Forum Klubu ROVERki.pl :: Techniczne FAQ upgrade
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Techniczne FAQ upgrade
Autor Wiadomość
rovek 




Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 15:51   Techniczne FAQ upgrade

Jako, że nie wiem do kogo się zgłosić zakładam ten temat. Zrobiłem małą korektę artykułu ze strony głównej FAQ ponieważ nikt nie zwrócił uwagi, że te ceny są wzięte nie wiadomo skąd. Zrobiłem bardziej świadomy cennik na chwile dzisiejszą dla przeciętnego użytkownika w większości na podstawie tego jak sam kupowałem te części.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lut 01, 2012 15:51   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 16:06   

Ja uważam ze ten cennik jest zbędny całkiem :wink: Wystarczy podać tylko nr części i tyle :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
rovek 




Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 16:09   

Ale skoro już jest dobrze aby nie zawierał niepoprawnych informacji.
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 01, 2012 23:47   

rovek, który artykuł?
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
rovek 




Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 16:59   

http://www.roverki.pl/zro...eny-silnik.html
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 23:10   

rovek te ceny nie są nie wiadomo skąd, tylko z 2001 roku ;) .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
rovek 




Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 02, 2012 23:51   

Więc proponuje zmianę na ceny z rocznika bieżącego, nie wiedziałem w jakim formacie to zrobić więc jest w excelu, mogę przerobić na kod html bądź tabele word.
_________________
Kto nie ryzykuje jeździ serią :ok:
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 03, 2012 17:25   

Po co zmieniać? Artykuł jest w jakimś sensie historyczny i niech sobie wisi. Zdaje się, że po zalogowaniu każdy może wysłać własny artykuł.
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
rovek 




Dołączył: 11 Sie 2010
Posty: 737
Skąd: okolice Lublina

Rover 200

Wysłany: Pią Lut 03, 2012 19:16   

Świetnie.. Dobrze że artykuł jest w technicznym faq a nie w archiwum bo ktoś by sie jeszcze domyślił że to treść archiwalna.

[ Dodano: Pią Lut 03, 2012 19:16 ]
Poza tym:
Cytat:
Błąd

Nie masz uprawnień, by zobaczyć tę część witryny.

 
 
AndrewS 
Klubowicz





Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Lut 03, 2012 21:19   

po tylu latach to nie pamietam skad ja te ceny bralem :-)

juz wiem, widze tam sporo odnosnikow do poldka, wiec pewnie z oferty dla poloneza 1.4, czyli cennik FSO
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Sob Lut 04, 2012 13:12   

rovek napisał/a:
Świetnie.. Dobrze że artykuł jest w technicznym faq a nie w archiwum bo ktoś by sie jeszcze domyślił że to treść archiwalna.
Wystarczy spojrzeć na datę dodania artykułu.

rovek, jeśli masz ochotę to podrzuć mi tę tabelę w html na mail kasjopea@roverki.pl :) .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Nie Lut 05, 2012 15:02   

Baboli jest więcej:

Przykład:
http://www.roverki.pl/mg-...techniczne.html

Tak po łebkach:
Pojemność akumulatora (1.4): 45.

Taki aku był w 214. W 25 i ZR jest conajmniej 53 lub 55.

Typ płynu wspomagania (ilość): Dexron II

Niebieski (DextronII) był w 2-setkach. We wszystkich późniejszych autach, które widziałem był czerwony (DextronIII).

Rodzaj hamulców przód/tył (1.4 i iDT): Tarcze 262mm wentylowane/ bębny


Spotyka się fabryczne konfiguracje:
- pełne/bębny,
- wentyle/bębny,
- wentyle/pełne.

[ Dodano: Nie Lut 05, 2012 15:02 ]
Pomijam kwestii opcji (rozmiar felg), czy też osiągi czy spalanie (bo tego nie sprawdzałem).
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Lut 05, 2012 15:07   

I bardzo dobrze, że wreszcie ktoś weryfikuje takie kwiatki...
Szkoda, że tak późno i że nie było chętnych więcej ;/

Wiedzy technicznej w kwestii aut nie mam dużej, więc nie wiem co jest prawdziwe, a co nie w informacjach zawartych na forum. Od tego jest jednak ten dział, żeby zgłaszać błędy i poprawiać na bieżąco. Kiedyś taką osobą był piter34, ale z racji natłoku obowiązków musiał się rozstać z forum.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 05, 2012 15:15   

Alu felga 15" ma rozmiar 5,5" a nie jak jest napisane 5"
z tego co kojarzę to w 200 jeszcze może być aku 55
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink