Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620 SDi] ciśnienie sprężania na tłokach
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620 SDi] ciśnienie sprężania na tłokach
Autor Wiadomość
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

  Wysłany: Sro Lis 09, 2011 20:41   [R620 SDi] ciśnienie sprężania na tłokach
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995

witam.mam pytanko...jakiej wartości prawidłowe ciśnienie powinno być na tłokach,by silniczek dobrze pracował bo mam problem z odpalaniem a wszystko co możliwe już przerobiłem bezskutecznie :/
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 09, 2011 20:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 09, 2011 21:42   

około 29/30 bar powinien mieć nowy silnik, w zależności od przebiegu i wyeksploatowania będzie pewniej kapkę mniej :)
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Sro Lis 09, 2011 22:02   

Czyli co przerobiłeś ?? ?
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 10, 2011 20:08   

nowe świece,sprawdzenie napięcia na świecach,filtr paliwa nowy,zaworek powrotny miedzy filtrem a pompa paliwa.nowy rozrzad i ustawienie opużnienia wtrysku paliwa.akumulator nowy,przewody i wtyczki wszystko sprawne...pozostało ciśnienie na cylindrach i sprawdzenie samych wtrysków więc dlatego pytanie: jakie poprawne musi być ciśnienie na cylindrach a jakie już zapowiadajace remont silnika :mad:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 10, 2011 20:11   

kotulsky napisał/a:
zaworek powrotny miedzy filtrem a pompa paliwa


ten zaworek ma być pomiędzy ścianą grodziową a filtrem, nie pomiędzy filtrem a pompą ! :) popełniłem ten sam błąd, dopiero potem mnie oświecili ;P
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 10, 2011 20:22   

teraz zwatpiłem jak ja go zakladałem ale jaka to róznica?? bo odpala cięzko tylko gdy jest zimny aciepły już gites :wink:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lis 10, 2011 20:45   

#Ja bym się z katem pobawił jeszcze :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 10, 2011 21:10   

szkoda że samemu niemozna tylko zawsze pod kompadoktorkowi i trza płacić :???:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Czw Lis 10, 2011 22:24   

kotulsky napisał/a:
teraz zwatpiłem jak ja go zakladałem ale jaka to róznica?? bo odpala cięzko tylko gdy jest zimny aciepły już gites :wink:

jest różnica bo pompa do rozruchu potrzebuje paliwa z węża i filtra, jeśli zawór jest za filtrem (miedzy nim a ścianą grodziową) to zatrzyma paliwo w filtrze, i auto odpali normalnie (oczywiście jeśli jest to wina zasilania pompy, a nie np uchodzenia paliwa powrotem) a jeśli masz zawór przed filtrem (między nim a pompą) to zawór zatrzyma tylko minimalna ilość paliwa a reszta spłynie do baku...

miałem to samo, dopiero po zmianie była różnica :)

ps. zamontuj zbrojone węże igielitowe zamiast gumiaków, będziesz widział czy paliwo nie dochodzi do pompy, czy może ucieka powrotem itd... bo to różnie bywa
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Pią Lis 11, 2011 00:02   

hmmm a sprawdz czujnik temperatury ecu
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Sob Lis 12, 2011 21:14   

a co to jest i gdzie ten czujnik temperatury ecu
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Sob Lis 12, 2011 21:44   

czujnik który ustala dawkę paliwa wraz ze wzrostem temperatury zmniejsza on ilość paliwa może u ciebie jest na starcie za mała dawka paliwa i dlatego masz trudność z odpaleniem auta, jest on koło pierwszego wtrysku dwu pinow yczujnik
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 12, 2011 21:48   

Balas87, To jest czujnik (2-Pin) temp cięży dla ECU :!: Drugi czujnik (1-Pin) w tym samym miejscu tylko od dołu kolanka jest czujnik temp na deskę rozdzielcza.

A czujnik temp paliwa jest w pompie wtryskowej :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Sob Lis 12, 2011 21:50   

no tak faktycznie mój błąd :( (( przepraszam:((((
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Nie Lis 13, 2011 11:54   

rozumiem.a wy co robiliście w swoich autach by dobrze paliło jak jest zimne?? chybaże niemieliście z tym problemów :wink:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
rami1000 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 03 Paź 2010
Posty: 147
Skąd: sierpc



Wysłany: Nie Lis 13, 2011 12:15   

a podstawowe pytanie sprawdzałeś błędy silnika? Rozrusznik dobrze kręci? Kąt na upartego możesz zaznaczyć gdzie był przyśpieszyć zobaczyć czy pomoże jak nie można wrócić do poprzedniego ustawienia.
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Wto Lis 15, 2011 21:00   

rozrusznik dobrze kreci.błędy silnika?? check sie niezapala więc raczej git ale głowy niedam obciać :wink: ... a jak samemu przestawić kat wtr??
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 16, 2011 07:50   

kotulsky napisał/a:
błędy silnika?? check sie niezapala więc raczej git

kiedy wy się nauczycie że błędy mogą być i check nie będzie się zapalał :wink:
 
 
kotulsky 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 139
Skąd: Nowogard

Rover 600

Wysłany: Sro Lis 16, 2011 21:17   

qrde wypika mi te błędy a ja niemoge zaskoczyć co jest co...zliczyć tego niepotrafię i zebrać do kupy :???:
_________________
będę GO miał do puki koła będą się kręcić :D
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 16, 2011 21:31   

kotulsky, Nagraj filmik to tobie pomożemy :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r618] Ciśnienie sprężania a rocznik i LPG
brand Rover serii 600, Honda Accord 10 Czw Maj 03, 2012 19:50
brand
Brak nowych postów [R620] Ciśnienie w zbiorniczku....
BorysOpole Rover serii 600, Honda Accord 6 Pią Lip 17, 2009 21:59
BorysOpole
Brak nowych postów [R620] Ciśnienie w oponach
mariuszlol23 Rover serii 600, Honda Accord 11 Nie Paź 19, 2008 14:51
thef
Brak nowych postów [R620] Wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia
wojtas_77 Rover serii 600, Honda Accord 6 Pon Paź 25, 2010 18:17
Marrkus
Brak nowych postów [R620Si] Niski stopień sprężania, niska temperatura oleju
Speagle Rover serii 600, Honda Accord 2 Nie Maj 12, 2013 20:06
Mariusz27



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink