Forum Klubu ROVERki.pl :: [iDT SDi TI] jakie mocniejsze sprzęgło?? cywilno sportowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[iDT SDi TI] jakie mocniejsze sprzęgło?? cywilno sportowe
Autor Wiadomość
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lis 26, 2011 15:33   

wiedza jest moja na ten temat forumowa ale wyczytałem ze 6 łopatkowa jest dużo słabsza... prawda to ?? co nie zmienia faktu ze spiek coraz mniej mi sie podoba...;/ chciał bym normalne mocne sprzęgło bo chce na wiosnę założyć inna dmuchawkę ze zmienna geometrią i wiem ze po tym na pewno sprzęgło nie da rady ...
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 26, 2011 15:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 26, 2011 15:43   

Firq, Sprzęgło da rady tylko zmień sobie mapkę żeby miał torquelimiter na np 300NM :wink:

A co do VNT to jestem ciekaw jak rozwiążesz sterowanie geometria :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 26, 2011 19:21   

bastek napisał/a:
Ruszać się dało tylko trzeba było to robić z wyższych obrotów niż normalnie. Szarpać szarpało, normalne przy takim sprzegle. Takie rzeczy nie robi się do jazdy rano po bułki :roll:


bez przesady spiek spiekowi nie równy mój obecny bardzo cywilizowany jedynie w korku może być dość upierdliwy ale różnica głownie przy ruszaniu w czasie jazdy i wachlowaniu biegami jedynie natychmiastowa reakcja na bieg tzw. "szarpanie" to charakterystyka jego pracy inaczej nigdy nie będzie.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sob Lis 26, 2011 19:26   

dobryziom, te szarpania na PG1 to tez nie robią jej dobrze co nie ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 26, 2011 20:06   

to szarpniecie bierze się tylko z tego ze sprzęgło nie ma poślizgu i łapie bardzo agresywnie nie przesuwa się w normalnym sprzęgle jest to płynne bo zawsze jest lekki uślizg. Co do skrzyni wypowiem się za jakieś 10tys. km chociaż jedno jest pewne PG1 to w cale nie jest jakaś marna konstrukcja kwestia odpowiedniego jej traktowania u mnie 2 lata i się dzielnie trzyma a znosi sporo więcej niż seria.
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lis 27, 2011 00:21   

zawsze sie mówiło ze sprzęgło i PG1 w R to słaba strona a okazuje sie ze PG1 nie jest jednak taka słaba bo połowa na tym forum IDT ma juz 140KM i PG1 daje rade gorzej tylko ze sprzęgłem... sam nie wiem czy tego spieka zakładać......
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 27, 2011 00:31   

Firq napisał/a:
sprzęgło i PG1


Pierwszy raz to słyszę, R65 to jest słabe :mrgreen: Mi ten spiek tez nie przemawia :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 27, 2011 10:19   

trzeba się przejechać autem ze spiekiem i wtedy warto wyrazić opinie...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 27, 2011 13:52   

dobryziom, Tylko gdzie takiego kogoś dorwać :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Nie Lis 27, 2011 14:57   

dorwać jak dorwać tylko dobryziom, napisał ze spiek spiekowi nie równy... przeważnie spiek zakładają do benzyniaków mocnych a u nas w klekotach to ciekaw jestem jak by sie tym jeździło zwłaszcza jak sobie pomyśle że zima idzie a ty każdy bieg będzie zrywał przyczepność pewnie co nie...;/

[ Dodano: Nie Lis 27, 2011 14:57 ]
Remigiusz, a co byś powiedział na Garrett GT25 ??
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 21:45   

alexi, i jak tam u Ciebie to sprzęgło zachowuje się przy obciążeniu po zmniejszeniu doładowania??

[ Dodano: Sro Lis 30, 2011 21:45 ]
a teraz ciągnąc waszego oftopa (czyli Firq, i Remigiusz, ) w moim temacie o SPRZĘGLE :D
Jak to jest z tą turbiną co najłatwiej wsadzić??
bo patrząc na turbo z tdi ARL czyli GT1749VB to gorąca strona jest jeśli dobrze widzę z kolektorem jednym odlewem
czy można przełożyć gorącą stronę od naszego gt 15 do jakiejś z zmienną geometrią co by bardzo ułatwiło montaż??
a może są jakieś firmy do której wystarczy zaprowadzić auto i turbo w pudełeczku i oni ja wsadzą i uruchomią popranie??
tylko ciekawe jaki to może być koszt
tyle ze wtedy to sprzęgło tylko u Radzikowskiego i
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 22:13   

Ja bym wam radził oddać do regeneracji u Radka i dać sobie podkuć lepszy materiał i tyle :wink: Angole jakoś dalej twierdza ze do 150KM tak jak my teraz mamy sprzęgło seryjne w zupełności wystarcza i radzą kupić OEM seryjnego sprzęgła i thats it.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Adrian Sro Lis 30, 2011 22:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 30, 2011 23:07   

Ahhh dobrze że pytasz maj dir bo właśnie dziś przetestowałem jak to jest na 0,9 doładowania z lodówka na przyczepce i 3 kolesiami w aucie. Zero poślizgu. :D . Jak sam śmigam też się nie ślizga. Na 3 jeszcze piszczy :D ahh no i Alfa 156 SW z jakimś turbo buttonem nie miała szans (start z 2 biegu)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 06:29   

alexi napisał/a:
właśnie dziś przetestowałem jak to jest na 0,9 doładowania z lodówka na przyczepce i 3 kolesiami w aucie. Zero poślizgu.

dzięki

Remigiusz napisał/a:
regeneracji u Radka

chodzi ci o Radzikowskiego??
jeśli same okładziny to wole u tego co Krzysiek robił kiedyś czy co spiek był robiony tam do tomcata bo cena ludzka

Remigiusz napisał/a:
Angole jakoś dalej twierdza ze do 150KM

angole rożnie twierdzą co już było nie raz udowodnione
ale ja mam 160prawie choć tobie się mój wykres nie podoba
ale wiadomo że tu chodzi raczej o moment i o tą jeb... górkę w wykresie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 12:07   

borek88, No mi chodziło o ta ludzka cenę a nie było do u Radzikowskiego ?? A ja mam więcej NM :razz: Uwzam ze dobra wykładzina na sprzęgło i ma to działać. Tak sobie teraz myślę i może u ciebie już na hamowni to się ślizgało i dlatego tak mało Nm tez wyszło :neutral: Bo 17Nm mniej to jest troszkę :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 16:21   

Remigiusz napisał/a:
a nie było do u Radzikowskiego ??

całe wzmocnienie i trzeba wysłać z kołem zamachowym 1200zl mi powiedzieli i wytrzyma 100% 500Nm
wersji bardziej lajtowej (czytaj tańszej) nie ma niby
Remigiusz napisał/a:
może u ciebie już na hamowni to się ślizgało i dlatego tak mało Nm tez wyszło :neutral: Bo 17Nm mniej to jest troszkę :neutral:

możliwe lecz to musiało by być lekkie uślizgi (nie odczuwalne dla śmiertelnika)
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 21:31   

a radzikowski na stronie taki zabieg wyceniony ma na około 600 700 zł :D
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 21:59   

Firq napisał/a:

a radzikowski na stronie taki zabieg wyceniony ma na około 600 700 zł :D

no widzisz też tak myślałem bo to by była cena nie taka tragiczna
a już bym miał sprzęgło na dożywocie auta pewnie
ale otrzymałem info 1200zł (nie wiem czy to sam pan Radzikowski czy pracownik) no ale chyba jaj sobie nie robił
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Firq 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 1598
Skąd: Pleszew



Wysłany: Czw Gru 01, 2011 22:13   

nabijanie ludzi w butelkę pisząc co innego na stronie a przez telefon jeszcze raz tyle
_________________
60-100 IV bieg 4s
http://www.youtube.com/watch?v=yUJ_xMnouzQ
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 01, 2011 23:39   

borek88, A nie umieją tego tak zrobić ze bez planowania kola zamachowego :wink: :?: Duzo odkręcania na taka robotę i drogo jeszcze. Niech dadzą mniej materiału zamiast planowa kolo i tyle :wink: Nie rozumiem po co oni to kolo planują dalej :neutral:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200] zawieszenie sportowe
themartino Tuning mechaniczny 12 Pią Lut 27, 2009 00:03
Kozik
Brak nowych postów Sportowe zawieszenie MG ZR - TOR
camaro17 Tuning mechaniczny 11 Nie Gru 22, 2013 14:16
scorpion
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] Amortyzatory sportowe
Pazdzioch. Tuning mechaniczny 1 Wto Mar 05, 2013 23:06
davidlive
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 0 Pon Sty 02, 2012 20:36
brzozuss
Brak nowych postów [R200] Sportowe zawieszenie
brzozuss Tuning mechaniczny 11 Sro Sty 04, 2012 20:56
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink