Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 138 Skąd: Grodzisk WLKP.
Wysłany: Nie Sie 21, 2011 22:22 [r45] Instalacja gazowa
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam.
W swoim Roverku mam zamontowane hany zielone, czy one są odpowiednie do mojego silnika?
Czy wkrętki w kolektor ssący mogą być pod kątem prostym? Czy nie wpływa to negatywnie na działanie silnika na gazie?
Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sie 21, 2011 22:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja mam w swoim R45 1.8 założone czerwone (dobrane były według pojemności silnika) i auto jeździ poprawnie choć spotkałem się też z opiniami, że zielone będą odpowiednie. Masz jakiś problem z poprawną pracą instalacji?
_________________ GRY DO KONSOL - ZAPRASZAM
www.phurand.pl
Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 138 Skąd: Grodzisk WLKP.
Wysłany: Pon Sie 22, 2011 21:55
Ja mam:
STAG 300 PLUS
ACR01
HANA ZIELONA
BUTLA 50L W KOLE
Mój roverek przydławia sie przy gwałtownym dodaniu gazu. Dotryski mam wyciete(1,7ms).
Na benzynie czsami na zimnym faluja obroty , zdarzy sie ze silnik zgasnie.
Podejrzewam silniczek krokowy do czyszczenia. Ale narazie sie w to nie bawie.
demerzel odpowiedz na moje PW jesli mozesz.
Pozdrawaim
Powiedzcie jaką macie instalację w silniku 1,8 16 v bo mam zamiar sobie założyć
Ja wybrałem takie składniki do instalacji gazowej:
sterownik - STAG 300+
reduktor - ZAVOLI ZETA N
wtryskiwacze - HANA CZERWONE
butla - w kole, nie pamiętam jaka ale realnie mogę zatankować ok. 35l.
neo88 napisał/a:
demerzel odpowiedz na moje PW jesli mozesz
Zrobione
_________________ GRY DO KONSOL - ZAPRASZAM
www.phurand.pl
Jaki czas już macie instalacje i jak wam się sprawuje?
Jeżdżę na LPG od ponad pół roku (ok. 7 tyś km.), jak dotąd pomimo niezbyt dokładnego ustawienia sterownika jeździ mi się na tyle dobrze, że nie odczuwam specjalnie potrzeby czegokolwiek ruszać. Właściwie to wydaje mi się, że jest na tyle dobrze, że szkoda byłoby to popsuć niefachowym grzebaniem jakiegoś amatora Spalanie w mieście 12/13l, w trasie 8/9 - zależy dużo od stylu jazdy.
_________________ GRY DO KONSOL - ZAPRASZAM
www.phurand.pl
Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 138 Skąd: Grodzisk WLKP.
Wysłany: Wto Sie 23, 2011 22:36
panwilli napisał/a:
neo88 ile dałeś za założenie
Dalem 2650zł 2 lata gwarancji.
Pali 10L z kilma w trybie mieszanym trasa z klima 8L.
Przejechalem jakieś 5 tys km sprawuje sie dobrze ale najchetniej wyregulowałbym sam ale utracilbym gwarancje.
[ Dodano: Wto Sie 23, 2011 23:36 ]
Cytat:
demerzel
nie przydławia sie przy gwałtownym wcisnieciu gazu w podlogę?
nie przydławia sie przy gwałtownym wcisnieciu gazu w podlogę?
Owszem zdarzyły mi się takie sytuacje ale chyba na palcach jednej ręki mógłbym je policzyć. Gdyby nie to, że wiem, iż taki problem dotyka Rovery z LPG to pewnie sam bym na to nie zwrócił uwagi. Co ciekawe, po podłączeniu się do sterownika okazało się, że nie mam wyciętych dotrysków, w ogóle ustawienia wyglądają na takie z automatu, a samochód mimo to bardzo fajnie jeździ. W moim wypadku podejrzewam, że to właśnie wtryskiwacze HANA biorą na siebie ciężar pracy na tyle skutecznie, że nie mam powodów do uskarżania się.
_________________ GRY DO KONSOL - ZAPRASZAM
www.phurand.pl
Hmm no to nie wiem
Mi gazownik tłumaczył że to przez półsekwencję.
Generalnie półsekwencja sprawia więcej problemów niż pełna przy gazowaniu. Z tego co wyczytałem wymaga szybszych wtryskiwaczy.
O dziwo mój (półsekwencja) czasem się przydławia czasem nie.
Zależy od humoru
Także wszelkie teorie odnośnie przydławiania a prędkości wtryskiwaczy i regulacji instalacji praktycznie upadają. Ale że R45 się przydławia słyszę pierwszy raz.
Być może w momencie energicznego wcisniecia jest nagłe duże zapotrzebowanie na gaz i to wina reduktora?
Jaki masz? Ja mam alaskę i mogę ją podejrzewać o wszystko
Być może w momencie energicznego wcisniecia jest nagłe duże zapotrzebowanie na gaz i to wina reduktora?
Jaki masz? Ja mam alaskę i mogę ją podejrzewać o wszystko
wwiertka do podciśnienia jak najbliżej przepustnicy, podciągnąć ciśnienie na parowniku i auto reaguje na gaz bardzo dobrze
[ Dodano: Pią Sie 26, 2011 12:09 ]
a w 1.4 miałem tak samo jak tutaj co widzisz
na początku miałem na samym końcu to reakcja na gaz była tragiczna, po przeniesieniu wwiertki na początek reakcja na gaz super ale wtedy zmuszony byłem jeszcze wyciągnąć ciśnienie w parowniku wyżej bo wychodziły jeszcze inne braki przy wysokich obrotach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum