Jako, że nie wiem do kogo się zgłosić zakładam ten temat. Zrobiłem małą korektę artykułu ze strony głównej FAQ ponieważ nikt nie zwrócił uwagi, że te ceny są wzięte nie wiadomo skąd. Zrobiłem bardziej świadomy cennik na chwile dzisiejszą dla przeciętnego użytkownika w większości na podstawie tego jak sam kupowałem te części.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 01, 2012 15:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Więc proponuje zmianę na ceny z rocznika bieżącego, nie wiedziałem w jakim formacie to zrobić więc jest w excelu, mogę przerobić na kod html bądź tabele word.
Taki aku był w 214. W 25 i ZR jest conajmniej 53 lub 55.
Typ płynu wspomagania (ilość): Dexron II
Niebieski (DextronII) był w 2-setkach. We wszystkich późniejszych autach, które widziałem był czerwony (DextronIII).
Rodzaj hamulców przód/tył (1.4 i iDT): Tarcze 262mm wentylowane/ bębny
Spotyka się fabryczne konfiguracje:
- pełne/bębny,
- wentyle/bębny,
- wentyle/pełne.
[ Dodano: Nie Lut 05, 2012 15:02 ]
Pomijam kwestii opcji (rozmiar felg), czy też osiągi czy spalanie (bo tego nie sprawdzałem).
I bardzo dobrze, że wreszcie ktoś weryfikuje takie kwiatki...
Szkoda, że tak późno i że nie było chętnych więcej
Wiedzy technicznej w kwestii aut nie mam dużej, więc nie wiem co jest prawdziwe, a co nie w informacjach zawartych na forum. Od tego jest jednak ten dział, żeby zgłaszać błędy i poprawiać na bieżąco. Kiedyś taką osobą był piter34, ale z racji natłoku obowiązków musiał się rozstać z forum.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum