Forum Klubu ROVERki.pl :: [214] kierownica skręcona w lewo w jeździe na wprost
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214] kierownica skręcona w lewo w jeździe na wprost
Autor Wiadomość
kris2828 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 102
Skąd: ZMY/Gorzów Wlkp.



Wysłany: Sob Lut 25, 2012 20:27   [214] kierownica skręcona w lewo w jeździe na wprost
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 8v Rok produkcji: 1997

Witam!

gdy jadę na wprost kierownicę muszę mieć trochę przekręconą w lewo prędzej tego nie miałem auta nie ściąga jak to przestawić aby było normalnie proszę o jakieś instrukcje.


problem wystąpił dzisiaj z nie znanych mi przyczyn :-)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 25, 2012 20:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
EMERYT19 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 189
Skąd: Chrzanów



Wysłany: Sob Lut 25, 2012 20:39   

?? normalnie samo sie nie przestwia...albo jakas koncowka drazka poszla albo inne ustrojstwo w ukladzie kierowniczym.....wez zobacz czy oba kola reaguja identycznie na skrecenie...niech ci ktos kreci kierownica a ty patrz:)
_________________
EMERYT19
 
 
Matyjak 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Wrz 2010
Posty: 22
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 25, 2012 22:57   

Dobrze posprawdzaj wszystko dobrze... Znam z autopsji że potrafi się śruba wykręcać... Też miałem tak, że po pewnym czasie żeby jechać prosto musiałem mieć kierownice skręconą lekko w lewą stronę... Mechanik powiedział, że dobrze że do niego przyjechałem bo jakby ta śruba wykręciła się do końca ( a mało brakowało) to miałbym wypadek...
 
 
 
Jago 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 211
Skąd: Dzikowiec



Wysłany: Sob Lut 25, 2012 23:04   

Warto tez sprawdzic cisnienie w kolach czy czasem nie jest tak ze w jedym miejsze niz w drugim;)
 
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 08:23   

Chodzi wam chłopaki o drązek na ktory nakreca się koncowke? Bo ja tez tak mam tylko byłem po wymianie koncowki na zbierznosci i na alusach 7,5cala bylo dobrze a teraz na stalowych 5,5 ciagnie w lewo :/ przekładałem koła ale nie ma poprawy :/
 
 
kris2828 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 102
Skąd: ZMY/Gorzów Wlkp.



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 12:11   

Matyjak napisał/a:
Dobrze posprawdzaj wszystko dobrze... Znam z autopsji że potrafi się śruba wykręcać... Też miałem tak, że po pewnym czasie żeby jechać prosto musiałem mieć kierownice skręconą lekko w lewą stronę... Mechanik powiedział, że dobrze że do niego przyjechałem bo jakby ta śruba wykręciła się do końca ( a mało brakowało) to miałbym wypadek...


dokładnie o jaką śrubę chodzi?
 
 
kangaroo69 



Pomógł: 27 razy
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 562
Skąd: Lubelszczyzna



Wysłany: Nie Lut 26, 2012 18:38   

Tam gdzie jest "naciśnij dwa razy"- sory za błąd :rotfl: - jest drążek, który przy przykręconej końcówce drążka może się obracać i chyba tam rozkręcać, innej opcji nie widzę :???: Jutro u siebie tam zajrzę to może jakieś foto zrobie :wink:
 
 
kris2828 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 102
Skąd: ZMY/Gorzów Wlkp.



Wysłany: Wto Lut 28, 2012 12:10   

a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w oponach 185/60 ?

bo aktualnie mam 2.0 we wszystkich a prędzej kilka tygodni temu miałem z przodu 3.0 a z tyłu 2.5 ale znajomy mi zmniejszył bo mówi ze to za dużo jeśli tak to jestem ciekaw czemu ostatni właściciel dał tak dużo może jak zwiększę to kierownica się zmieni?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 28, 2012 14:54   

kris2828 napisał/a:
a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie w oponach 185/60 ?

Z przodu 2.2 a z tyłu 2.1. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
kris2828 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Posty: 102
Skąd: ZMY/Gorzów Wlkp.



Wysłany: Sro Lut 29, 2012 20:40   

kangaroo69 napisał/a:
Tam gdzie jest "naciśnij dwa razy"- sory za błąd :rotfl: - jest drążek, który przy przykręconej końcówce drążka może się obracać i chyba tam rozkręcać, innej opcji nie widzę :???: Jutro u siebie tam zajrzę to może jakieś foto zrobie :wink:



problem rozwiązany trzeba było ustawić tam na tej śrubie.

[ Dodano: Sro Lut 29, 2012 20:40 ]
kangaroo69 napisał/a:
Tam gdzie jest "naciśnij dwa razy"- sory za błąd :rotfl: - jest drążek, który przy przykręconej końcówce drążka może się obracać i chyba tam rozkręcać, innej opcji nie widzę :???: Jutro u siebie tam zajrzę to może jakieś foto zrobie :wink:



problem rozwiązany trzeba było ustawić tam na tej śrubie.
 
 
thebloody 




Dołączyła: 02 Kwi 2012
Posty: 185
Skąd: Gdansk

Rover 200

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 11:14   

Matyjak napisał/a:
Mechanik powiedział, że dobrze że do niego przyjechałem bo jakby ta śruba wykręciła się do końca ( a mało brakowało) to miałbym wypadek...


- o cholerka, to sie wystraszylam teraz :shock:
ja mam to samo (kierownica lekko w lewo przy jezdzie na wprost), ale kolega, ktory przejechal sie autem stwierdzil, ze to zle ustawiona zbieznosc (opony sie nierownomiernie scieraly rowniez), wiec w srode jade na zbieznozc, ale chyba na wszelki wypadek sprawdze tez te srube, bo sie zestresowalam :???:
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Kwi 07, 2012 12:46   

thebloody, nie ma co panikować, najczęściej to poprostu przestawiona zbeżność, odwiedz SKP i powiedzą c i jak
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
thebloody 




Dołączyła: 02 Kwi 2012
Posty: 185
Skąd: Gdansk

Rover 200

Wysłany: Wto Kwi 10, 2012 19:15   

no tak, miales racje, to byla kwestia ustawienia zbieznosci :) na wymiane koncowki drazka jest jeszcze czas :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 25] Zablokowana kierownica przy skrecie w lewo
mentos Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Gru 10, 2011 17:28
empi
Brak nowych postów [R220 SD - 86KM] Stukanie podczas kręcenia kierownicą w lewo
Słychać i czuć jednorazowy stuk...
rbl Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Wrz 22, 2009 09:41
NEOSSS
Brak nowych postów [R25 2001 1.4 ] skręcona kolumna kierownicy i koła proste
obis83 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Sie 03, 2010 10:23
leszczu
Brak nowych postów [R200] Jadąc prosto, musze mieć skręconą kierownicę
memphisto Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Czw Paź 07, 2010 19:50
flapjck1
Brak nowych postów [R 220 SD 98'] Dziwne piski przy wolnej jeździe
Piski...
Remigiusz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Sty 28, 2010 17:43
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink