Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Od jakiegoś czasu mój R zaczął dziwnie szarpać. Zaczęło się od zainstalowania DIODY do przepływomierza według angielskiego (chyba) przepisu. Niemal natychmiast zaczął szarpać. Prawie zawsze na zimnym silniku. Czasem gdy jest gorący ale się go wyłączy. I nie jest to reguła ... czasami szarpie czasami nie. Dziś odłączyłem zupełnie przepływomierz i to samo raz dobrze raz źle. Dzieje się to przy 2tyś obrotów można z linijka do tego podejść. Poniżej i powyżej jest dobrze. Dziś tez dodatkowo (na diodzie) właśnie przy 2 tyś zaczęło coś dziwnie zgrzytać. Nie słychać było chyba przy tym turbiny. Czy ktoś spotkał się wcześniej z takim problemem?
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
SPAMU¦
Wysłany: Sob Paź 08, 2011 21:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
alexi, Dioda nie jest wynalazek z forum UK tylko ja to mam od VAG'ow Na UK to tez opisałem Ale jakie jest to szarpanie ze przerywa cały silnik czy tylko telepie buda. Bo mogą to być poduszki zawieszenia silnika. W sumie najlepiej sprawdzisz jak przyspieszysz i puścisz nogę z gazu i potem nagle znów gazu dodasz. Zobacz czy w tedy to występuje.
Mi na diodze tylko czasem przy ruszaniu odcinało paliwo (jest to przejście w tryb awaryjny) i tyle tak to nic mi nie telepało
[ Dodano: Sob Paź 08, 2011 23:19 ]
Nagraj jakiś filmik może
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Powyżej 2 tyś jest bardzo bardzo czuły. Wystarczy dotknąć gaz i to się czuje. Często tak robię że dodaje gazu upuszczam znów dodaje i wtedy problemu nie ma. postaram się coś nagrać tylko jak to ma wyglądać?
[ Dodano: Nie Paź 09, 2011 17:00 ]
jednak bez diody i przeplywki tez szarpanie wystepuje. Troche inaczej i nie tak czesto ale tez. Dodam jeszcze ze po wcisnieciu gazu na max zadnego szarpania nie ma.
[ Dodano: Nie Paź 09, 2011 17:05 ]
na luzie szarpanie jest na diodzie i na biegu a bez przeplywki na luzie jest ok szarpie tylko na biegu.
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
alexi, Cos zepsute jest Szkoda ze nie ma głosu na filmach Ale strasznie przerywa, to u mnie to całkiem inaczej wyglądało bo mi np przyspieszał i nagle spadały obroty poniżej jajowych, zero reakcji na gaz i nagle znów się power pojawił
hmm.. coś się zepsuło ale co to nie wiem. Zrób pomiary. A ta wtyczka na ta diodę jest ok nie ma tam gdzieś zwarcia albo coś
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
alexi, Kurde wygląda jak by z pompa coś nie halo, bo jest głos. Głośniki mi się coś odpięły z tylu bo w cale głosu nie było
Tak szarpać to mi nie szarpało słychać jak byś coś nie wyrabiało paliwa dostarczyć Bo umnie jak pisałem było tak brmmmmmmm jest moca nagle jak byś się auto całkiem wyłączyło cisza ......... obroty spadły poniżej jajowych i nagle znów brmmmmm moc jest
Nie wiem co to u ciebie jest skąd to się bierze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
[ Dodano: Pon Paź 10, 2011 16:49 ]
Wygląda na to że Ty lub Jugol mieliście rację ... albo obaj. Zmieniłem filtr, ale nie sprawdziłem czy po tym było ok. Następnie znalazłem wolny kabel z wtyczki MAF'u. I to był ten problem. Teraz nic nie szarpie nie przerywa jest ok. Zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Sprawdzałem ze 20 razy. DZIĘKI!
_________________ 0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum