Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 2.0 idt] Przekładka z Anglika na EU WYKONANE!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 2.0 idt] Przekładka z Anglika na EU WYKONANE!!
Autor Wiadomość
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 10:15   

Ja mam w swoim aucie przekładaną ścianę grodziową razem z półką pod mocowanie kierownicy z europejskiego dawcy.
Land Rover Freelander.
Rozgrzewana na fabrycznych spawach i zgrzewana w odpowiednich punktach specjalnym robotem sterowanym cyfrowo.
Buda wyjęte zawieszenie osadzona na ramie pomiarowej.
Nie spawane a zgrzewane tak jak w fabryce, a nawet lepiej bo dodano dodatkowe miejsca zgrzewów, rozpórkę i wzmocnienie krzyżowe ściany grodziowej.
Po pracach całość przetestowana na sztywność.
I tak się Panowie powinno robić dobrze przekładki.

Identyczne roboty zgrzewały auta w fabryce Opla w Gliwicach.
To już mówi samo za siebie.
Stasiek i Zientek nie są w stanie w szopie zrobić tego dobrze.
Pół roku temu po 3 latach robiłem całe zawieszenie i kontrolnie znów pojechałem na ramę pomiarową.
I co i nic.
wzorowo trzyma wymiary i sztywność podana w Rave, ba nawet jest sztywniejszy dzięki wzmocnieniom na grodzi i rozpórce.

W Twoim przypadku poważnie pomyślał bym nad zastosowaniem rozpórki na kielichach oraz krzyżowym wzmocnieniem ściany grodziowej.
Można też zastosować zrywające się poduszki i sanki pomocnicze. - Są zakłady co dorabiają takie do aut rajdowych.
W razie dzwona silnik ląduje na sankach i jest ściągany pod podłogę auta.
Są to jednak dodatkowe dość wysokie koszta.
Najlepiej to tak jak pisze.
Rozpórka i krzyżowe wzmocnienie ramy.



W razie dzwo
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 10:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
marcin316 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 1066
Skąd: Lublin - okolice



Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 11:13   

slax napisał/a:
marcin316, W takich sytuacjach to chyba na SKP nabijają na scianie odpowedni VIN, czy jakos tak


Tak to by się zapewne odbyło gdyby wstawiana była fabrycznie nowa ściana grodziowa a nie taka, na której już są nabite numery innego auta.
 
 
des 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 1080
Skąd: Częstochowa



Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 16:47   

Tak po koledze redcloud wszyscy pojechali, że już się chyba w tym temacie nie odezwie.
_________________
Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 19:43   

slax, bajka zawarta tylko w ustawie w praktyce jest inaczej, a jak jest to ja wam nie powiem troche sami sie pomeczcie jak juz przelozycie:)
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 19:53   

hvil napisał/a:
slax, bajka zawarta tylko w ustawie w praktyce jest inaczej, a jak jest to ja wam nie powiem troche sami sie pomeczcie jak juz przelozycie:)
ja oczywiście wiem że bajka, żeby legalnie arejestrować przekładkę to sie trzeba nieźle nabiegać ponoć
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Kwi 02, 2012 20:46   

slax, nie rawda, trzeba sie po prostu nie wychylac i miec wszystkie kwity za pierwszym podejsciem do okienka i nikt nic nie pyta, jak sie ma za dlugi jezyk lubc jak sie na raty chodzi to zaczynaja pytac dopytac, cos sie chlapnie wowczas oni zaczynaja rzadac i coraz gorsza kupa. Mi rejestracja anglika idzie jak z niemiec:)
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 07:21   

hvil, No to wdać na pradę masz wprawę, ale tak jak mowisz to pewnie podobnie jak z rejestracją niemca, jak z kumplem reestrowaliśmy jego auto z niemiec, to się przeraziłem tym wszystkim, ale juz po fakcie nie wydaje się to takie straszne
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Kwi 03, 2012 22:26   

dokladnie, trzeba wiedziec jakie kwity miec, gdzie pokolei iść i gotowe no i wazne by wybrac ludzką stacje diagnostyczną.
 
 
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 18:53   

Ok. mam blachy :lol:

1. Pojechałem na stację diagnostyczną, gdzie nie ukrywając tematu przekładki (były angielskie blachy + dowód rej) zrobiłem 1szy przegląd. Warto zwrócić uwagę żeby wpisać do opisu pojazdu angielski numer rejestracyjny (mniej kłopotów w wydziale komunikacji)

2. Skarbówka i 160 zł = vat 24
Do złożenia deklaracji vat 24 potrzebne są:
Ksero:
- dowód rej angielski wraz z tlumaczeniem
- potwierdzenie załatwienia akcyzy w UC (ja byłem zwolniony)
- przegląd
- faktura zakupu wraz z tłumaczeniem
oraz w/w dokumenty w oryginale do wglądu
Dostałem potwierdzenie złożenia deklaracji VAT24

3. Starostwo (lub wydział komunikacji). 600 zł recykling + 265 zł wydanie tablic
Złożyłem:
-Stare tablice angielskie
-Dokumenty:
- ang. dowod rej + tłumaczenie przysięgle
- faktura zakupu + tłumaczenie przysiele
- przeglad ze stacji
- potwierdzenie złożenia vat24
- potwierdzenie opłat
- załatwiona sprawa akcyzy w urzędzie celnym (ja akurat byłem zwolniony bo autko było jako mienie przesiedlencze)

O ile się orientuję ta procedura jest identyczna jak w przypadku rejestracji KAŻDEGO auta sprowadzonego.

Za jakiś tydzień jadę najpierw do US po vat 25 i z tym dokumentem jadę po staly dowód rejestracyjny.

Ważne: w dniu wyrobienia tymczasowego dowodu TRZEBA wykupić OC (wynika to ponoć z prawa).

Podstawą to normalna stacja diagnostyczna.

Myślę, że temat do zamknięcia
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 18:56   

redcloud, bez obrazy,ale nie boisz się jeździć tym autem?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 04, 2012 18:58   

nie
 
 
 
luk474 




Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 70
Skąd: Starogard Gdański



Wysłany: Czw Kwi 05, 2012 15:27   

jedno muszę przyznać... gratuluję cierpliwości biegania po urzędach:)
 
 
Pirat_s-ca 



Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 23
Skąd: Świdnica/Tiel Nl



Wysłany: Nie Cze 03, 2012 20:13   

albo nie doczytalem albo nie bylo napisane czy gdzies musiales pokazywac jakis papier ze miales robiona przekladke czy nie? bo jesli nie to mozna sprobowac zarejstrowac z kiera po prawej stronie:) wystarczyla by tylko ludzka stacja diagnostyczna:)
 
 
redcloud 



Pomógł: 7 razy
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 313
Skąd: Trzebinia

Rover 45

Wysłany: Nie Cze 03, 2012 22:37   

zadnego papieru, pojechalem po prostu na stacje mowiac ze jest po przekladce i tyle. :)
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Nie Cze 03, 2012 23:16   

kurcze strasznie dużo teoretyków na tym forum:-) przekładkę rejestruje się tak jak wóz z niemiec i tyle w tym temacie!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Przekładka zegarów z anglika
blues_23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Maj 15, 2013 20:26
blues_23
Brak nowych postów [MG ZS] Przekładka
Facior Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Lip 20, 2013 15:12
Facior
Brak nowych postów [R45] Lusterka z anglika
redcloud Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sob Mar 24, 2012 19:31
redcloud
Brak nowych postów [R45] Fotele od Anglika
swap
marcinZG Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Czw Maj 13, 2010 19:01
marcinZG
Brak nowych postów [R45] lusterko od anglika
jackjackal Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Pon Sty 05, 2015 22:57
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink