naprzemiennie ja mam wsadzony regazzon dedykowany właśnie do tych 2 modeli i jest przełożony z 160ki do mojej 115ki a jak coś zdjęcia tłumika masz na forum wystawione bo sprzedaję stary w stanie jak nowy
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum