Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 36 Skąd: Białystok/Warszawa
Wysłany: Czw Sie 04, 2011 07:14 [MGF] Woda w aucie
Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998
Witam was Panowie,
mam dziwny objaw. Otóż po większych deszczach - zauważyłem że po stronie kierowcy pod nogami utworzyła się kałuża. No może trochę przesadziłem. Otóż jest tam spora ilość wody. Na dywaniku/wycieraczce tego nie było widać (był suchy) - dopiero po wyciągnięciu czuć że zbiera się tam woda. Dach mam raczej szczelny. Wiele razy lałem myjką i nie zauważyłem żadnego przecieku. Macie może jakieś pomysły gdzie szukać? Boje się, że jeżeli tego nie wyeliminuje - to zacznie mi rdzewieć podłoga.
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sie 04, 2011 07:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 36 Skąd: Białystok/Warszawa
Wysłany: Pią Paź 07, 2011 15:35
Zauważyłem, że rzeczywiście przy lusterku cieknie ... Teraz pytanie - jak to uszczelnić - może macie sprawdzone metody.
Ps. którędu ta woda tam wlatuje?
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Maj 2011 Posty: 92 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Paź 09, 2011 22:41
U mnie to samo, nie moge powiedzieć że cieknie bo aż tak źle nie jest ale kropelki się pojawiają. I oczywiście podłączam się do pytania jaki jest na to patent bo chyba oklejenie tej części silikonem się mija z celem...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 18 Mar 2011 Posty: 36 Skąd: Białystok/Warszawa
Wysłany: Wto Paź 25, 2011 07:32
Boję się, że jeżeli obsmaruję przy lusterku silikonem - to woda znajdzie ujście w innym miejscu - prawie na pewno znowu do środka pojazdu . Najbezpieczniej wydaje się wyeliminować źródło - czyli sposób w jaki woda się tam dostaje (bo zakładam że nie powinna)
problem jest taki że z dachu woda spływa na róg uszczelki, i tam lubi przesiąkać pod szybę gdy ta nie jest dostatecznie dociśnięta (z racji starości i wyrobienia uszczelki i mocowania samej szyby)
Pod boczkami drzwi znajdują się dwie śruby regulujące pochylenie szyby oraz blokada najwyższego położenia szyby - metodą prób i błędów należy odpowiednio to wyregulować.
Ważne aby przy testowaniu wężem cały róg dachu był nasiąknięty - inaczej można nie zauważyć cieknięcia.
_________________ Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum