Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 12:02 [Civic] elektryczna regulacja świateł nie działa
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 1997
Nie działa mi el. regulacja wysokości przednich lamp. Niby wszystko jest ok kabelki są całe, bezpiecznika żadnego osobnego nie ma a te co opisuje książka serwisowa są sprawne.
Czy może być tak, że jeden silniczek się spalił i drugi nie będzie działał? Jak to sprawdzić nie mając dostępu do innych silniczków od regulacji?
_________________ Czasami piszę z telefonu, wybaczcie mi wtedy brak PL znaków:)
SPAMU¦
Wysłany: Nie Wrz 11, 2011 12:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Czy może być tak, że jeden silniczek się spalił i drugi nie będzie działał?
Moim zdaniem - nie, dlaczego : gdy spotkałem sarnę (koziołka) i miałem uszkodzone lampy (jedna była cała tylko miała zerwane zaczepy) a drugą odłączyłem to silniczek (od tej zerwanej) działał - drugi był odłączony (wtyczka)
właśnie nie słychać ich pracy. A może to być wina przełącznika? W tym samochodzie jest tak umiejscowiony, że cały czas przestawia się go ręką...
To jest dosyć dziwne bo one działały normalnie jeszcze tydzień temu.
_________________ Czasami piszę z telefonu, wybaczcie mi wtedy brak PL znaków:)
Może ... A może zaśniedziały styki ? Odłącz kostkę od silniczka i zobacz, czy napięcie dochodzi podczas regulacji (na wszystkie styki po kolei), a przede wszystkim, czy masa w kostce jest OK
U mnie też nie działa regulacja świateł. Właśnie kupiłem przełącznik bo go nie było i nie działa. Nie słychać nawet silniczków. Bezpieczniki są całe. Chyba ze jakiś pod maską jest odpowiedzialny za to?
Teraz troszkę mroźno więc za wiele nie sprawdzę.
Dziś przejrzałem wszystkie bezpieczniki i przyczyny nie znalazłem. Silniczki są na pewno i doprowadzone są do nich kabelki. Co może być nie tak?
[ Dodano: Nie Lut 12, 2012 19:41 ]
Dziś pogrzebałem przy samochodzie i w końcu udało mi się zrobić tą regulację. Przeczyściłem wszystkie styki, rozebrałem przełącznik i właśnie wtedy ujrzałem niespodziankę. Otóż w przełączniku dochodziły kable z 1, 3 i 4 pinu, a z wiązki z samochodu z 1, 3, 5 pinu. Wystarczyło zamienić kolejnością dwa kabelki i jeden z nich przełożyć w inny pin i problem zniknął. Może powiecie jeszcze jak powinno się prawidłowo ustawiać światła oczywiście domowym sposobem, tak aby nie oślepić innych uczestników ruchu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum