Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214Si] szarpanie silnikiem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214Si] szarpanie silnikiem
Autor Wiadomość
Elumix 



Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 30
Skąd: Południe Polski



Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 22:19   

Przeczyściłem wężyk podciśnienia paliwa, tak jak radził kolega Lewis. Niestety dalej mi falują obroty, a na dodatek zaczęło szarpać silnikiem. Nie mam już pojęcia co może być przyczyną ?

[ Dodano: Sob Wrz 17, 2011 22:19 ]
Dalej problemu nie mogę rozwiązać z pracą silnika, a od wczoraj silnik pracuje mi na trzech cylindrach. Czy to może być wina cewki wysokiego napięcia ? Czy szukać przyczyny gdzie indziej ?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Wrz 17, 2011 22:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Wrz 19, 2011 08:36   

Elumix napisał/a:
a od wczoraj silnik pracuje mi na trzech cylindrach. Czy to może być wina cewki wysokiego napięcia ?


z tego co wiem to masz jedną cewkę a rozdzielaniem iskry steruje kopułka, czyli do sprawdzenia kopułka, kable i świece alee...

pisałeś, że ubywa Ci płyn, czy dalej ubywa, czy auto kopci na biało? jeśli tak to może znaczyć że woda dostaje się do cylindra i dlatego auto szarpie i pali na 3 cylindry

wtedy może być problem z uszczelką kolektora ssącego lub uszczelką pod głowicą, w ekstremalnych przypadkach pęknięta głowica
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Elumix 



Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 30
Skąd: Południe Polski



Wysłany: Sro Paź 12, 2011 16:09   

Wymieniłem: kable, świece, kopułkę, palec.

Po wymianie obudowy termostatu płyn mi już nie ubywa. Auto nie kopci na biało. Wczoraj przy grzebaniu przy cewce zaczęły działać wszystkie cylindry.

Tak jak napisał w drugim poście kolega Kozik, że może jest uwalona cewka wysokiego napięcia. Jakie powinno być napięcie na cewce podczas zapłonu ?

Problem rozwiązany. Przyczyną była cewka wysokiego napięcia.

[ Dodano: Sro Paź 12, 2011 16:09 ]
Zbyt szybko się pochwaliłem, problem powrócił. Silnik chodzi na trzech cylindrach do tego doszło jeszcze gaśniecie auta podczas jazdy. Wczoraj natomiast na biegu jałowym obroty wskoczyły powyżej 1500. Ne mam pojęcia co może być przyczyną.

Wymieniłem:

Kable, świece, kopułka, palec, cewka, przeczyściłem silniczek krokowy.

Problem, którego nie mogę rozwiązać doprowadza mnie do białej gorączki :/

Proszę o rady.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214] szarpanie silnikiem na wilgoci?
sew87 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 24 Pon Cze 13, 2011 08:23
sew87
Brak nowych postów [R200] Kilka pytań, OBD, szarpanie silnikiem
hopek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Sie 15, 2017 22:47
NoPE
Brak nowych postów [R200 SDi 99'r] Szarpanie silnikiem/autem podczas jazdy
zeus007 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pon Lut 16, 2009 18:35
Raptile
Brak nowych postów [200] częste szarpanie silnikiem oraz skoki obrotów
maarcin19bdg Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Cze 10, 2011 17:42
flapjck1
Brak nowych postów [R214si] Czy to Rozrusznik??? problem z silnikiem
china22 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 34 Pon Cze 04, 2012 11:32
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink