Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
wczoraj ruszylem w trase do pl..w okolicach Hanoveru[niemcy] jadac 120km/h auto zgaslo a zegary stanely w nast pozycjach...obrotomierz po 1 tys a predkosciomierz ok 60 km/h...odpinalem aku kompa zeby reset zrobic i nic... nie wiem co jest...obawiam sie ze montaz tych chipow narobil balaganu... ma ktos jakis pomysl co to moze byc?? bo oczekiwanie na telefon z warsztatu mnie denerwuje...cos czuje ze roverek pojdzie na zlomek...
_________________ EMERYT19
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 06:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 189 Skąd: Chrzanów
Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 08:06
jak wyjme kluczyk to sie wylaczaja...jak przekrecilem zaplonem na wlaczonym biegu to od predkosciomierza nawet opadla raz a pozniej znowu wrocila do poprzedniej pozycji
Który bezpiecznik?
Prędkościomierz jest niezależny o ECU, więc jeśli coś z nim jest nie tak (w czasie postoju pokazuje dziwne wartości) to najpewniej masa zgubiona.
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 189 Skąd: Chrzanów
Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 08:22
taka gruba kostka zolta.od prawej strony pierszwa w gornym rzedzie...nie kojarze od czego anie spradzalem jeszcze... no mase jakbym zgubil to chyba nie mialbym radu w aucie czy sie myle? a bylo wszystko procz tego ze auto przestalo jechac:/
raczej dziwne jak by od tak o padł, zazwyczaj musi być przyczyna.
Chodź trzeba wziąć pod uwagę że u Ciebie autko było grzebnięte przez poprzedników, więc mogły różne rzeczy się stać.
Problem jest masa gdzieś jest z korodowany kable od masy. Najlepiej podciągnąć nowe kable od Minusa akumulatora od karoserii oraz do skrzyni biegów. To terkotanie jak przekręcasz jest właśnie brak masy
Mam nadzieje ze nie dałeś do byle jakiego warsztatu w Niemczech bo narobią tobie większej kaszanki z ROverkiem czasem
Zepsują więcej nic trzeba
[ Dodano: Pią Kwi 20, 2012 13:42 ]
hmm ale jak tryka przekaźnik R4 co jest głównym przekaźnikiem i go podmieniałeś to kurcze nie wiem co jest nie halo
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 189 Skąd: Chrzanów
Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 13:51
Dalem sobie spokoj...laweta jedzie...bede w pl to go podpale... nie mam tu za duzo narzedzizeby wiecej grzebac... warsztat stwierdzil ze nie dadza rady tego zrobic wiec nic nie grzebali
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 189 Skąd: Chrzanów
Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 14:53
nowka audi ma serwis gwarantowany... zeby ze nie placi aco... auto zezlomuje tutaj bo laweta 2200 by wyniosla wiec sie nie oplaci..chyba ze ktos chce odkupic..za cene transportu
Sprawdź napięcie na aku, może za niskie.
Na jakiej prędkości Ci obrotomierz się zatrzymuje? Jak przekręcasz kluczyk to co się na liczniku pokazuje? Na 3 pozycji kluczyka co się dzieje?
Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 189 Skąd: Chrzanów
Wysłany: Pią Kwi 20, 2012 16:52
no wszystko wlacza sie normalnie obroty tylko odrazu pokazuje powyzej tysiaca...no i slychac pod maska ten przekaznik ale teraz juz jestem w hotelu jutro mam samolot do pl a auto przyjedzie wtorek sroda...udalosie zalatwic lawete po znajomosci wiec polowa ceny...chcialem je tu zezlomowac ale warsztat niewyda papierka o szkodzie calkowitej... wiadomo ze jeszcze do niego zajrze ale pojdzie pod mlotek tak czy siak... jak juz raz sie zbuntowalo na trasie tonie bede ryzykowal drugi raz.. ale asisstance mam kapitalny... tzn jest wiecej niz sie spodziewalem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum