Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Silnik dławi się
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Silnik dławi się
Autor Wiadomość
kamil652 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 147
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Pią Sie 19, 2011 22:51   [R75] Silnik dławi się
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam

ostatnio chciałem ruszyć dynamicznie i okazało się dla mnie coś dziwnego . Po dodaniu gazu do dechy samochód wystartował ,ale przy 3500 tys dostał jak by zadławienia i następnie przy 4500 . Czuć 2 razy jak by się blokował . czy to system trakcji ? od 2 biegu jak daję gaz w dechę idzie normalnie
_________________
:)
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Sie 20, 2011 13:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 19, 2011 22:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Sob Sie 20, 2011 07:05   

Sprawdż jak zachowa się przy wyłączonej kontroli trakcji.
_________________
rom
 
 
kamil652 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 147
Skąd: Warszawa

Rover 75

Wysłany: Sob Sie 20, 2011 07:56   

nie mam wyłącznika ( guziczka )
_________________
:)
 
 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Nie Sie 21, 2011 23:58   

No to wygląda że nie masz kontroli trakcji. Ten wyłącznik to jeden z komponentów układu kontroli trakcji.
Ale może chodzić o reakcje sterownika silnika na (odczyt z czujnika położenia wału)wysokie obroty silnika przy(odczyt z abs-u) niewysokiej prędkości pojazdu, czyli o bardzo małym obciążeniu silnika, zbliżonym do takiego na wolnych obrotach. Niektóre sterowniki nie pozwalają na wprowadzanie na wysokie obroty nieobciążonego silnika i albo następuje odcięcie zapłonu(benzynowe) albo ograniczenie wtrysku diesle.
_________________
rom
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Wto Sie 23, 2011 06:24   

automechanik napisał/a:
Ale może chodzić o reakcje sterownika silnika na (odczyt z czujnika położenia wału)
a czy uszkodzenie czujnika objawia sie też tym ze silnik wchodzi na obroty jedeynie do 3800 i to na kazdym biegu i nawet na luzie??
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
automechanik 



Pomógł: 68 razy
Dołączył: 26 Kwi 2010
Posty: 756
Skąd: Tychy



Wysłany: Wto Sie 23, 2011 07:54   

Uszkodzenie czujnika położenia wału korbowego powoduje wprowadzenie silnika w tryb awaryjny ale w tym przypadku silnik nie osiąga tych obrotów o których piszesz.
W Twoim przypadku winny może być zawór regulacyjny pompy czujnik ciśniena pompy, ewentualnie problem z turbiną, czy nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia doładowania.

[ Dodano: Wto Sie 23, 2011 08:54 ]
21matys, powyższe dotyczyło oczywiście Twojego pytania
_________________
rom
 
 
21matys 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 03 Gru 2010
Posty: 457
Skąd: bytom



Wysłany: Wto Sie 23, 2011 08:47   

automechanik napisał/a:
W Twoim przypadku winny może być zawór regulacyjny pompy czujnik ciśniena pompy, ewentualnie problem z turbiną, czy nieprawidłowy sygnał z czujnika ciśnienia doładowania.

fakt ze przy dodawaniu gazu słychać delikatne syczenie... podejżewam ze simeringi na turbo przepuszczają. bo jest mokre... a jeśli chodzi o zawór regulacyjny pompy, czujnik ciśnienia pompy, oraz nieprawidłowy sygnałz czujnika doładowania, to czy można to jakoś"garażowo" sprawdzić czy działają poprawnie czy trzeba podłączać pod kompa?? jezeli tak to ostatnio podłączałem pod ELM327 u kolegi haszczyc i zero błędów.... odczytywał tam jakieś parametry pracy silnika ale błędów nie odczytał. ... hmm.. zastanawiam sie czy cos nie jest pokombinowane z kompem.. jakieś objejścia bo ostatnio zauwazyłem ze był naprawiany i nie podłączona jest do niego jakaś wtyczka ale na to bede musiał poświcić osobny post bo pare foto musze wrzucić
_________________
kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Dławi się silnik
przemolka1 Rover serii 75, MG ZT 16 Pią Gru 24, 2010 16:54
przemolka1
Brak nowych postów [R 75] Silnik się dławi podczas przyśpieszania.
adibeat Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Paź 02, 2015 09:04
adibeat
Brak nowych postów [R75] Dławi się
magic1946 Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Sie 24, 2014 09:49
magic1946
Brak nowych postów [R75] Dławi się
dławi się ja jest około zera na dworze
wczerniec Rover serii 75, MG ZT 14 Czw Sty 21, 2010 20:25
apples
Brak nowych postów [R75] Dławi się
smukly_joe Rover serii 75, MG ZT 8 Sro Lis 05, 2008 19:55
smukly_joe



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink