Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200 vi vvc 1.8] pompa paliwa , a obroty .
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200 vi vvc 1.8] pompa paliwa , a obroty .
Autor Wiadomość
ADEE22 




Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 50
Skąd: TORUŃ



Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 13:34   [r200 vi vvc 1.8] pompa paliwa , a obroty .
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1998

Witam , od pewnego czasu zauważyłem ze pompa paliwa nie podaje co jakiś czas paliwa - po przekręceniu stacyjki słychać specyficzny odgłos pompy paliwa ; u mnie nie zawsze ;/ . czesto dzieje sie to gdy zgasze silnik i na ciepłym ponownie chcę odpalić . Dopiero za 3-4 razem słysze ze pompka podała paliwo . Co się z tym wiąże - jeśli pompka przy rozruchu poda paliwo to obroty są stałe +- 900-1000br/min ,ale wtedy gdy odpalę nie słysząc pompki , dodając lekko gazu obroty silnika utrzymują się miedzy 1200-1400br/min i delikatnie skaczą . Jest to widoczne na wskazówce obrotomierza i odczuwalne po pracy silnika . Czym mogą być spowodowane skoki w obrotach i dlaczego pompka podaje co 3-4 raz ;/ ?
pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc .
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 13:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 13:40   

ADEE22 napisał/a:
dlaczego pompka podaje co 3-4 raz ?

bo jak ci poda paliwo za każdym razem to cisnienie rozwali węże? po pierwszym podaniu paliwa ciśnienie jest odpowiednie w układzie do odpalenia, dopiero po pewnym czasie sie cofa
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
ADEE22 




Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 50
Skąd: TORUŃ



Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 13:48   

jeśli nie podaje paliwa - nie słychać pompy , i samochód odpali na 1-2s popracuje nie równo zejdzie z obrotów i zgaśnie potem przy kolejnej próbie rozruchu nie słuchac pompy i mogę kręcić rozrusznikiem do wieczora i nie odpali a po dodaniu gazu odpali ale zaczyn się nie równa praca i skaczące obroty ponad 1000/min , gdzie przy odpaleniu z pompą trzyma kolo 900/min pracując równo .
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 17:26   

Jakie masz obroty biegu jałowego na zimnym (przy odpalaniu rano) silniku?
 
 
 
ADEE22 




Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 50
Skąd: TORUŃ



Wysłany: Sob Kwi 21, 2012 18:40   

poniżej 1500obr/min jakies 1200-1400 .
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Kwi 22, 2012 13:00   

Ciufa napisał/a:
bo jak ci poda paliwo za każdym razem to cisnienie rozwali węże? po pierwszym podaniu paliwa ciśnienie jest odpowiednie w układzie do odpalenia, dopiero po pewnym czasie sie cofa

Dobrze gadasz ,ale to sytuacja kiedy pompa jest w 100% oki.

Z padnieta pompa bedzie tak samo. Przekaznik pompy nie pozwala sie zalaczac jej za kazdym przekreceniem kluczyka. Wystarczy cicho posiedziec w samochodzie i bedzie slychac klikniecie przekaznika po ktorym pompa sie zalacza zaraz po przekreceniu kluczyka. Mialem R25 z padnieta pompa i tak to wygladalo choc dawala 3 razy za male cisnienie.

Tak czy inaczej problemy nie koniecznie sa zwiazane z pompa , bo auto odpala. Za male cisnienie paliwa skutkowalo by nie odpaleniem auta nawet po dodaniu gazu. A tu jest problem z obrotami . Zaczal bym od silnika krokowego , zobacz czy zmienia pozycje za kazdym wlaczeniem i wylaczeniem zaplonu. Pozdr.
 
 
ADEE22 




Dołączył: 05 Mar 2012
Posty: 50
Skąd: TORUŃ



Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 20:37   

sprawdzę silniczek i odpisze co się z nim dzieje po włączeniu zapłonu ;)

[ Dodano: Pon Kwi 30, 2012 21:37 ]
silniczek zmienia pozycje za każdym razem , był na nim lekki osad . po wyczyszczeniu przez tydzień było ok , ale po tygodniu znowu obroty skaczą ,ale tym razem jadąc wrzucam na luz i trzymaja sie około 1,5 tys .
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Pon Kwi 30, 2012 21:24   

Nasmaruj lekko trzpien silnika krokowego oliwa maszynowa lub czyms lekkim , od biedy WD40. Albo lepiej jeszcze raz przeczysc spreyem do hamulcy lub "gaznikow" i nasmaruj po wszystkim. Jak przez tydzien bylo ok to masz przyczyne. Zawsze jak czyszcze jakikolwiek silnik krokowy lekko go smaruje. Czesc nie jest nowa , na sciankach sa juz wypracowane chropowatosci i wyczyszczony do sucha trzpien poprostu sie przyciera i zacina.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Maj 01, 2012 09:30   

Popuść jeszcze lekko linkę gazu przy przepustnicy. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] Pompa paliwa
wachu990 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pon Gru 05, 2011 08:50
kzrr
Brak nowych postów [R200] Pompa paliwa 1.4 a 1.8
Korczus Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Czw Cze 04, 2009 15:07
sTERYD
Brak nowych postów [R200] nie działa pompa paliwa
slav-kiler Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Wto Cze 28, 2011 14:50
ArekL
Brak nowych postów [r200] pompa paliwa umiera?
Lewis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Czw Gru 04, 2014 16:43
tedik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink